Idén nyáron ismét százezrek szórakoztak a nagy zenei fesztiválokon az országban, visszatért a Sziget is. A BrandMania stábja utánajárt, hogy mik a legfrissebb trendek a fesztiválok világában, hogyan érinti őket a változó gazdasági helyzetre.
Két év kihagyás után tért vissza a Sziget Fesztivál, igaz a 2019-es hét nap helyett ezúttal csak hat napos volt a rendezvény, amire összesen 450 ezren látogattak ki. Rengeteg sztár és újítás várta a szórakozni vágyókat, a BrandMania stábja azonban a fesztiválhangulat mellett annak is utánajárt, hogy milyen helyzetben vannak a fesztiválszervezők.
Az RTL Klub magazinműsora bemutatja a legfrissebb fesztiválos trendeket is, hogyan érinti ezeket a rendezvényeket az infláció, mit tudnak kezdeni a gyenge forinttal, ami érezteti hatását a fellépők díjában, mivel lehet fenntartani a külföldi és a hazai fiatalok érdeklődését.
BrandMania ma éjjel 23:45-kor az RTL Klubon.