- Hirdetés -

Ezt tudja a legújabb csúcsmobil

|

- Hirdetés -

Szuperlassított videók, személyre szabott hangulatjelek – a Samsung Galaxy S9 és S9+ készülékei új szintre emelik az eddig ismert kommunikációs eszközöket.

A Samsung Galaxy S9 és S9+ okostelefonok AKG sztereó hangszórói, és a Dolby Atmos által kínált térhatású hangzás új szintre emelik a szórakozást, a teljes előlapot borító kijelző (Infinity Display, Határtalan kijelző) pedig a kifinomult megjelenést biztosítja. A Samsung Galaxy S9 és S9+ készülékek az új SmartThings applikációval érkeznek, amely a Samsung összes IoT (Internet of Things, A Dolgok Internete) szolgáltatását egyetlen kezelőplatformon egyesíti.

„Az okostelefonok használata a kommunikáció és önkifejezési technológiák fejlődésével párhuzamosan változott meg – mondta el DJ Koh, a Samsung IT és mobilkommunikációs divíziójának vezetője és elnöke. – Az új Samsung Galaxy S9 és S9+ okostelefonok az újragondolt kamerát hozzák el. Az új készülékek azonban nemcsak kiváló minőségű képek és videók készítését teszik lehetővé, hanem az önkifejezés egy teljesen személyre szabott módját is.”

A kamera újragondolva

Napjaink kameráival nem csupán képeket készítünk, de az egymás közötti kommunikációban is jelentős szerepet játszanak. Ahhoz, hogy a felhasználók kiváló minőségű képekkel mondhassák el személyes történeteiket, a legkorszerűbb technológiákra épülő okostelefon-kamerára van szükségük. A Samsung Galaxy S9 és S9+ készülékek tervezésekor ezt is figyelembe vették: a hatékony képfeldolgozási képességgel rendelkező Super Speed Duál Pixel Szenzor és az egy kép készítése során akár 12 képkockát kombináló memória kivételesen jó minőségű képeket készít.

A Samsung Galaxy S9 és S9+ okostelefonok speciális kamerafunkciói

Szuperlassított videó: Tedd a mindennapokat még dinamikusabbá slow-mo videókkal, amelyek 960 képkockát rögzítenek másodpercenként! A Samsung Galaxy S9 és S9+ okostelefonok mozgásérzékelő funkcióval érkeznek, amely, ha mozgást érzékel, automatikusan rögzíti a tartalmakat. A Szuperlassított videó készítésekor a felhasználók 35 különféle előretelepített hátterzenéből vagy akár saját lejátszási listájukból is választhatnak, a képernyő érintésével pedig három izgalmas stílusban készíthetnek, szerkeszthetnek és oszthatnak meg GIF fájlokat.

Kiváló képek kedvezőtlen fényviszonyok között is: A kiváló fotó titka a jó megvilágítás, ugyanakkor gyakran rossz fényviszonyok között kell elkészíteni a képeket. A legtöbb okostelefon-kamera fix rekeszértékkel rendelkezik, ezért nem képesek igazodni a sötétebb vagy épp világosabb környezethez, ezért az elkészült felvételek szemcsések vagy elmosódottak lehetnek. Hasonlóan ahhoz, ahogy az ember pupillája kitágul, vagy épp összeszűkül, a Samsung Duál Rekesz (F1.5 – F2.4) megoldása automatikusan több fényt enged be sötétben, és kevesebbet, amikor túl világos van, így készíthetők tiszta és éles fotók.

AR hangulatjelek:

Az új Samsung telefonokkal a felhasználók saját képükre formálhatják a hangulatjeleket. Olyan emojikat készíthetnek, amelyek kinézetben, hangban és viselkedésben is hasonlítanak rájuk. Az AR Hangulatjel funkció egy olyan adatbázis alapú, tanulásra képes algoritmust használ, amely elemzi a felhasználóról készült 2D képet, és feltérképez több mint 100 különböző tulajdonságot az arcon. Ez alapján aztán egy 3D modellt készít, ami tükrözi az arckifejezéseket, a kacsintást és a bólintást, hogy valóban egyedivé varázsolja a képet.

Az AR Hangulatjelnek köszönhetően nem csak videó formájában, de egy sor, standard AGIF formátumú matrica segítségével is megoszthatók a valódi érzések. Az egyedi emojik a legtöbb üzenetmegosztó platformon megoszthatók.

