- Hirdetés -

Filmes projektben a BMW

|

- Hirdetés -

2022-es debütálása után a bajor prémiummárka idén ismét hivatalos partnerként támogatja a világ egyik legnívósabb filmfesztiválját. Az eseményen a BMW Films új alkotása is bemutatkozik. Világpremierjét ünnepli a THE ICON. A 76. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál vendégei elsőként tapasztalhatják meg a BMW legerősebb tisztán elektromos meghajtású modellje, az új BMW i7 M70 xDrive lélegzetelállító menetteljesítményét, fejedelmi kényelmét és lebilincselő technológiáját.

2023-ban a BMW másodjára is visszatér Cannes-ba, hogy a világ egyik legnagyobb tekintélyű filmfesztiválját ismét hivatalos partnerként támogassa. Az esemény vendégeinek és kiemelt meghívottjainak mobilitását a bajor prémiummárka több mint 200 darab tisztán elektromos meghajtású autóval és a plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt, új BMW XM modellel segíti. A nemzetközi filmipar dél-franciaországi ünnepe a BMW Films új, akciódús alkotásának premierjéhez és a THE ICON névre keresztelt, innovatív vízi jármű leleplezéséhez is páratlan reflektorfényt biztosít. Cannes-ban ráadásul a nemrégiben bemutatott, új BMW i7 M70 xDrive* modell – a bajor prémiumgyártó teljes portfóliójának legerősebb és leggyorsabb tisztán elektromos meghajtású modellje – is kigurul az utakra, most először.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy ismét a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos partnerei lehetünk” – mondta Jens Thiemer, a BMW ügyfélélményért és márkáért felelős vezető alelnöke. „A fesztivál elkötelezett amellett, hogy egyre fiatalosabbá, modernebbé és digitálisabbá váljon, amely partnerségünket ideális platformmá emeli luxuskategóriájú BMW termékeink számára. Cannes-ban ünnepeljük a BMW Films új alkotásának premierjét, miközben a THE ICON és a BMW i7 M70 xDrive mentén a luxus, az innováció és a fenntarthatóság magával ragadó egységét is megteremtjük” – tette hozzá.

„2022-ben a BMW hivatalos autóipari partnerként csatlakozott a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválhoz, az esemény vezérelvét képviselve 80 darab példaértékű, száz százalékig elektromos modellel. Boldogak és büszkék vagyunk, amiért idén is támogatásáról biztosít minket a BMW, akit történelmi kapcsolat fűz a hetedik művészeti ághoz, és aki ismét végigkíséri vendégeinket a hozzánk és tőlünk vezető utakon” – fogalmazott Iris Knobloch, a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál elnöke.

A BMW Films új alkotásának látványos premierje

A BMW Films új alkotása tovább folytatja a bajor prémiummárka azon, immár több mint két évtizede íródó hagyományát, amely mentén a legújabb megjelenések főszerepében mindig a legújabb BMW modellek láthatók. Az elismert hollywoodi rendezők által jegyzett rövidfilmekben rendre elsőszámú filmcsillagok ülnek be a vezetés élményét kínáló modellek volánja mögé. Az egyik legismertebb ilyen alkotás a Star, amelyben a BMW M5 drámai akciójelenetekkel ünnepelte filmpremierjét. A BMW Films legutóbbi, The Escape című alkotásának főszerepében egy BMW 5-ös limuzin parádézott, lélegzetelállító autós jeleneteket varázsolva a képernyőre. A Cannes-ban debütáló, sztárokkal fűszerezett új alkotás ismét gyors tempójú, látványos akciójelenetekkel kápráztatja majd el a rajongókat.

Világpremier Cannes partjainál: a THE ICON

A Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál látogatói a dél-franciaországi város partjainál egy másfajta világpremiernek is szemtanúi lehetnek: itt mutatkozik be először a THE ICON névre keresztelt, innovatív vízi jármű, amelyet a BMW a TYDE hajóépítő vállalattal együttműködve fejlesztett ki és épített meg. A THE ICON a végtelen vizeken kínál emisszió-mentes mobilitást, megtestesítve ezzel a luxus újabb progresszív értelmezését.

