- Hirdetés -

Félmillió csomag felett a FoxPost

|

Idén 80 terminállal bővül a FoxPost csomagküldő-automata hálózata, mivel hamarosan átjárható lesz a Webox csomagautomata-hálózatával. A 2015 április rajt óta már több mint félmillió csomagot küldtek a szolgáltatáson keresztül.

 

Alig 20 hónappal az indulás után a FoxPost szolgáltatása máris több mint 400 webáruházban érhető el. A hagyományos online kiskereskedelem mellett ráadásul a cég életében egyre hangsúlyosabb a magánszemélyek közötti csomagküldési alternatíva biztosítása is, melyben a FoxPost kiemelt partnereként a Vatera is komoly szerepet vállal. Idén márciusban leszállította a cég a félmilliomodik csomagját is.

 

A partnerek számának növekedésével együtt, a jelenleg 62 terminálból álló automata-hálózat mérete is folyamatosan bővül: a 23 budapesti helyszín mellett már további 32 vidéki városban is elérhető FoxPost csomagautomata, és idén további 80 terminállal bővül a hálózat, mivel hamarosan átjárható lesz WEBOX kültéri csomagautomata-hálózatával.

 

A hazai online kiskereskedőket a FoxPost megjelenése előtt is már számos nagy és komplex megoldást nyújtó logisztikai cég szolgálta ki. „Erre a telített piacra csak akkor lehet nagy múlt és nemzetközi háttér nélkül, magyar startupként sikeresen belépni, ha a kínált megoldás mind a kereskedők, mind a vásárlók számára kimagasló minőségű és testreszabott csomagküldési élményt nyújt.” – emelte ki Bengyel Ádám, a FoxPost Zrt. igazgatója, aki egyben a szolgáltatás mögötti ötlet egyik megálmodója.

 

A webáruházak részéről a rugalmas csomagfeladás, a kedvező árszabás, valamint a gyors szállítás jelenti a legfontosabb választási szempontot, hiszen a vásárlók sok esetben a logisztikai partneren keresztül ítélik meg magát az áruházat is. A FoxPost ezt felismerve az elmúlt egy évben kiemelten figyelt arra, hogy a webáruházak igényeinek teljes mértékben megfelelő, zökkenőmentesen működő és az áruházak logisztikai folyamatait a lehető legnagyobb mértékben támogató szolgáltatást kínáljon.

 

Ezt a törekvést támasztja alá a GKI Digital és az Árukereső.hu Online Kiskereskedelmi Index című, tavaly készített kutatása is, mely szerint az átadóponti szolgáltatást nyújtó logisztikai cégek között a FoxPost szolgáltatásaival a legelégedettebbek az online kereskedők.

 

Egy versenyképes csomagküldő szolgáltatást nyújtó cég számára a hálózat mérete mellett a folyamatosan növekvő vásárlói bázis – és az ezáltal gyarapodó csomagszám – jelenti a legfontosabb tényezőt a fejlődéshez. Ahhoz, hogy egyre több online vásárló használja a FoxPost automatákat csomagjai átvételére, illetve csomagfeladásra, elengedhetetlen tehát a partneri és vásárlói igények lehető legteljesebb kiszolgálása.

 

A FoxPost csomagautomatáinak jelenleg havonta átlagosan 80 ezer felhasználója van, ráadásul közülük is már most minden második vásárló visszatérő ügyfél, akik legalább már 2 alkalommal biztosan igénybe vették a szolgáltatást. A siker kulcsa egyértelműen abban rejlik, hogy a szolgáltatás kényelmes, gyors és rugalmas.

 

„A csomagautomatába kézbesített küldemények esetében számunkra az elsődleges célcsoportot a napi rendszerességgel ingázó dolgozók és tanulók jelentik. Ezen ügyfeleink részére ugyanis a FoxPost csomagautomatái egyértelműen kedvezőbb megoldást jelentenek, hiszen nem a vásárló alkalmazkodik a szállítóhoz, hanem a szállító a vásárlóhoz. De azt is érzékeltük, hogy egyre nagyobb az igény mutatkozott arra, hogy olyan területekre is lehessen automatában csomagot feladni, ahol még nincs szolgáltatásunk, bevezettük az automatából címre történő kézbesítést is. Ezzel az új szolgálatással „egyablakos” kiszolgálást tudunk nyújtani csomagot feladni kívánó ügyfeleinknek.” – hangsúlyozza a szolgáltatás mellett szóló egyik legfontosabb érvet Bengyel Ádám.

 

Ezt erősíti az automaták egyszerű kezelhetősége és a különös gonddal tervezett elhelyezkedése is, melynek köszönhetően a FoxPost ügyfelei szinte kivétel nélkül, 95%-ban elégedettek a csomagfeladás és csomagátvétel élményével.

 

Az elégedettség pedig további használatot is ösztönöz, mivel a FoxPost ügyfélkutatása szerint a felhasználók 75%-a jelezte, hogy ha teheti, legközelebb is ezt a megoldást fogja választani online rendelése átvételére. 55% pedig ennél is tovább ment, és a FoxPost-ot jelölte kedvenc logisztikai megoldásának.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...