- Hirdetés -

Fődíjat nyert Cannes-ban a MediaCom

|

- Hirdetés -

Elnyerte a Media Network of the Year 2018 címet az idei Cannes Lions fesztiválon a MediaCom. Az ügynökséget a brit Tesco-nak végzett munkájáért a zsűri a Média Tervezés Kiválóságának kijáró fődíjjal jutalmazta, továbbá az izraeli P&G Gillette kampányok két Ezüst- és egy Bronz Oroszlán díjjat hoztak el. Az ügynökség ezen felül további nyolc rövidlistás jelölést is kapott, aminek köszönhetően a MediaCom lett a fesztivál legkiemelkedőbb ügynöksége.

A fődíjat elhozó kampány, név szerint a Tesco „Food Love Stories“ kampánya lehetővé tette, hogy az élelmiszer forgalmazó diszkont-óriás funkcionális helyett élményt nyújtó tevékenységként mutassa be az élelmiszer vásárlást. Míg a versenytársak a termékekre fókuszáltak, addig a Tesco az elmúlt három év első élelmiszer kampányában a főzés szeretetére, a főzéssel okozott örömökre fókuszált.

A kampány során fizetett online tartalmak, OOH és rádiós hirdetések célzottan juttattak el személyes történeteket a fogyasztókhoz. Továbbá a kampány részeként kihasználták a Tesco saját média felületeit is, így az online vásárlási felületet, recept adatbázist, email-es elérést, offline felületeket is.

A széles körben kommunikáló kampány 53%-os javulást eredményezett a minőségi mutatókat illetően, így a Food Love Story vált a Tesco eddigi leghatékonyabb kampányává. A MediaCom a BBH London-nal együtt dolgozta ki a kampányt, és többek között az ITV Creative, a Global Radio, a Facebook és a JCDecaux biztosította a hirdetési felületeket.

A MediaCom Israel három Oroszlánt nyert a P&G Gillette márkának végzett munkájáért. Az Ezüst Oroszlánt érdemlő ‚Babyface‘ kampány bemutatta, amint újdonsült apukák és gyermekeik között erős kötődés alakul ki miután szúrós, borostás arcukat simává varázsolják a Gillette borotváival. Az Ezüst és Bronz Oroszlánt is kiérdemlő ‚I Don’t Roll on Shabbos‘ kampány pedig sikeresen bírta rá a helyi ortodox közösség férfi tagjait, hogy Shabbat idején dezodort vásároljanak és használjanak. Az utóbbi kampány a Gillette dezodor piacon való részesedését 3%-ról 15%-ra növelte.

„Ez remek hír, és végtelenül büszke vagyok a brit csapatra, hogy megnyerték a piac legnagyobb díját, elismerését. Továbbá elmondhatatlanul örülök, hogy a Tesco-t az ügyfelünknek mondhatjuk, akivel együtt sikerült megalkotnunk ezt az emlékezetes és a győzelemhez vezető kampányt,“ reagálta Stephen Allan, a MediaCom globális elnöke és vezérigazgatója.„ A Food Love Stories kampány kombinálja a remek insight-ok adta lehetőségeket a kiemelkedő üzleti eredményekkel, és demonstrálja, amint a kommunikációs rendszerben való gondolkodás által a brandek egyszerre fordíthatják marketing büdzséjüket kreatív és hatékony megoldásokra. Továbbá lenyűgöz az a földrajzilag széles skála, melyen rövidlistás munkáink elhelyezkednek. Vietnámtól Indiáig, Ausztráliától Belgiumig és Izraeltől Oroszországig biztosítottuk ügyfeleinket a piacon kiemelkedően magas, standard minőségű szolgáltatásainkról.“

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...