- Hirdetés -

Foci, Forma-1 és a Szerencsekerék volt a legnézettebb

|

A Montenegró – Magyarország meccs, a Forma-1 futam és a Szerencsekerék is a legnézettebb volt, csak más-más célcsoportnál. Főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 éveseknél az RTL visszaelőzte a TV2-t.

Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy a 18-59 éveseknél és főműsoridőben az RTL megelőzte a TV2-t. A többi célcsoportnál viszont továbbra is a TV2 vezetett. A mögöttünk álló 24. héten némileg rontott a TV2, ezzel párhuzamosan kicsit erősíteni tudott az RTL. Így pedig már főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél is az RTL vezetett. Ráadásul a korábbi héttel ellentétben nem éppen csak, hanem a 18-49 éveseknél 1,4 százalékpont, a 18-59 éveseknél 1,7 százalékpont előnnyel. A többi bontásban (főműsoridőben és a teljes lakosságnál, illetve teljes napon minden korosztálynál) a TV2 megőrizte a vezető helyét.

Csoportszinten is jó hete volt az RTL Magyarországnak. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 23 százalékos share-t értek el a TV2 Csoport 22,5 százalékával szemben. Főműsoridőben és a 18-59 éveseknél pedig az RTL Magyarország 23,3 százalékos, a TV2 Csoport 23 százalékos share-t hozott össze. A többi bontásban a TV2 Csoport nyerte a múlt hetet.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 24. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,6 13,1 9,6
RTL 11,3 11,3 11

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 24. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 7,9 10,9 8,1
RTL 7,2 7 7,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,3 24,7 21,6
RTL Magyarország 19,1 17,1 19,1
AMC Networks 6,5 5,8 6,7
MTVA 6,0 9,3 4,8
Paramount Global 4,5 3,5 5,4
Network4 3,6 4,8 2,4
Antenna Entertainment Group 3,2 2,5 3,4
Warner Bros.Discovery 2,7 3,1 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,4% / 16,6% (18,8% / 16,9%)
Tények Plusz – 11,9% / 11,6% (13,8% / 13,1%)
Szerencsekerék – 13,5% / 13,6% (15,3% / 15,3%)
A Nagy Ő – 5,4% / 5,9% (5% / 5,3%)

RTL
Híradó – 18,1% / 16,4% (17,7% / 16,9%)
Fókusz – 13,5% / 13,5% (12,6% / 12,1%)
Tippelj és vidd el – 10,6% / 10,6% (9,5% / 8,7%)
A mi kis falunk – 9,8% / 9,5% (11% / 10,3%)

Kicsit gyengült a korábbi héthez képest a Szerencsekerék, amiben szerepet játszhatott, hogy egyes napokon ismétlést adtak. Azonban még így is bőven a TV2 esti átlaga feletti eredményt produkált a vetélkedő, valamint nyerte az adott műsorsávot is. Ezzel párhuzamosan javultak a Tippelj és vidd el eredményei, a 18-49 éveseknél a heti átlaguk 1,9 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 1,1 százalékpontot erősödött. A Nagy Ő ismétlés vs. A mi kis falunk ismétlés összecsapásból pedig ismét az RTL-es sorozat került ki győztesen.

Szombaton A mi kis falunk évadzáró epizódja a 18-49 éveseknél 14,1 százalékos, a 18-59 éveseknél 15,2 százalékos share-t hozott. A TV2-n az szombat esti Indiana Jones film meglepően gyengén muzsikált, az előbb említett két korcsoportnál csak 3,4 és 3,5 százalékos közönségarányra futotta az erejéből.

Célcsoportonként változik, hogy mi volt a múlt hét legnézettebb műsora. A 18-49 éveseknél a vasárnapi Forma-1 futam vonzotta a legtöbb (183 ezer) nézőt, 13,8 százalékos közönségarány mellett. A 18-59 éveseknél a szombati Montenegró – Magyarország Eb-selejtező végzett a heti toplista élén 270 ezer nézővel és 20,4 százalékos share-rel. A teljes lakosságnál pedig a Szerencsekerék, annak is a hétfői adása bizonyult a nézettségi éllovasnak. A TV2-s vetélkedő 698 ezres nézettséget produkált 19 százalékos közönségarány mellett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 270 480 20,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 267 982 13,9
A MI KIS FALUNK RTL 250 042 15,2
SZERENCSEKERÉK TV2 245 563 14,0
HÍRADÓ RTL 228 377 17,2
TÉNYEK TV2 210 499 19,3
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 192 670 11,4
FÓKUSZ RTL 182 310 14,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 180 063 14,1
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS M4 SPORT 160 140 10,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 698 374 19,0
TÉNYEK TV2 628 131 24,5
HÍRADÓ RTL 555 508 21,7
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 534 127 18,5
A MI KIS FALUNK RTL 513 199 14,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 501 434 17,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 434 797 11,5
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 414 869 19,6
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 405 791 11,2
FÓKUSZ RTL 399 367 13,1

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 183 255 13,8
SZERENCSEKERÉK TV2 171 761 14,4
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 169 642 19,8
A MI KIS FALUNK RTL 154 398 14,1
HÍRADÓ RTL 148 570 16,6
TÉNYEK TV2 132 902 19,0
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 129 044 11,3
FÓKUSZ RTL 124 922 14,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 118 455 14,1
APASÁG RTL 105 979 10,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...