- Hirdetés -

Foci, Forma-1 és a Szerencsekerék volt a legnézettebb

|

- Hirdetés -

A Montenegró – Magyarország meccs, a Forma-1 futam és a Szerencsekerék is a legnézettebb volt, csak más-más célcsoportnál. Főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 éveseknél az RTL visszaelőzte a TV2-t.

Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy a 18-59 éveseknél és főműsoridőben az RTL megelőzte a TV2-t. A többi célcsoportnál viszont továbbra is a TV2 vezetett. A mögöttünk álló 24. héten némileg rontott a TV2, ezzel párhuzamosan kicsit erősíteni tudott az RTL. Így pedig már főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél is az RTL vezetett. Ráadásul a korábbi héttel ellentétben nem éppen csak, hanem a 18-49 éveseknél 1,4 százalékpont, a 18-59 éveseknél 1,7 százalékpont előnnyel. A többi bontásban (főműsoridőben és a teljes lakosságnál, illetve teljes napon minden korosztálynál) a TV2 megőrizte a vezető helyét.

Csoportszinten is jó hete volt az RTL Magyarországnak. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 23 százalékos share-t értek el a TV2 Csoport 22,5 százalékával szemben. Főműsoridőben és a 18-59 éveseknél pedig az RTL Magyarország 23,3 százalékos, a TV2 Csoport 23 százalékos share-t hozott össze. A többi bontásban a TV2 Csoport nyerte a múlt hetet.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 24. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,6 13,1 9,6
RTL 11,3 11,3 11

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 24. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 7,9 10,9 8,1
RTL 7,2 7 7,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,3 24,7 21,6
RTL Magyarország 19,1 17,1 19,1
AMC Networks 6,5 5,8 6,7
MTVA 6,0 9,3 4,8
Paramount Global 4,5 3,5 5,4
Network4 3,6 4,8 2,4
Antenna Entertainment Group 3,2 2,5 3,4
Warner Bros.Discovery 2,7 3,1 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,4% / 16,6% (18,8% / 16,9%)
Tények Plusz – 11,9% / 11,6% (13,8% / 13,1%)
Szerencsekerék – 13,5% / 13,6% (15,3% / 15,3%)
A Nagy Ő – 5,4% / 5,9% (5% / 5,3%)

RTL
Híradó – 18,1% / 16,4% (17,7% / 16,9%)
Fókusz – 13,5% / 13,5% (12,6% / 12,1%)
Tippelj és vidd el – 10,6% / 10,6% (9,5% / 8,7%)
A mi kis falunk – 9,8% / 9,5% (11% / 10,3%)

Kicsit gyengült a korábbi héthez képest a Szerencsekerék, amiben szerepet játszhatott, hogy egyes napokon ismétlést adtak. Azonban még így is bőven a TV2 esti átlaga feletti eredményt produkált a vetélkedő, valamint nyerte az adott műsorsávot is. Ezzel párhuzamosan javultak a Tippelj és vidd el eredményei, a 18-49 éveseknél a heti átlaguk 1,9 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 1,1 százalékpontot erősödött. A Nagy Ő ismétlés vs. A mi kis falunk ismétlés összecsapásból pedig ismét az RTL-es sorozat került ki győztesen.

Szombaton A mi kis falunk évadzáró epizódja a 18-49 éveseknél 14,1 százalékos, a 18-59 éveseknél 15,2 százalékos share-t hozott. A TV2-n az szombat esti Indiana Jones film meglepően gyengén muzsikált, az előbb említett két korcsoportnál csak 3,4 és 3,5 százalékos közönségarányra futotta az erejéből.