Bixby: A Samsung kamerába integrált intelligens platformja a kiterjesztett valóság és a mély tanulás technológiáját használva hasznos információkat nyújt a felhasználó környezetéről. Valós idejű tárgyfeltérképzés és -felismerés funkciójának köszönhetően a Bixby képes azonnal információkkal szolgálni, és ezeket egyenesen a kamerán látható kép fölé vetíteni. Az intelligens asszisztensnek köszönhetően a felhasználók többet tudhatnak meg a környezetükről, azonnal megvásárolhatják a körülöttük található termékeket, vagy éppen követhetik a napi kalóriabevitelüket, az Élő Fordítás funkció segítségével pedig valós időben fordíthatják le az idegen nyelvű szövegeket és válthatják át a különböző valutákat.

Szórakoztatás újragondolva

Az okostelefonunkra akkor is számítunk, ha szórakozásról van szó, éppen ezért a Samsung a prémium hangzás érdekében AKG sztereó hangszórókkal alkotta meg legújabb készülékét. Legyen szó akár filmlejátszásról, akár a kedvenc előadónk legfrissebb albumának streameléséről, a hangok mindig tiszták, élesek és magas minőségűek. A Samsung Galaxy S9 és S9+ okostelefonok a Dolby Atmos® szolgáltatást is támogatják, így 360 fokos hangzást biztosítanak.

A Samsung Galaxy S9 és S9+ készülékek kiváló hangzását a Samsung forradalmi, káva nélküli kijelzője, az Infinity Display egészíti ki. A Samsung Galaxy S8 készülékekből ismert, formabontó és fényes Super AMOLED Infinity Display gyakorlatilag keretmentes kijelzőt biztosít. Az alkalmazkodó kontrasztállítási funkciónak köszönhetően a kijelző még közvetlen napfényben is jól látható.

Egy készülék a csatlakoztatott életmódhoz

Az új SmartThings alkalmazásnak köszönhetően a Samsung Galaxy S9 és S9+ készülékek a csatlakoztatott életmód központjává válnak. Az új okostelefonokkal az összekapcsolt eszközök bárhonnan könnyen és kényelmesen irányíthatók. Az applikációt, amely nem csupán Samsung készülékekkel kompatibilis, az S9 és S9+ okostelefonokkal egy időben mutatják be.

Az új generációs Samsung DeX dokkoló megkönnyíti azok életét, akik folyton úton vannak, hiszen nagy, teljes képernyős élményt biztosít egy mobil eszközön is. Az új dokkoló rendszer, a DeX Pad segítségével a felhasználók könnyedén csatlakoztathatják Galaxy S9 és S9+ készülékeiket egy nagyobb monitorhoz, billentyűzethez, illetve egérhez, így a mobilozás élménye a fejlett dokumentumkezelési funkciókkal, illetve a teljes képernyős játékkal bővül. Emellett a Galaxy S9 és S9+ telefonok képernyőjét a felhasználók Érintő Egérré alakíthatják a DeX Pad segítségével.

A Galaxy telefonoknál a tökéletesség alapkövetelmény

A Samsung készülékei az IP68 por- és vízállóságukkal és a vezeték nélküli töltéssel új mércét állítanak az okostelefonok elé. A Samsung Galaxy S9 és S9+ okostelefonok azonban még ezt is felülmúlják, hiszen Micro SD kártya segítségével akár 400 GB-ig bővíthető memóriával és a legmodernebb alkalmazás-processzorokkal rendelkeznek, amelyek kivételes teljesítményt és kifinomult képfeldolgozást biztosítanak.

Emellett, a Samsung Galaxy S9 és S9+ tulajdonosok mindig biztonságban tudhatják adataikat, hiszen a telefonok a Samsung legújabb biztonsági platformjával, a Knox 3.1-gyel érhetők el. A Samsung Galaxy S9 és S9+ készülékek három különböző biometrikus azonosítási módot kínálnak: íriszszkennert, ujjlenyomat-olvasót és arcfelismerő rendszert. Az Intelligent Scan funkció pedig az íriszszkenner és az arcfelismerés technológia erejét kombinálja, hogy a felhasználók, gyorsan és kényelmesen oldhassák fel okostelefonjukat. A Samsung Galaxy S9 és S9+ készülékek támogatják a Dedicated Fingerprint funkciót is, amellyel a vásárlók egy másik ujjlenyomattal férhetnek hozzá a biztonsági mappához, mint amivel a telefon képernyőjét feloldják.

A Samsung Galaxy S9 és S9+ telefonok vigyáznak a felhasználók egészségére is: egy továbbfejlesztett optikai szenzor a lehető legpontosabb információt szolgáltatja az egészségügyi állapotukról, illetve valós időben figyeli a szívterhelésüket is.

