- Hirdetés -

Fiatalokat inspirál a Vodafone

|

Az Y generációs sikertörténeteket vlog formájában bemutató ötletével a döntő napján éppen a 24. születésnapját ünneplő Tusnádi Roland nyerte a Vodafone You pályázatát, a ProjectPitchet.

 

A Vodafone a novemberi TEDxYouth@Budapest rendezvényen bekamerázta a MOM Kulturális Központ egyik liftjét, ahol vállalkozó kedvű fiatalok úgynevezett elevatorpitchként, egy liftút alatt, 40 másodpercben adhatták elő projekt ötleteiket.

 

A TEDxYouth@Budapest résztvevői közül bárki kipróbálhatta magát, de volt olyan is, aki csak ezért az akcióért ment el a rendezvényre, ahol összesen 24-en léptek be a liftbe és vágtak bele a kihívásba. Az elkészült videókra a Vodafone You Facebook oldalán lehetett szavazni és így alakult ki a ProjectPitch döntője.

 

Az 5 legnépszerűbb ötlet gazdája lehetőséget kapott, hogy részt vegyen egy kommunikációs tréningen, majd újból elő kellett adniuk ötleteiket, immár a szakértői zsűri – Baráth Péter a Vodafone márkaigazgatója, Révész Balázs a Vodafone szegmens marketing igazgatója, Tóth Gábor a Tudatos Fiatalok Közösségének alapítója és a Vodafone You kampányarca, valamint Tolnai Ákos és Horváth Irma a Morea consulting trénerei – előtt.

 

„Tusnádi Roland fejlődött a legtöbbet a tréningen, magabiztosan és hitelesen tudta átadni a projektötletét, amely megvalósítható és pozitív hatásal lehet” – mondta Baráth Péter a győztesről, akinek a célja egy vlog létrehozása, ahol a saját történetei mellett az Y generáció képviselőivel készített videó-interjúkkal mutatja be a sikerhez vezető utat, egyben a nézőket is inspirálva, hogy valósítsák meg saját álmaikat. Mindehhez, mint a pályázat nyertesének, a projekt támogatása mellett egy személyre szabott konzultáció-sorozatot is biztosít a Vodafone, mely a napokban kezdődött el.

 

A 24 éves, budapesti Tusnádi Roland 19 évesen otthagyta az egyetemet, hogy profi online pókerjátékos legyen, majd 22 évesen fél évet Thaiföldön élt digitális nomádként, miközben pókerezett. „Ezt a hivatást tavaly nyáron fejeztem be, mert be szerettem volna teljesíteni a gyermekkori álmom, hogy interjúkat és filmeket készíthessek. Jelenleg egy online pókerjátékosokat szponzoráló cégnek vagyok a menedzsere, mellette pedig videógyártással kapcsolatos vállalkozásom van. A projektet azért szeretném létrehozni, mert azt gondolom nagyon sokat lehet tanulni önmagunkról is mások történetei révén. Szeretném, ha a beszélgetések által több fiatal lenne bátrabb és választana magának olyan hivatást, amelyben valóban kiteljesedhet.”

 

A Vodafone 2016 szeptemberében vezette be a Vodafone You platformot, hogy eszközt, inspirációt adjon a fiataloknak álmaik eléréséhez, és ennek sikeréhez támogatást nyújtson a fiatalok körében kiemelkedő fontosságú mobiladat-használat terén.

 

A Vodafone You az előfizető 25. születésnapjáig igényelhető és azt követően a szolgáltatás még két évig aktív marad. A You használók az előfizetéses csomagjukban foglalt adatmennyiségen felül havi 2GB adatot kapnak, a Vodafone You közösség tagjai egymással ingyen beszélhetnek és élvezhetik az egyedi, kizárólag a You tagoknak kialakított készülékár-kedvezményeket. A speciális, fiataloknak elérhető készülék promóciók folyamatosan megtalálhatók a Vodafone honlapján.

 

 

Mi is az a pitch?

 

A pitch egy ötlet, termék, szolgáltatás vagy stratégia nagyon rövid, összefoglaló, mégis figyelemfelkeltő prezentálása. Ennek még kompaktabb válfaja az úgynevezett elevatorpitch, ami olyan rövid idő alatt történik, mintha csak épp beszálltál volna egy liftbe egy döntéshozó mellé, és annyi időd van felkelteni az érdeklődését, amíg fel nem értek a földszintről a legfelső emeletre.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...