- Hirdetés -

Fődíjat nyert Cannes-ban a MediaCom

|

Elnyerte a Media Network of the Year 2018 címet az idei Cannes Lions fesztiválon a MediaCom. Az ügynökséget a brit Tesco-nak végzett munkájáért a zsűri a Média Tervezés Kiválóságának kijáró fődíjjal jutalmazta, továbbá az izraeli P&G Gillette kampányok két Ezüst- és egy Bronz Oroszlán díjjat hoztak el. Az ügynökség ezen felül további nyolc rövidlistás jelölést is kapott, aminek köszönhetően a MediaCom lett a fesztivál legkiemelkedőbb ügynöksége.

A fődíjat elhozó kampány, név szerint a Tesco „Food Love Stories“ kampánya lehetővé tette, hogy az élelmiszer forgalmazó diszkont-óriás funkcionális helyett élményt nyújtó tevékenységként mutassa be az élelmiszer vásárlást. Míg a versenytársak a termékekre fókuszáltak, addig a Tesco az elmúlt három év első élelmiszer kampányában a főzés szeretetére, a főzéssel okozott örömökre fókuszált.

A kampány során fizetett online tartalmak, OOH és rádiós hirdetések célzottan juttattak el személyes történeteket a fogyasztókhoz. Továbbá a kampány részeként kihasználták a Tesco saját média felületeit is, így az online vásárlási felületet, recept adatbázist, email-es elérést, offline felületeket is.

A széles körben kommunikáló kampány 53%-os javulást eredményezett a minőségi mutatókat illetően, így a Food Love Story vált a Tesco eddigi leghatékonyabb kampányává. A MediaCom a BBH London-nal együtt dolgozta ki a kampányt, és többek között az ITV Creative, a Global Radio, a Facebook és a JCDecaux biztosította a hirdetési felületeket.

A MediaCom Israel három Oroszlánt nyert a P&G Gillette márkának végzett munkájáért. Az Ezüst Oroszlánt érdemlő ‚Babyface‘ kampány bemutatta, amint újdonsült apukák és gyermekeik között erős kötődés alakul ki miután szúrós, borostás arcukat simává varázsolják a Gillette borotváival. Az Ezüst és Bronz Oroszlánt is kiérdemlő ‚I Don’t Roll on Shabbos‘ kampány pedig sikeresen bírta rá a helyi ortodox közösség férfi tagjait, hogy Shabbat idején dezodort vásároljanak és használjanak. Az utóbbi kampány a Gillette dezodor piacon való részesedését 3%-ról 15%-ra növelte.

„Ez remek hír, és végtelenül büszke vagyok a brit csapatra, hogy megnyerték a piac legnagyobb díját, elismerését. Továbbá elmondhatatlanul örülök, hogy a Tesco-t az ügyfelünknek mondhatjuk, akivel együtt sikerült megalkotnunk ezt az emlékezetes és a győzelemhez vezető kampányt,“ reagálta Stephen Allan, a MediaCom globális elnöke és vezérigazgatója.„ A Food Love Stories kampány kombinálja a remek insight-ok adta lehetőségeket a kiemelkedő üzleti eredményekkel, és demonstrálja, amint a kommunikációs rendszerben való gondolkodás által a brandek egyszerre fordíthatják marketing büdzséjüket kreatív és hatékony megoldásokra. Továbbá lenyűgöz az a földrajzilag széles skála, melyen rövidlistás munkáink elhelyezkednek. Vietnámtól Indiáig, Ausztráliától Belgiumig és Izraeltől Oroszországig biztosítottuk ügyfeleinket a piacon kiemelkedően magas, standard minőségű szolgáltatásainkról.“

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...