Hazánkban a Samsung Galaxy S9 279.990 Ft-os, az S9+ pedig 309.990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron 2018. február 25-én, 19 órától, március 15-én, 23 óra 59 percig előrendelhetők lesznek. Ebben az időszakban a vásárlók az eredeti árnál 30 000 forinttal olcsóbban vásárolhatják meg az új csúcskészülékeket, amennyiben a vásárlást megelőzően, a régi okostelefonjukat visszaküldik a kijelölt partnereknek. Az előrendelők ráadásul akár már hét nappal a Samsung Galaxy S9 és S9+ okostelefonok bevezetése előtt kézhez kaphatják a választott készüléküket.

A Galaxy S9 és S9+ Magyarországon 2018. március 16-tól lesz elérhető orgonalila, korallkék és éjfekete színekben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...

Így lehet sikeres a digitális átállás

Az ipari vállalkozások 94 százaléka szerint a digitális átalakulás nagy hatással lesz a működésükre a következő 2-3 évben, ugyanakkor 55 százalékuk még mindig csak részben felkészült a hatékony digitalizációra – derül ki a Schneider...

Egyre népszerűbb a telekocsizás

Noha december 31-ig még biztosan hatósági árakon tankolhatunk, a globális infláció miatt sokan már most az autós közlekedés költséghatékonyabb alternatíváit keresik. A közúti közlekedés résztvevőinek egyre több anyagi próbatétellel kell szembenézniük, így autósként és...

Újabb GLAMOUR Bookazine érkezik

A szerkesztőség hitvallása szerint olyan „időtálló” kiadványt készítettek ismét, amit a kávézóasztalra majd a könyvespolcra szánnak. A címlapot – melyen Pataki Ági filmproducer és green_of_daisy, azaz Bukovicsné Békefi Daisy go green nagykövet szerepelnek –...

A Stevie Awards for Women döntőjében Samu Tímea

A The Stevie Awards for Women in Business díjon shortlistes lett a Samu Tímea, a JCDecaux Hungary Zrt. vezérigazgatója által vezetett és megvalósított „keresdagalambot” projekt, a Communication&Marketing (developed for/by women) kategóriában. A The Stevie...

Tovább erősít játék-fronton a Netflix

Új videojáték-stúdiót hoz létre a Netflix, ez már a negyedik műhely lesz, ahol a streaming-óriás számára készítenek majd játékokat. A cég egyelőre nagyon kezdőnek számít a játékpiacon, a múlt hónapban napi szinten csak 1,6...

Jövőre sem lesz könnyebb az életünk

Recesszió, gyorsuló infláció, vészesen romló külső egyensúly - a GKI Gazdaságkutató Zrt. előrejelzése 2022-re és 2023-ra.A GKI jelenlegi előrejelzése a szokásosnál is nagyobb bizonytalanság közepette készült, ráadásul a tendenciák megértését nehezíti a gazdasági folyamatok...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ösztöndíjprogramot indít a Central Médiacsoport

Central Digitális Akadémia néven egy képzéssel egybekötött gyakornoki programot indít a Central Médiacsoport. A kiadóvállalat számára a hiteles és független tájékoztatás mellett nagyon fontos az utánpótlásnevelés, a fiatalok képzése és a tudásmegosztás is. A...

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...
- Hirdetés -

Don't Miss

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Busásan megtérül a fenntartható terméktervezés

Bár még csak a vállalatok 22 százaléka tette a terméktervezési stratégiája kulcsfontosságú elemévé a fenntarthatóságot, annak beemelése egyre sürgetőbbé válik nemcsak a környezettudatosság, de annak egyéb hosszútávú pozitív hatásai miatt is.A szervezeteknek be kell...

Tudatosságra tanítanak Ördög Nóráék

Tapasztalatok, személyes történetek, sikerek és kudarcok – Ördög Nóra előtt megnyíltak a PlanAll Day – A Tudatosság Napja előadói. A Corinthia Hotel Budapestben november 11-én tartandó egész napos rendezvényen Almási Kitti, Csufor Lilla, Gangel...

Élelmiszervásárlásnál nem nézzük a fenntarthatóságot

Ár, íz, egészségesség – egy friss hazai kutatás szerint ezek a legfontosabb szempontok, amelyek meghatározzák a hazai fogyasztók élelmiszervásárlásait, miközben sem a hazai eredet, sem pedig a fenntarthatóság nem számít lényegesnek. Ez utóbbi azért...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....