Célcsoportonként változik, hogy mi volt a múlt hét legnézettebb műsora. A 18-49 éveseknél a vasárnapi Forma-1 futam vonzotta a legtöbb (183 ezer) nézőt, 13,8 százalékos közönségarány mellett. A 18-59 éveseknél a szombati Montenegró – Magyarország Eb-selejtező végzett a heti toplista élén 270 ezer nézővel és 20,4 százalékos share-rel. A teljes lakosságnál pedig a Szerencsekerék, annak is a hétfői adása bizonyult a nézettségi éllovasnak. A TV2-s vetélkedő 698 ezres nézettséget produkált 19 százalékos közönségarány mellett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 270 480 20,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 267 982 13,9
A MI KIS FALUNK RTL 250 042 15,2
SZERENCSEKERÉK TV2 245 563 14,0
HÍRADÓ RTL 228 377 17,2
TÉNYEK TV2 210 499 19,3
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 192 670 11,4
FÓKUSZ RTL 182 310 14,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 180 063 14,1
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS M4 SPORT 160 140 10,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 698 374 19,0
TÉNYEK TV2 628 131 24,5
HÍRADÓ RTL 555 508 21,7
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 534 127 18,5
A MI KIS FALUNK RTL 513 199 14,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 501 434 17,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 434 797 11,5
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 414 869 19,6
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 405 791 11,2
FÓKUSZ RTL 399 367 13,1

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 183 255 13,8
SZERENCSEKERÉK TV2 171 761 14,4
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 169 642 19,8
A MI KIS FALUNK RTL 154 398 14,1
HÍRADÓ RTL 148 570 16,6
TÉNYEK TV2 132 902 19,0
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 129 044 11,3
FÓKUSZ RTL 124 922 14,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 118 455 14,1
APASÁG RTL 105 979 10,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...

Díjnyertes magyar film érkezik az HBO Maxra

Idén áprilisban meghódította a mozikat, december 15-től pedig az HBO MAX kínálatában is látható lesz a számos nemzetközi filmfesztiválon díjnyertes Az első kettő című magyar romantikus film, melyben a rég látott, legendás színésznő, Drahota...

Csodás képek a Balatonról

Szabadtéri kiállítás nyílt a Káli-medence szívében, a Theodora ásványvíz kékkúti forrásánál. A tavalyi, Varázslatos Magyarországgal közösen megvalósított Sokszínű Balaton-felvidék fotópályázat legnívósabb fotóiból álló tárlat célja, hogy valamennyi generációhoz közelebb hozza a térség természeti kincseit,...

Okos termékekkel erősít az IKEA

Az IKEA három új, VALLHORN, PARASOLL és BADRING névre keresztelt, a vízszivárgás- és mozgásérzékeléshez fejlesztett, megfizethető okosérzékelővel bővíti választékát. Az érzékelőket úgy tervezték, hogy a vásárlók számára nagyobb fokú felügyeleti lehetőséget és kényelmet biztosítsanak...

Ide utaznak év végén a magyarok

Budapestre, Egerbe és Szegedre indul a legtöbb hazai utazó az év utolsó hónapjában, szilveszterre pedig sok helyen már teltház van – derül ki a Szallas.hu elemzéséből. A karácsony közeledtével egyre több tematikus városi rendezvény...

Kiderült, mivel készül jövőre a SkyShowtime

Jövőre érkezik a streaming platformra a SkyShowtime legújabb saját készítésű sorozata, Az auschwitzi tetováló, ami Heather Morris világszerte népszerű bestseller-regénye alapján készült, de lesz egy svéd krimisorozat, illetve jön majd a Halo széria második...

Még négy évig biztosan marad a MotoGP a Network4-nél

Újabb négy évre, azaz 2028-ig szóló megállapodást kötött a MotoGP és Network4 Media Group, így a következő szezonokban is a luxemburgi központú médiacég hozza el a magyar szurkolóknak a motorversenyzés legnépszerűbb sorozatát. A Network4...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az ételpazarlás ellen kampányol az Auchan

Az Auchan Magyarország már több mint egy évtizede aktívan fellép az élelmiszerpazarlás ellen, ezért az idei karácsonyi kampányával a maradékmentésre hívja fel a figyelmet. November 27-től a készlet erejéig minden áruházban megtalálható a ”Maradtmég...

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....