A korábbi években óriási üzletté váltak a nagy hazai fesztiválok, az idén viszont a koronavírus-járvány miatt lényegében lenullázódott a fesztiválszezon. A BrandMania stábja annak járt utána, hogy mekkora a kár, illetve hogyan tervezik a jövőt a szervezők.
Sok fesztivál esetében az idei esemény elmaradása azt jelentette, hogy a túlélésük került veszélybe, ugyanakkor a legnagyobb piaci szereplők már a jövő évre készülnek, bízva abban, hogy mire jön a 2021-es fesztiválszezon, a Covid-járvány már a múlté lesz. A BrandMania stábja a fesztiválpiac meghatározó szereplőitől próbálta kideríteni, hogy mekkora ütést kapott a szektor, hogyan lehet ebből felkelni, illetve mit hozhat a következő év ebben a szegmensben.
Míg a fesztiválok a legnagyobb vesztesek közé tartoztak, a televízió – legalábbis a nézettséget vizsgálva – a koronavírus-járvány egyik nyertese volt. Hatalmasat nőtt a nézettség, a leállások után újraindultak a forgatások, új szuperprodukciók érkeznek a képernyőre. Az RTL Klub magazinműsora pedig utánajárt, hogy mik a legfrissebb trendek a tévés piacon, mire számíthatunk idén ősszel.
A BrandMania legújabb adása ma éjjel, 0:20-kor lesz látható az RTL Klubon.