- Hirdetés -

Folyamatos innováció

|

Nemcsak a kommunikációs eszközöknek kell szinkronban lenniük egymással, hanem a kommunikációnkat minden üzleti cselekedetünkkel összhangba kell hozni – állítja Horváth Magyary Voljč Nóra. A K&H Bank, kommunikációs ügyvezető igazgatója, aki második helyen végzett a Marketing&Media magazin legsikeresebb hazai PR-szakembereket bemutató rangsorában elárulta azt is, hogy milyennek kellene lennie a jövő PR-esének és beszélt arról, hogy mit szeretne még elérni a szakmájában.

- Mi az első emléked, ami eszedbe jut azokból az időkből, amikor elkezdted a szakmát?

- Az, hogy itthon még a nevét sem ismerték a szakmának. Először a 90-es évek első éveiben találkoztam vele a groningeni és manchesteri egyetemi éveim alatt.

- Mi az, amit a legjobban szeretsz a munkádban?

- Hogy folyamatosan lehet újítani, innoválni annak érdekében, hogy fenntartható legyen a reputációnk és az üzleti tevékenységünk. Szeretem a komplexitását, hisz minden kommunikál, vagyis mindent fel lehet használni az üzenetünk közvetítésére, és minden mindennel összefügg, vagyis nem lehet semelyik kommunikációs aktivitásra, mozdulatra csak önmagában tekinteni. Ez azt is jelenti, hogy a kommunikációs arzenál összes eszközét összehangoltan kell tudni kezelni, vagyis valóban 360 fokos kommunikációt kell csinálni. Sőt, nemcsak a kommunikációs eszközöknek kell szinkronban lenniük egymással, hanem a kommunikációnkat minden üzleti cselekedetünkkel összhangba kell hozni. Szeretem az azonnaliságát és egyben hosszú távúságát: promptnak kell lenni, ismerni a napi gazdasági, társadalmi, politikai folyamatokat és eseményeket, de úgy kell kommunikálni, hogy az hosszú távon is megállja a helyét és hosszú távon építse a kívánt irányba a reputációnkat. És szeretem a magas adrenalinszintet: a promptság és azonnaliság gyors gondolkodást, reakciót, hidegvért, jó szervezőkészséget és kapcsolatrendszert feltételez.

- Mi volt eddig a legnagyobb szakmai kihívás számodra, és miért?

- A 2003-as kríziskommunikáció, amely önmagában hat hónapig tartott, de az utórezgései vagy 15 évig. Okos és intenzív belső és külső kommunikációt igényelt, tökéletes harmóniát a felső vezetéssel itthon, valamint külföldön, érzékenységet a négyezer munkavállaló és a különböző ügyfélcsoportok rezdüléseire, a széles körű társadalmi, politikai és versenytársi hangulatra, cselekedetekre.

- Mi az, amit egyszer mindenképpen szeretnél megvalósítani, elérni a szakmádban?

- Valóban hosszú távon márkaépítő munkáltatói reputációépítést, merger&acquisition kommunikációt, tőzsdei bevezetés kommunikációját, csak hogy három topkívánságot említsek, hátha épp erre úszik az aranyhal…

- Milyennek kell lennie a jövő PR-szakemberének? Milyen képességek, készségek kellenek a sikerhez?

- Kíváncsinak, kíváncsinak és kíváncsinak lenni az újra. Ismerni a napi társadalmi, gazdasági, politikai folyamatokat, ezeket szintetizálni, következtetéseket levonni, jósolni. Ezer és egy stílusban írni, jól beszélni és előadni, meggyőzőnek lenni a partner stílusa szerint, stratégiát alkotni, pontosan kivitelezni. Átfogóan gondolkodni és karmester módjára összehangolni a különböző hangszerek hangzását és összhangba való belépését. És mindig és mindig nyitottnak lenni, keresni és megtanulni az újdonságokat. Folyamatosan innoválni, hogy fenntartható maradjon a márka, a reputáció és az üzleti tevékenység.

- Mit tanácsolsz a fiatal PR-eseknek?

- Kezdjenek az ügynökségi oldalon, tapasztaljanak meg több iparágat, problémakört, PR-feladatot. Majd üljenek át a megbízói oldalra, tanuljanak meg stratégiában gondolkodni, nemcsak a PR, nemcsak a kommunikáció, hanem a teljes üzlet szintjén. Így egyszerre fogják érezni, hogy a karrierjük tele van újdonsággal, miközben fenntartható módon fejlődnek az évek során.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...