Érzékelhetően javíthatja az eladásokat az Árukereső Product Ads szolgáltatása, amely jól látható és hatékony kiemelést biztosít a termékeknek, akár újdonságokról vagy bestsellerekről, akár kiemelt promóciókról vagy akciókról van szó. A szolgáltatás aktiválása után a kiszemelt termék előrébb kerülhet a kategória top listában, így hamarabb észrevehető, mint a többi termék.
Minél előrébb, láthatóbb helyen van az értékesítendő árucikk, annál jobbak az esélyei, hogy a vásárlók kosarában kössön ki. Ezen megkülönböztetett figyelem elérhető a Product Ads szolgáltatással is, amelynek nem csupán a hatásmechanizmusa egyszerű, hanem a használata is: a gyártó maga dönt róla, melyik termékét szeretné jobban látható helyen megjeleníteni az oldalon. A kreditek felhasználásával jobb helyezést érhet el, amely a kategóriaoldal toplistájának 2., 4. vagy 7. pozíciója is lehet.
„Az átkattintások alapján történő elszámolás teljesen és könnyen átlátható, nyomon követhető” – emeli ki a megoldás egyik nagy előnyét Szták András, az Árukereső ügyvezető igazgatója. Szerinte az is a Product Ads mellett szól, hogy minden környezetben kiegyensúlyozottan és megbízhatóan működik, függetlenül a használt eszközöktől, hiszen számítógépen és telefonon is minden nézetben látható terméklista.
Ráadásul a Product Ads valódi segítség a fogyasztóknak, hiszen őket előre megadott címkékkel tájékoztatják a kiemelés okáról. A vásárlásról szóló döntést így ennek tudatában hozzák meg, azaz a kiemelés számukra támpont, egyfajta útbaigazítás. Ez pedig jelentős mértékben hozzájárul a fogyasztói élményhez is, hiszen a többség hasonló megfontolásból, pontosan ilyen támogatást remélve keresi fel a termék- és árösszehasonlító oldalt. Ha pedig többen néznek meg egy-egy terméket, arra jó eséllyel többen is kattintanak kimondottan vásárlási célzattal, ami az értékesítési számokban is megjelenik.