Megültél te már egy pénzköteget? És egy rodeóbikát? A K&H Bank integrált kampányában ezt most mind fizikailag, mind interaktív formában kipróbálhatják a vállalkozó kedvűek. A pénzintézet azokat a fiatal felnőtteket célozza meg szeptember közepe óta futó rendszeres megtakarítási kampányával, akik megtehetnék ugyan, hogy fizetésük egy részét befektetik, eddig mégsem választották ezt a megoldást.
Szeptember közepén indította a K&H Csoport rendszeres havi befektetéseket népszerűsítő kampányát, melynek részeként egy microsite-tal, online megjelenésekkel, A1 és digitális plakátokkal, valamint Facebook hirdetésekkel hívja fel a célcsoport figyelmét a rendszeres megtakarítás előnyeire. A projekt koncepcióját a Laboratory Group tervezte, az „ülni a pénzen” alapgondolatra építve. Sokunkra jellemző, hogy a hónap végén megmaradt pénzünkkel, kisebb megtakarításainkkal nem kezdünk semmit. A kampány egyértelműen meg akarta mutatni, hogy a pénzünkön ülni egy ideig ugyan lehet, hosszútávon azonban van ennél jobb megoldás is. Ezt szemlélteti a kreatív anyagok központi eleme, egy nagy pénzköteg alakú mechanikus rodeóbika formájában.
A fiatal felnőtteket, szülőket célzó kampányból nem hiányozhat egy interaktív online játék sem: egy microsite-on négy rodeós próbálkozását láthatjuk egy-egy interaktív videón, melyek sebességét a néző változtathatja. Természetesen a kampány premisszája itt is igaz: sokáig ők sem tudnak ülni a pénzen, ezért inkább befektetik azt.
A „pénzen ülés” kihívása elevenedett meg a kampány indulásakor egy hétvégére a Deák téren felállított OOH kitelepülésen is, ahol a rodeóbikák elvén működő Pénzrodeó kipróbálására invitálták a járókelőket. Az eleinte könnyen megülhető, idővel viszont egyre intenzívebben mozgó pénzköteg kivétel nélkül ledobálta az érdeklődőket.
„Fiatal felnőttekhez szóltunk, ezért olyan megoldást kerestünk, ami játékos formában mutatja be a rendszeres havi befektetések fontosságát. Az ő elvárásaikhoz igazítva, szórakoztató módon szerettük volna megmutatni, hogy érdemes könnyebb és kevésbé rizikós módot választani a tartalékolásra” – mondta Haszon Sándor, a Laboratory Group kreatív igazgatója.