- Hirdetés -

Folytatódik a Best of Balaton

|

- Hirdetés -

Füstölt angolna és pisztráng, pazar panoráma és gasztroélmény, isteni borok és káprázatos kilátás, kutyás strand, rejtett kincsek és kedvenc kilátóhelyek ahonnan megcsodálhatjuk a gyönyörű balatoni naplementéket. 2022-ben is folytatódik a Best of Balaton 13 kurátorral, akik a tavalyi évtől ajánlanak helyeket, tájakat, ügyeket, embereket, amikért és akikért érdemes felkeresni a Balatont.

A Best of Balaton egy deklaráltan személyes és szubjektív válogatás, amely kivétel nélkül olyanok ajánlása alapján áll össze, akiknek érdemes adni a szavára és akik bevallottan a Balaton szerelmesei. Ilyen például Ördög Nóra, Lábas Viki, Trokán Nóra, Gianni Annoni, Gyurta Dani, Marsalkó Dávid, Tilla, Sebestyén Balázs, Vecsei H. Miklós, Pantl Péter, MOL-csoport kommunikációs igazgatója, Starcz Ákos, az index.hu vezérigazgatója, vagy éppen Fülöp Zoltán és Lobenwein Norbert, a MOL Nagyon Balaton alapítói. 2021-ben őket kérte fel a VOLT Produkció csapata az induló Best of Balaton produkcióhoz, ők kapták azt a feladatot, hogy állítsák össze azt az ötvenes listát, amiért érdemes elindulni a Balatonra. „A felkérésnél nemcsak az volt fontos szempont, hogy a kurátoraink szeressék a Balatont és sokan kövessék őket, hanem az is, hogy hitelesek legyenek, érdemes legyen adni a szavukra. A Best of Balaton logikája igazán nagy szabadságot adott a csapatunknak, hiszen itt nincsenek kategóriák: bárki ajánlhat egy számára fontos éttermet ugyanúgy, mint egy helyet, ahonnan szép a panoráma, vagy egy olyan embert, aki sokat tesz a Balatonért. Így kerülhetett a 2021-es ötvenes válogatásba az Ultrabalaton, Csukás István, az Aszófői Halsütő, vagy éppen a Balatonon kimondott igenek. A tavalyi, 50-es lista kicsit se veszített az aktualitásából, azt most újabb 20 ajánlat egészíti ki.” - mondta el Lobenwein Norbert a Best of Balaton egyik alapítója.

20 új alánlat

A zánkai Neked Főztem, a kőröshegyi Völgyhíd Étterem, a fonyódi A konyhám 365 stúdió, a füredi Bergmann Cukrászda, a Majthényi Présház, a siófoki Mala Garden, a Mór24, a Villa Kabala, a Homola Borterasz és a zamárdi Patkó Büfé is bekerült az idei gasztronómiai kínálatba. A „minden más” kategória igazán színesre sikeredett. A Best of Balaton kurátorai ajánlják a lángost, a balatoni retró emlékeket, a Kéktúra útvonalát, a fonyódi kutyás strandot, a kocogást a Balaton partján, a Tapolcai tavasbarlangot, a tihanyi Piac Placcot, a Káli Autó-Motor Múzeumot, Bereczki Kata festőművészt és Budavári Dórát. „Minden jelöltet rövid riportfilmekkel mutatunk be, ezeket június 27-től 20 napon át az Indexen és a MOL Nagyon Balaton Youtube-csatornáján láthatja majd a közönség.” – emeli ki Váncza Panna, a Best of Balaton vezetője.

Idén is átadnak életműdíjat

A 2021-es évben a kuratórium döntése értelmében Csapody Balázs, a balatonszemesi Kistücsök Étterem tulajdonosa vehetett át életműdíjat. Idén őt kérték fel, hogy a 2022-es életműdíjast ő javasolja. „Családommal 30 éve üzemeltetjük a Kistücsök Éttermet. A legnagyobb elismerés számunkra a visszajáró vendégeink szeretete, de bevallom, nagyon jól esett a Best of Balaton életműdíja és az is, hogy most én tehetek javaslatot az idei életműdíjas személyére. Gyerekkorom óta a Balatonon élek, sokakat ismerek, olyanokat is, akik megérdemlik, hogy elismerjék őket.” – mondja Csapody Balázs. Az életműdíjat július 30-án Zamárdiban, a ZamJam Fesztivál keretében a Balaton Ünnepén adják át.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újabb témákkal érkezik a Made In Gyetván Csabával

A Made In Gyetván Csabával hetedik évada hoz el izgalmas témákat nézőinek a Discovery Channel képernyőire. A vadonatúj, hetedik évadban – amely szeptember 25-én, 19:00 órakor debütál a csatornán – újabb gyártási titkokra derül...

Dr. Fazekas Ildikó kapta az MMSZ Életműdíját

Az elmúlt esztendők során összesen öten kapták meg a rangos elismerést, amelyet minden évben a Marketing Summit-on, a szakma csúcstalálkozóján adnak át ünnepélyes keretek között. Ebben az évben, a sorban hatodikként Dr. Fazekas Ildikó,...

Új trend a napelemeknél

Az energiaválság hatására a napenergia hasznosítása minden eddiginél kiemelkedőbb figyelmet kap napjainkban. Sokan már ellátási gondoktól is tartanak, ezért érdemes élni a korszerű, jövőbe mutató technológiával és függetleníteni magunkat a szolgáltatótól. Ugyanakkor a fogyasztók...