A THE ICON a BMW i divízió elektromos mobilitás terén felhalmozott, több éves tapasztalatát a TYDE hajóépítési szaktudásával és a BMW Group leányvállalataként működő Designworks jövőbe mutató dizájn-innovációival egyesíti. Az exkluzív jármű Cannes-ban ünnepelt világpremierje ismét reflektorfénybe helyezi a BMW azon holisztikus megközelítését, amellyel a holnapok mobilitásának fenntarthatóságáról gondolkodik.

Elektromos menetteljesítmény és fenntartható luxus a fesztivál vendégeinek szolgálatában

2023. május 16-27. között a világ minden tájáról érkeznek filmkészítők, színészek és mozirajongók a Côte d'Azur egyik legkedveltebb üdülőhelyeként számon tartott Cannes-ba, hogy megtekintsék a legfontosabb új alkotásokat és tanúi legyenek az Arany Pálma-díj átadásának. A Palais des Festivals et des Congrés kongresszusi központban megrendezendő esemény főszereplőinek, vendégeinek és kiemelt meghívottjainak mobilitásáról a BMW gondoskodik. A legkorszerűbb hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiákkal szerelt BMW modellekből álló flotta szinte hangtalanul, károsanyag-kibocsátás nélkül közlekedhet a Cannes-i forgalomban, a fesztivál résztvevői így első kézből tapasztalhatják meg a fenntartható luxus magával ragadó élményét.

A Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál vendégeinek és kiemelt meghívottjainak mobilitását a luxusszegmensben elérhető hálózatról tölthető BMW modellek széles palettája biztosítja. A híres Boulevard de la Croisette környékén a tisztán elektromos meghajtású BMW iX M60 xDrive* és a BMW M GmbH első hálózatról tölthető nagyteljesítményű modellje is elegánsan korzózik majd. A BMW XM* utasait nem csupán az M HYBRID hajtáslánc-technológia exkluzív menettulajdonságai, de az utastér BMW M Lounge komfortkörnyezetének egyedülálló hangulata is el fogja varázsolni. A hidrogén-meghajtású üzemanyagcella-technológiával dolgozó BMW iX5 Hydrogen eközben a fenntartható mobilitás jövője felé vezető egyik alternatív utat képviseli.

A filmfesztivál tizenkét napja a tisztán elektromos meghajtású BMW i7 M70 xDrive közúti bemutatkozásának is lehetőséget biztosít, a fenntartható luxus abszolút élményét helyezve a középpontba. 485 kW / 660 lóerő maximális rendszerteljesítményének és 1 100 Nm csúcs rendszer-forgatónyomatékának köszönhetően az új nagyteljesítményű modell a BMW Group teljes portfóliójának legerősebb és leggyorsabb tisztán elektromos meghajtású modellje.

A BMW Films új alkotásának a BMW i7 hátsó üléssora kínál exkluzív képernyőt

A 76. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál azon vendégei, akik a BMW i7 tisztán elektromos meghajtású luxuslimuzinnal utaznak, a hátsó üléssorban a BMW Films új alkotását is megtekinthetik majd – a 31,3” képernyő-átmérőjű BMW Theatre Screen jóvoltából.

A tetőkárpit első ülések mögötti részéből lenyíló BMW Theatre Screen szinte a luxuslimuzin utasterének teljes szélességét felöleli, páratlan szórakozási lehetőséget garantálva. Az egyedülálló BMW Theatre Screen és a Bowers & Wilkins surround audiorendszer így kerekeken guruló privát moziteremmé varázsolja az új BMW 7-es sorozat hátsó üléssorát.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elmaradt az áresés a prémium ingatlanoknál

A lakáspiac prémium és luxus szegmensét sem kerülte el a tavalyi megtorpanás, de mint annyi más ezen a szűk piacon, a visszaesés is mutatott sajátosságokat. Az OTP Ingatlanpont szakértője szerint az árak jellemzően stabilak...

Magasabb órabérre számíthatnak a diákmunkások

Május utolsó hetére az érintett cégek többsége már meghirdette, mely pozíciókra keres diákmunkásokat az idei nyári szezonban. Az ELTE-Trenkwalder Iskolaszövetkezet adatai szerint a munkáltatók mezőgazdasági idénymunkára átlagosan 1400 forintos órabért kínálnak, míg gyártási, logisztikai,...

Mesterséges intelligenciával javítanának az egészségügyön

A mesterséges intelligencia (MI) és a gépi tanulásos technológia rendelkezik a potenciállal, amivel képes az egészségügyi ágazat minden területét továbbfejleszteni. A startupok már most is használják a mesterséges intelligenciát a sürgető egészségügyi és jóléti...

