- Hirdetés -

Felpörgött a jegyeladás a Magyar Nagydíjra

|

- Hirdetés -

Jól halad a jegyeladás a péntektől vasárnapig tartó Forma-1-es Magyar Nagydíjra, melynek győztese és dobogósai idén is a Herendi porcelángyár által készített trófeákat vehetik át.

Az eseményt megelőző, a mogyoródi aszfaltcsík célegyenesében tartott hétfői sajtótájékoztatón Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója elmondta, a legfontosabb, hogy a tavalyi zárt kapus rendezés után ismét lehetnek nézők, ráadásul a jegyeladás az utóbbi egy hétben alaposan felpörgött – írja tudósításában az MTI.

“A silverstone-i Hamilton-Verstappen affér érezhetően növelte a jegyvásárlási kedvet, az elővételben eladott jegyek hetven százalékát azonban külföldi szurkolók vették meg. Remélem, a hazai drukkerek a rajtig javítanak még az arányon” – fogalmazott Gyulay. Kiemelte, a részben budapesti rendezésű labdarúgó Európa-bajnoksághoz hasonlóan a Forma-1-es futamon is karszalagos rendszer lesz, ezeket a jegy és a védettségi igazolvány felmutatásával előre át kell venni a kijelölt pontokon: Budapest belvárosában az Akvárium Klubban, vagy Fóton az M3-as autópálya mellett az Auchan parkolójában.

“A pilóták itt is teljesen külön buborékban lesznek, így a megszokott programok közül a csütörtöki autogramosztás és a vasárnapi ünneplés is elmarad. Legutóbb 2019-ben voltak nézők a lelátókon, amelyeken mintegy 40 ezer helyet kellett kicsit felújítani” – mondta a sportvezető, aki jelezte: a tervek szerint a 2022-es futam után kerül sor a ring átfogó felújítására, mely alkalmával a nézőterek megújítása mellett a főépületet teljesen lebontják majd, hogy egy új, a mostani kor kihívásainak megfelelő paddock épüljön.

“Kicsit most olyan a helyzet, mintha minden évben egy labdarúgó BL-döntőt kellene rendeznünk a régi MTK pályán úgy, hogy ez a közvetítésben ne látszódjon” – mondta Gyulay Zsolt. Hozzátette, mintegy 40 ezer jegyet értékesítettek eddig, ezzel a 2016-os futam számait már túlszárnyalták. Elsősorban Hollandiából, Ausztriából, Németországból és Olaszországból mutatkozik nagy érdeklődés a verseny iránt.

Simon Attila, a Herendi Porcelánmanufaktúra vezérigazgatója elmondta, a viadal díjazottjainak járó serlegek hat hónapos elkészítési idejét komoly tervezőmunka előzte meg: ezúttal is sok látványterv készült, ezekből választották ki azt, amelyet aztán megformáltak. “A trófeán megjelenő három szín közül a piros az erőt, a fehér a hűséget, a zöld pedig a reményt fejezi ki. Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy idén is mi lehetünk a Magyar Nagydíj díjszállító partnerei” – tette hozzá Simon.

A Hungaroring a koronavírus-járvány alatt mutatott hősies helytállásukért ezer belépőt ajánlott fel az Országos Mentőszolgálat dolgozóinak. Ennek kapcsán Csató Gábor főigazgató elmondta, a kollégái között minden évben presztízs a Magyar Nagydíjon dolgozni, így nagy öröm volt számukra, hogy közülük most többen kikapcsolódásként látogathatnak ki a versenyhétvégére. Megjegyezte, a nemzetközi szövetség minden évben elismeri a magyar mentősök felkészültségét, nekik pedig céljuk, hogy idén is megmutassák szakmaiságukat és profi kompetenciájukat.

A 36. Forma-1-es Rolex Magyar Nagydíj programja pénteken 10.05-kor a Forma-3-asok szabadedzésével indul és vasárnap 15 órakor a 70 körös Forma-1-es versennyel zárul.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...

A Bátor Tábornak gyűjt a Fókusz Plusz

Adománygyűjtő különkiadással jelentkezik szeptember 18-án az RTL Klub Fókusz Plusz című műsora a Bátor Tábor 20 éves születésnapja alkalmából. Az élő adás két házigazdája Barabás Évi és Tokár Tamás lesz. A műsorban – melynek során...

Eredménytelen lett a gyöngyösi pályázat

A Budapest 105,9 MHz-es frekvencia pályázata hiánypótlással folytatódik, a gyöngyösi kisközösségi rádiós tender viszont eredménytelenül zárult. A Médiatanács a Budapest 105,9 MHz körzeti médiaszolgáltatási lehetőség közösségi jellegű használatára kiírt pályázati eljárásában a beérkezett egyedüli...

Ilyen lesz a megújult Budapesti Őszi Fesztivál

Több mint százötven programmal, harminc helyszínen várja a közönséget a Budapesti Őszi Fesztivál. A fővárosi rendezvény megújult formában valósul meg szeptember 26. és október 10. között. A fesztiválon a "Kik vagyunk mi, budapestiek?" kérdésre sűrű...

Jubilál a Magna Global Hungary

Idén 20 éves a Magna Global Hungary, az Interpublic Group of Companies (IPG) magyarországi ügynökségei 2001-ben alapították meg a céget, ami az IPG hazai médiavásárló szervezete. Az Interpublic a világ egyik legnagyobb ügynökségi csoportosulása. 1902-ben...

Taxis projektben a Positive Adamsky

A Főtaxi és a Budapest Taxi közösségi médiás csatornáinak kezelésére kapott megbízást a Positive Adamsky digital&social tagügynöksége. Budapest legrégebbi taxitársasága a márkaarculat fiatalítását tűzte ki célul.A Stelius Befektető Zrt. mindkét taxis tagvállalata, a Főtaxi...

Itt a legújabb TOP50, Szabó Béla vezeti a marketingesek rangsorát

A Marketing&Media magazin idei, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató listáján szereplők több mint a harmada cserélődött 2020-hoz képest, nagyon sok esetben személyi változások mozgatták a Top 50 összetételét. Évről évre igazolódik, hogy messze nem...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok: akiknek bérelt helyük van

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...