- Hirdetés -

Focivébé szuperminőségben

|

Ez az különösen fontos a televíziógyártók számára, hiszen a labdarúgó-világbajnokság közeledtével megnő a kereslet a prémium kategóriás készülékek iránt. Az LG Electronics (LG) nemrégiben közzétett videójában a brazil futballsztár, Kaká nanocellás SUPER UHD televíziókon teszteli a betekintési szögek jelentőségét. Idén először a BBC 29 meccset közvetít 4K HDR-ben, így a focirajongók ki tudják használni a tévékészülékek által kínált legjobb képminőséget.

Az LG legújabb kampányvideója látványosan szemlélteti a betekintési szögek jelentőségét a színmegjelenítésben. A tesztben két televíziókból összeállított videofalat hasonlítanak össze: az egyik az LG prémium nanocellás SUPER UHD televízióiból, a másik hagyományos LCD kijelzőkből áll. Az “LG Nano Cell Super Challenge”, azaz LG nanocella-szuperkihívás című videót április 30-i megjelenése óta naponta körülbelül 6,6 millióan nézték meg a legnagyobb közösségimédia-felületeken (YouTube, Facebook, Instagram), ezzel az LG első olyan reklámfilmje lett, amely elérte a 200 milliós nézettséget.

A videóban Kaká feladata, hogy a labdát a videofalakon megjelenő színes négyzetekbe irányítsa, mindezt 60 fokos szögből. A kihívást gyorsan teljesíti, amikor az LG nanocellás tévéire céloz, azonban gondjai akadnak a hagyományos LCD tévék esetében.

A magyarázat egyszerű: ha teljesen szemből nézzük a televíziók kijelzőjét, akkor tökéletesen jelennek meg a színek, és a beállításoknak megfelelően látjuk a kontrasztarányt és a fényerőt. Bizonyos szögből nézve azonban ezek az értékek megváltoznak, azaz torzulnak, így akár hétköznapi helyzetben is erősen ronthatják a tévénézés élményét. A széles betekintési szögek különösen akkor jelentenek előnyt, amikor egy nagyobb társaság a nappaliban vagy egy közösségi helyen, a helyiség több pontjából nézné a képernyőt. Az LG tévék esetében akár szemből, akár 60 fokos szögből nézzük a hozzávetőlegesen egy nanométer átmérőjű részecskékből építkező nanocellás képernyőket, mindig élethű és konzisztens színeket kapunk.

A brit focirajongók idén maximálisan kihasználhatják az LG nanocellás SUPER UHD televíziók által kínált képminőséget, hiszen a BBC nemrégiben bejelentette, hogy 29 élő meccset 4K HDR minőségben közvetít a BBC One csatornán, az iPlayer alkalmazáson keresztül. A szolgáltatás egyelőre tesztjelleggel indul el: Magyarországon még nem lesz elérhető, és a csatorna az Egyesült Királyság területén is csak korlátozott számú nézőnek, a bejelentkezés sorrendje szerint biztosítja a 4K HDR tartalmakat.

Az LG 2018-as, nanocellás SUPER UHD tévéi

A széles betekintési szögekből is jól látható, pontos színmegjelenítésen túl az LG 2018-as SUPER UHD televíziói sötétebb feketéket és kontrasztosabb képeket biztosítanak a FALD technológiának köszönhetően. A FALD (Full Array Local Dimming) technológia lényege, hogy az LCD panel háttérvilágítását sorokba rendezett diódák biztosítják, melyek fényerőssége zónánként változtatható, így a megjelenő képen a világosabb színek erősebb, a sötétebb színek pedig gyengébb háttérvilágítást kapnak. A kijelző így részletesebb árnyékokat képes megjeleníteni, miközben minimalizálja a fény pixelek közötti átszivárgását a hagyományos, úgynevezett edge-lighting technológiához képest, melyben a háttérvilágítás a tévépanel mögött, a tévé keretében kapott helyet.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...