Új ügyféllel erősít az Influence Media

Többfordulós, meghívásos tenderen az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Continental Magyarország vállalati kommunikációs és PR feladatokra kiírt tenderét. A közös munka már áprilisban elindult, az együttműködés keretében az ügynökség a Continental...

Új főszerkesztővel folytatja az ÉVA Magazin

Birta Brigittát nevezték ki az ÉVA Magazin új főszerkesztőjének, a tapasztalt szakember több mint nyolc éve a lapot kiadó Marquard Group Hungary vezető munkatársaként dolgozik, új feladata mellett pedig továbbra is betölti a Runner’s...

Így neteznek a magyarok – Facebookra egy óra jut naponta

Naponta átlagosan egy órán át pörgetik a Facebookot a magyar felhasználók, miközben hírek olvasására negyedóránál is kevesebbet szánnak – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából. Az elemzés szerint fél perc...

Mobilokon érkezik a bankolás jövője

A következő évtizedben az Y és a Z generáció válnak a bankok legfontosabb célcsoportjaivái, mivel várhatóan közel 70 billió dollárnyi vagyon száll rájuk szüleiktől. Mit jelent ez a bankszektor számára? Először is azt, hogy...

Kétkeréken erősít a Lidl

A Lidl megerősíti a kerékpársport iránti elkötelezettségét és a Lidl Trek UCI WorldTour csapat főszponzorává, valamint stratégiai partnerévé válik. A nemzetközi kerékpársport egyik vezető csapatával kötött hosszú távú partnerség a 2023. június 30-án kezdődő...

Új vezetői struktúrával folytatja a Publicis Groupe

Az ország legnagyobb kreatív-, digitális- és médiaügynöksége eddigi legsikeresebb évét zárta 2022-ben, erősítve a hazai, regionális és nemzetközi piacon betöltött szerepét. A folyamatos létszámbeli növekedés és a bővülő ügyfélportfólió hatására megújult szervezeti struktúrában folytatja...

Szegeden bővít a Lufthansa

A Lufthansa Systems Hungária szegedi csapata a dinamikus növekedésnek köszönhetően irodát vált. Május 30-án kezdik az első munkanapjukat az IT szakemberek az új helyen, a várost azonban nem hagyja el a légiközlekedési informatikai vállalat,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A magyarok csaknem harmada lemondott az álmairól

Az emberek nem pusztán hosszú életre vágynak, hanem hogy a megadatott időből a lehető legtöbbet tudják kihozni. Nincs ez másképp a magyaroknál sem, a jó életminőség feltételei – így az egészség, de különösen az...

Elmaradt az áresés a prémium ingatlanoknál

A lakáspiac prémium és luxus szegmensét sem kerülte el a tavalyi megtorpanás, de mint annyi más ezen a szűk piacon, a visszaesés is mutatott sajátosságokat. Az OTP Ingatlanpont szakértője szerint az árak jellemzően stabilak...

Magasabb órabérre számíthatnak a diákmunkások

Május utolsó hetére az érintett cégek többsége már meghirdette, mely pozíciókra keres diákmunkásokat az idei nyári szezonban. Az ELTE-Trenkwalder Iskolaszövetkezet adatai szerint a munkáltatók mezőgazdasági idénymunkára átlagosan 1400 forintos órabért kínálnak, míg gyártási, logisztikai,...

Mesterséges intelligenciával javítanának az egészségügyön

A mesterséges intelligencia (MI) és a gépi tanulásos technológia rendelkezik a potenciállal, amivel képes az egészségügyi ágazat minden területét továbbfejleszteni. A startupok már most is használják a mesterséges intelligenciát a sürgető egészségügyi és jóléti...

Új ügyféllel erősít az Influence Media

Többfordulós, meghívásos tenderen az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Continental Magyarország vállalati kommunikációs és PR feladatokra kiírt tenderét. A közös munka már áprilisban elindult, az együttműködés keretében az ügynökség a Continental...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Ismert emberekhez költöztetett vadon élő állatokat a WWF

Gundel Takács Gáborhoz hiúz, Eke Angélához barnamedve költözött be a hetekben, mások lakásában pedig vidra és vaddisznó is felbukkant. De mit keresnek ezek a vadon élő állatok a négy fal között ahelyett, hogy természetes...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....