- Hirdetés -

Ezzel a mobillal a legjobb fotózni

|

- Hirdetés -

Rögtön a bemutatását követően a DxOmark több rangsorának is az élére ugrott a Huawei legújabb zászlóshajó készüléke, a Mate 40 Pro. A független nemzetközi tesztoldal okostelefonos kamerákat sorba állító összevetésében a mezőnyt jelentősen maga mögé utasítva, 136 pontot érdemelt ki a Mate 40 Pro kiváló fotós és videós funkciókkal felvértezett hátlapi kamerarendszere. A készülék emellett átvette a vezetés a szelfikamerák rangsorában is, ráadásul szintén egy korábbi Huawei készüléket, a P40 Pro-t megfosztva a tróntól.

A piacon elérhető legjobb fotós és kamerás képességekkel rendelkező okostelefonnak értékelte a DxOmark a múlt héten csütörtökön bemutatott Huawei Mate 40 Pro-t, köszönhetően a zászlóshajó készülék olyan fejlett, hármas kamerarendszerének, mint az 50 MP-es, 1/1.28” szenzorral és f/1.9-es rekeszű lencsével ellátott főkamera, a 20 MP-es, 1/1.54″szenzorral és f/1.8 rekeszes lencsével szerelt nagy látószögű kamera és a 12 MP-es, 1/3.56″érzékelőt kapott telefotó kamera. A tökéletes fényképek mellett a készülék 4K-s, 2160 pixel felbontású, akár 60 képkocka per másodperces videókat készít, emellett 10-szeres hibrid és 50-szeres digitális zoomra is képes.

A nagy presztízsű, független nemzetközi tesztportál a készülék technikai és fotós képességeit egyaránt magasra értékelve, összesen 136 pontot adott a Huawei Mate 40 Pro-nak. Szintén új csúcsnak számít, hogy a készülék fotós képességei 140 pontot értek el a teszten, köszönhetően annak, hogy az okostelefon a fotózás és a képminőség szinte minden aspektusában kiemelkedőt nyújt. A DxOmark csapata külön kiemelte a nagy dinamikatartományt – a Mate 40 Pro a legkülönbözőbb fényviszonyok, így a nagyon gyér fények esetén is széles dinamikatartományt biztosít. Ezért az éjszakai és egyéb alacsony fényviszonyok közötti fotózásban kiváló választás a készülék.

A fotós képességek mellett a Mate 40 Pro videós tulajdonságai is kiemelkedőnek ítéltettek, új mércét felállítva a mobilos videózás területén. Az autófókusz és a zajszűrés egyaránt 105, a képstabilizálás és az expozíció 102, míg a Zoom 88 pontot kapott, a Mate 40 Pro videós tulajdonságai pedig összességében az eddigi legmagasabb, 116 pontot értek el a teszten. A DxOmark csapata szerint a Mate 40 Pro jelenleg a videózás területén is a legsokoldalúbb okostelefon a piacon.

A Mate 40 Pro szelfi kamerája is a No.1 ma a versenytársakkal összevetve, több mint három pontot verve a következő ellenlábasra elsősorban a sokkal összetettebb multi-kamera beállításoknak és az autófókusz funkciójának. A DxOmark szerint az előlapi kamera a fotós és videós képességei miatt is jó választássá emeli a készüléket a szelfikészítők és a videózás szerelmesei számára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...