- Hirdetés -

Ezt tudja a legújabb okosmobil

|

- Hirdetés -

Széles látószögű szelfikamera, az előlapot szinte teljesen beborító kijelző és rengeteg közösségi funkció. Szeptembertől már Magyarországon is kapható az LG új mobilja, a Q6, amely bár a középkategóriás készülékek piacán száll versenybe, rengeteg prémium tulajdonsággal rendelkezik. A Q6-ot elsősorban fiataloknak tervezték, de mindenki szeretni fogja, akinek fontos az egykezes multitasking, a hosszan tartó üzemidő és a letisztult, de strapabíró kialakítás. Az LG a B.My.Lake és a Strand Fesztivál hivatalos támogatójaként Zamárdit választotta a készülék bemutatójának helyszínéül.

 

Az IDC kutatása szerint 2018-ban az 5,5 colos vagy annál nagyobb kijelzőjű telefonok fogják uralni a globális mobilpiacot, és a jövő év közepére már többet fognak eladni belőlük, mint az ennél kisebb képernyős készülékekből. Nem csoda, hiszen a fiatalok egyre inkább a nagy kijelzős telefonokat keresik, melynek legfőbb oka, hogy egyre több multimédiás tartalmat fogyasztanak és osztanak meg. Az egykezes használat is fontos elvárás részükről, a két tulajdonság azonban csak úgy hozható összhangba, ha nem a készülék, hanem a kijelző méretét növelik a gyártók, egyre karcsúbb és keskenyebb peremű ház kialakításával.

 

 

Egyre vonzóbb a faltól falig kijelző

 

A kutatás szerint az Y generációba sorolható mobilosok csaknem 70 százaléka kifejezetten vonzónak és praktikusnak tartja a nagy kijelzős, vékony peremű okostelefonokat. Nem véltetlen tehát, hogy az LG idén nyáron egy olyan készülékkel rukkolt elő, amely ezekre a markáns fogyasztói igényekre reagál. Az LG Q6 szinte a teljes előlapot beborító, FullVision kijelzőt kapott, melyet egészen vékony perem keretez. Ez a prémium okostelefonoknál megismert és egyre népszerűbb kialakítás a Q6 modellel elsőként jelenik meg a szélesebb közönséget elérő középkategóriás, azaz kedvezőbb áron elérhető készülékek piacán.

 

 

Videó, játék, böngészés egy kézzel

 

A FullVision kialakításnak köszönhetően a Q6 egy kézzel is kényelmesen használható, és ezzel olyan problémára ad választ, mellyel az okostelefonok tervezői sokáig nem tudtak megbirkózni. 5,5 colos FHD+ kijelzőjén minden videós tartalom kiváló minőségben jelenik meg, de a mobilos játék és a böngészés is valódi vizuális élménnyé válik. A kutatásban megkérdezettek 90 százaléka éppen az egyre gyakrabban fogyasztott videós tartalmak miatt választana ilyen mobilt, de 78 százalékuk számára a közösségi médiás felhasználás is nagyon fontos.

 

 

Megosztás és multitasking

 

Az LG Q6 ezen a területen is igyekszik minden igényt kielégíteni. A telefon 18:9-es képarányt kapott, így a kijelzőt két négyzet alakú ablakra oszthatjuk. Ez nemcsak a multitaskingot, de a közösségi médiára szánt képek elkészítését és megosztását is kényelmesebbé teszi. Square Camera Mode funkciójval például két fotóból egy képet komponálhatunk, de egyéb kollázsokat is könnyedén készíthetünk. A Q6 — ugyancsak az állandó online életet élő felhasználók kedvéért — 100 fokos, széles látószögű előlapi kamerát kapott, így biztos, hogy a szelfi fotókba a legnagyobb baráti társaság is bele fog férni.

 

 

Szépség és erő egy készülékben

 

A letisztult, kifejezetten karcsú kialakítású telefon eleganciájával is kitűnik a középkategóriás mezőnyből. A készülékek kamerája nem emelkedik ki a hátlap síkjából, lekerekített sarkai pedig finoman követik a kijelző vonalait. A stílusos fémkeret, amelyet az űrkutatásban is használt rendkívül ellenálló alumíniumötvözetből készítettek, erőt sugároz, és garantálja a tartósságot a szélsőséges körülmények között is. Például egy nyári fesztiválon, ahol a hőség, és a por szinte program része, és ahol a legjobb koncert szelfihez nélkülözhetetlen egy jó kamerával ellátott telefon. Nem véletlen, hogy az LG az új készüléket az idén rekordszámú, 125 ezer látogatót vonzó két fesztiválon mutatta be a közönségnek.

 

Az LG Q6 szeptembertől kapható a hazai szolgáltatóknál, először a Telekom és a Vodafone, majd a Telenor kínálatában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kódolatlan csatornával készül az ünnepre a Telekom

A TV2 Séf csatorna decemberben kódolatlanul érhető el a Magyar Telekom kínálatában Telekom TV, IPTV és SAT TV előfizetők számára, így a karácsony előtti időszakban érdemes lesz a 7. csatornahelyre kapcsolni. A december a...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...

Kódolatlan csatornával készül az ünnepre a Telekom

A TV2 Séf csatorna decemberben kódolatlanul érhető el a Magyar Telekom kínálatában Telekom TV, IPTV és SAT TV előfizetők számára, így a karácsony előtti időszakban érdemes lesz a 7. csatornahelyre kapcsolni. A december a...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA