- Hirdetés -

Ezzel hódít a legújabb okosmobil

|

- Hirdetés -

A Samsung Galaxy család legújabb tagjaként a J6 okostelefonok egyszerre folytatják a gyártó által megteremtett dizájn hagyományokat, ugyanakkor azt továbbgondolva olyan új megoldásokkal hozzák el a J széria legstílusosabb és legpraktikusabb darabját, mint a hátoldali ujjlenyomat-olvasó.

Infinity Display: lenyűgöző, határtalan kijelző

Az új Galaxy J6 okostelefon 5,6 colos Super AMOLED határtalan kijelzővel, Infinity Display-jel érkezik, amely az újabb Galaxy telefonokra jellemző, nagy felbontásban kínál élethű színeket, és moziélmény-szerű kikapcsolódást biztosít a felhasználóknak. A színeket a maguk teljességében jeleníti meg, így teszi a filmnézést és a mobilos játékokat még élvezetesebbé.

Az egész előlapot lefedő kijelző és a Galaxy J6 keskeny fémváza egy elegáns, ergonomikus kialakítású okostelefont eredményez, amely nemcsak kényelmesen belesimul a tenyerünkbe, de rendkívül ellenálló is.

Mindennapi kényelem

A Galaxy J6 elegáns kialakítással és a Samsung zászlóshajó modellekből jól ismert, népszerű funkciókkal érkezik, ennek köszönhetően egyszerre biztosít praktikus és a mindennapokra tervezett, kényelmes használatot. A Galaxy J6 ujjlenyomat-olvasója a készülék hátlapján található, így a felhasználók könnyedén feloldhatják a készüléket egy mozdulattal.

A Galaxy J6 a felhasználók pörgős életviteléhez tervezett, 3 000 mAh-s akkumulátorral érkezik. Az erős, 1.6 GHz-es nyolcmagos processzornak köszönhetően a készülék olyan nagy teljesítményt igénylő műveleteket is elvégez anélkül, hogy az akkumulátor gyorsan lemerülne, mint például a nagy felbontású videók lejátszása. A 3GB RAM-nak, 32GB belő tárhelynek és micro-SD foglalatnak köszönhetően a Galaxy J6 valódi teljesítményt és rugalmasságot biztosít a felhasználók számára.

Sokoldalú kamera

A Galaxy J6 sokoldalú kamerájának köszönhetően kiváló fotókat vagy szelfiket készíthetünk bárhol is legyünk, bármit is csináljunk éppen. A készülék 13 MP-es hátlapi és 8 MP-es előlapi kamerával érkezik, amelyekhez nagy teljesítményű, valós idejű szelfi-fókusz és előlapi LED-vaku is tartozik, így a fényviszonyoktól függetlenül, akár nappal, akár éjjel tökéletesen éles és stílusos szelfi készíthető. A Galaxy J6 készülékek már megnyerő AR matricákkal érkeznek, így a képek teljesen személyre szabhatók, kifejezők és a családtagokkal vagy éppen barátokkal azonnal megoszthatók.

„A Galaxy J6 lenyűgöző Super AMOLED Infinity Display kijelzővel érkezik, így válik méltó utódjává a Samsung innovatív kijelző-örökségének, hogy a lehető legtökéletesebb élményt nyújtsa. – mondta el Kunos Balázs, a Samsung Electronics Magyar Zrt. mobil üzletágának vezetője. – A Galaxy J6 egyszerre érkezik gyönyörű, stílusos kialakítással és olyan kényelmes megoldásokkal, mint a hihetetlen kamerafunkciók, a hátoldali ujjlenyomat-olvasó és a kibővített tárhely, amelyek lehetővé teszik, hogy a szívünk szerint hozzunk létre és osszunk meg különféle tartalmakat.”

A Samsung Galaxy J6 három stílusos – éjfekete, arany és levendula – színben érkezik Magyarországra, a készülék várhatóan június végén kerül forgalomba.

A Samsung Galaxy J6 termékjellemzői

Kijelző: 5.6” HD+ (1480×720) Super AMOLED

Kamera:

Hátlapi kamera: 13MP AF (F1.9)

Előlapi kamera: 8MP FF (F1.9)

Méret: 149.3 x 70.2 x 8.2 mm

AP: Nyolcmagos 1.6GHz

Memória: 3GB RAM

32GB belső tárterület

256GB Micro SD-ig

Akkumulátor: 3,000mAh

Operációs rendszer: Android 8.0

Hálózat: LTE Cat.4

Csatlakoztathatóság: WiFi 802.11 b/g/n (2.4GHz), Bluetooth® v 4.2 (LE up to 1Mbps), USB Type-B, NFC (UICC*), Navigáció (GPS, Glonass, BeiDou**)

*Országonként változhat

**A BeiDou lefedettség korlátozott lehet

Szenzorok: Gyorsulásmérő, Ujjlenyomat-olvasó, Hall szenzor, Közelségérzékelő szenzor

Audio: MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA

Video: MP4, M4V,3GP,3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...

Így lehet sikeres a digitális átállás

Az ipari vállalkozások 94 százaléka szerint a digitális átalakulás nagy hatással lesz a működésükre a következő 2-3 évben, ugyanakkor 55 százalékuk még mindig csak részben felkészült a hatékony digitalizációra – derül ki a Schneider...

Egyre népszerűbb a telekocsizás

Noha december 31-ig még biztosan hatósági árakon tankolhatunk, a globális infláció miatt sokan már most az autós közlekedés költséghatékonyabb alternatíváit keresik. A közúti közlekedés résztvevőinek egyre több anyagi próbatétellel kell szembenézniük, így autósként és...

Újabb GLAMOUR Bookazine érkezik

A szerkesztőség hitvallása szerint olyan „időtálló” kiadványt készítettek ismét, amit a kávézóasztalra majd a könyvespolcra szánnak. A címlapot – melyen Pataki Ági filmproducer és green_of_daisy, azaz Bukovicsné Békefi Daisy go green nagykövet szerepelnek –...

A Stevie Awards for Women döntőjében Samu Tímea

A The Stevie Awards for Women in Business díjon shortlistes lett a Samu Tímea, a JCDecaux Hungary Zrt. vezérigazgatója által vezetett és megvalósított „keresdagalambot” projekt, a Communication&Marketing (developed for/by women) kategóriában. A The Stevie...

Tovább erősít játék-fronton a Netflix

Új videojáték-stúdiót hoz létre a Netflix, ez már a negyedik műhely lesz, ahol a streaming-óriás számára készítenek majd játékokat. A cég egyelőre nagyon kezdőnek számít a játékpiacon, a múlt hónapban napi szinten csak 1,6...

Jövőre sem lesz könnyebb az életünk

Recesszió, gyorsuló infláció, vészesen romló külső egyensúly - a GKI Gazdaságkutató Zrt. előrejelzése 2022-re és 2023-ra.A GKI jelenlegi előrejelzése a szokásosnál is nagyobb bizonytalanság közepette készült, ráadásul a tendenciák megértését nehezíti a gazdasági folyamatok...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ösztöndíjprogramot indít a Central Médiacsoport

Central Digitális Akadémia néven egy képzéssel egybekötött gyakornoki programot indít a Central Médiacsoport. A kiadóvállalat számára a hiteles és független tájékoztatás mellett nagyon fontos az utánpótlásnevelés, a fiatalok képzése és a tudásmegosztás is. A...

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...
- Hirdetés -

Don't Miss

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Busásan megtérül a fenntartható terméktervezés

Bár még csak a vállalatok 22 százaléka tette a terméktervezési stratégiája kulcsfontosságú elemévé a fenntarthatóságot, annak beemelése egyre sürgetőbbé válik nemcsak a környezettudatosság, de annak egyéb hosszútávú pozitív hatásai miatt is.A szervezeteknek be kell...

Tudatosságra tanítanak Ördög Nóráék

Tapasztalatok, személyes történetek, sikerek és kudarcok – Ördög Nóra előtt megnyíltak a PlanAll Day – A Tudatosság Napja előadói. A Corinthia Hotel Budapestben november 11-én tartandó egész napos rendezvényen Almási Kitti, Csufor Lilla, Gangel...

Élelmiszervásárlásnál nem nézzük a fenntarthatóságot

Ár, íz, egészségesség – egy friss hazai kutatás szerint ezek a legfontosabb szempontok, amelyek meghatározzák a hazai fogyasztók élelmiszervásárlásait, miközben sem a hazai eredet, sem pedig a fenntarthatóság nem számít lényegesnek. Ez utóbbi azért...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....