David Beckhamről készít sorozatot a Disney+

A Disney+ bejelentette, hogy a „Példaképünk, Beckham” (Save Our Squad with David Beckham) című brit originals (saját gyártású) sorozat premierje november 9-én, szerdán lesz a Disney+-on.A sorozat a BAFTA- és RTS-díjas Twenty Twenty produkciós...

Díjazták a közösségi média hazai sztárjait

Hatodik alkalommal díjazták a hazai közösségi média legnagyobb sztárjait. A JOY Social Media Award gálán a legismertebb véleményvezérek mellett számos híresség is tiszteletét tette, hogy együtt ünnepeljék meg a közönség kedvenceit. Díjat kapott többek...

Átalakulóban a luxusingatlanok piaca

A prémium ingatlanok szegmensében is elkezdődött a piaci átrendeződés. A járványidőszaktól kezdődően csökkent a külföldi befektetők aránya a fővárosban és az agglomerációban, azonban a balatoni luxusingatlanok még mindig vonzóak a határon túli vásárlók körében....

Marketplace-t indít a Decathlon

Magyarország piacvezető sportszerkereskedője a sportszektorban elsőként marketplace-ként működteti tovább webshopját. A bővülő termékkínálattal a vásárlói elégedettséget szeretnék növelni, céljuk ezenfelül új vásárlók megszólítása és egy új értékesítési csatorna megnyitása. A COVID az elmúlt években...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Megnyílt a World Press Photo kiállítás

Csaknem 140 felvételt mutat be a világ minden tájáról a World Press Photo kiállítás péntektől a Magyar Nemzeti Múzeumban (MNM). Marika Cukrowsky, az idei kiállítás kurátora elmondta: a World Press Photo csaknem hét évtizedes történetének...

Prémium kávémárkával erősít a Coca-Cola

Minden második magyar eszpresszóval kezdi a reggelt – derült ki a Coca-Cola HBC Magyarország és a GKID közös, mintegy 2500 fő megkérdezésével készült kutatásából. A kávé töretlen és egyre növekvő népszerűsége az egyik oka...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új vezető a Central Médiacsoportnál

A Central Médiacsoport évek óta nagy hangsúlyt fektet a digitalizáció nyújtotta lehetőségek kiaknázására, illetve a szervezeten belüli digitális kompetenciák erősítésére és összehangolására. Ennek érdekében hazánk egyik vezető médiavállalata egy olyan saját, digitális tudásközpontot hoz...

Újabb témákkal érkezik a Made In Gyetván Csabával

A Made In Gyetván Csabával hetedik évada hoz el izgalmas témákat nézőinek a Discovery Channel képernyőire. A vadonatúj, hetedik évadban – amely szeptember 25-én, 19:00 órakor debütál a csatornán – újabb gyártási titkokra derül...

Dr. Fazekas Ildikó kapta az MMSZ Életműdíját

Az elmúlt esztendők során összesen öten kapták meg a rangos elismerést, amelyet minden évben a Marketing Summit-on, a szakma csúcstalálkozóján adnak át ünnepélyes keretek között. Ebben az évben, a sorban hatodikként Dr. Fazekas Ildikó,...

Új trend a napelemeknél

Az energiaválság hatására a napenergia hasznosítása minden eddiginél kiemelkedőbb figyelmet kap napjainkban. Sokan már ellátási gondoktól is tartanak, ezért érdemes élni a korszerű, jövőbe mutató technológiával és függetleníteni magunkat a szolgáltatótól. Ugyanakkor a fogyasztók...

David Beckhamről készít sorozatot a Disney+

A Disney+ bejelentette, hogy a „Példaképünk, Beckham” (Save Our Squad with David Beckham) című brit originals (saját gyártású) sorozat premierje november 9-én, szerdán lesz a Disney+-on.A sorozat a BAFTA- és RTS-díjas Twenty Twenty produkciós...
- Hirdetés -

Don't Miss

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...

Már nem csak a helyi témák meghatározóak

A fogyasztók, ügyfelek még soha ennyire nem keresték azt, hogy legyen mihez kötődni – véli Török Szabolcs, a Magyar Posta marketingkommunikációs igazgatója. A szakember az mmonlie.hu-nak beszélt arról is, hogy milyen kihívást jelent az,...

A gazdaság motorjaként is hivatkozhatunk a marketingre

Már nem szabad csak egy jól csengő üzenetként gondolni a fenntarthatóságra, elérkezett az idő, hogy a „green washing” helyét valódi tettek vegyék át – állítja Sándor Gabriella, a Libri-Bookline Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatója....
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldül a ŠKODA

Töretlenül folytatja a ŠKODA AUTO a vállalat szén-dioxid-mentesítését, amit „NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030” koncepciója keretében holisztikus cselekvési tervvel is támogat. Az elektromobilitási átállás felgyorsítása mellett az akkumulátorhajtású elektromos járművek hosszú távon fenntartható...

Faültetési akcióban a K&H

A klímaváltozás már nem csak a jövő fenyegetése, egyre többször saját bőrünkön is megtapasztalhatjuk a felmelegedés hatásait, legyen szó forró nyárról vagy a nemrég véget érő aszályról. A globális felmelegedéshez vezető egyik ok a...

Így hat a klímaváltozás a gazdaságra

A klímaváltozás ma már nem kérdés, hanem tény, ami feladatok sokasága elé állítja a gazdasági szereplőket. A vállalatok működésére és teljesítményére már jelenleg is, de a jövőben még inkább hatással lesz az éghajlatváltozás. A...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....