- Hirdetés -

Folytatódik az Accor kampánya

|

Második évadával érkezik az Accor A vendéglátás szíve kampánya és podcastja, amely a turisztikai ágazatot népszerűsítve osztja meg munkatársai történeteit, és új hangokat szólaltat meg Európa minden szegletéből. Az első részben Duncan O’Rourke, az Accor észak-európai igazgatója és Natalia Bayona, az ENSZ Turisztikai Világszervezetének innovációs, oktatási és beruházási igazgatója azt vitatja meg, mi a technológia és az innováció szerepe a turizmus világában, miért fontos a helyi közösségek bevonása, a helyi élmények megteremtése, és hogyan alakítható a fiatalabb generáció támogatásával az ágazat jövője.

Az Accor Vendéglátás szíve (Heart of Hospitality) kampánya és podcast-sorozata az Európa-szerte a vendéglátásban dolgozók szenvedélyről, mesterségről, kreativitásról és „szívről” szóló történeteivel tér vissza. Mivel a globális munkaerőválság folytatódik, az Accor – kihasználva az iparágban betöltött európai vezető szerepét – bemutatja az ágazatot, a benne dolgozó embereket, a lehetőségeket és a karriereket, azt, hogy a vendéglátás nem csak a gazdaság kulcságazata, de kiváló karrierlehetőséget is jelent.

„Az utazást és a vendéglátást az emberek éltetik. Ahogy a világ újra nyit és a folytatódik a fellendülés, az emberek megint utaznak, különböző helyeket és kultúrákat ismernek meg, életre szóló emlékeket szereznek, és üzleti tevékenységüket a virtuális képernyőkön túlra is kiterjesztik. A vendéglátásban dolgozók teremtik meg ezeket a pillanatokat, ők fogadják az utazókat a világ minden táján – mondta Duncan O'Rourke, az Accor észak-európai vezérigazgatója. – Az idegenforgalom évente milliárdokkal járul hozzá a globális gazdasághoz, világszerte minden tizedik ember ebben szektorban dolgozik. A vendéglátás a makroszintű szemléleten túl az emberekről, a mesterségről és a szenvedélyről szól. Azokról, akik a szívvel-lélekkel végzik munkájukat és folyamatosan fejlődnek karrierjük során.”

A Heart of Hospitality podcast legutóbbi epizódjában Duncan O'Rourke és Natalia Bayona beszélget az innováció fontosságáról, a technológia szerepéről a vendéglátásban, de szó esik a fenntarthatóságról és az oktatás hihetetlen értékéről és erejéről is. Emellett megvitatják a vezetői szemlélet és a fejlesztés jelentőségét a globális közösségekben.

Natalia Bayona energikus és céltudatos fiatalként kezdte, és közel két évtizedes karrierje során eljutott hazájában, Kolumbiában a turisztikai minisztérium kereskedelmi osztályára, ma pedig az oktatás, az innováció és az ágazati befektetések előmozdításáért felel az ENSZ Turisztikai Világszervezeténél.

„Akiben van energia és szeretne tanulni, arra csodálatos karrier vár – mondja Natalia a turisztikai ágazatban rejlő lehetőségekről. – Az utazás a tanulás legjobb módja, különösen akkor, ha nyitottak vagyunk. A turizmus a béke motorja: betekinthetünk abba, hogyan dolgoznak ugyanazért a célért a különböző kultúrákból érkező emberek.”

Az epizód a fiatalok értékes hangját és az általuk hozott új perspektívát járja körül. Ez a demográfiai csoport a globális turisztikai munkaerő 50 százalékát teszi ki. „Az innovációt a fiataloknak kell vezetniük, a mi dolgunk felhatalmazni őket arra, hogy a jövőt már ők alakítsák. A legtöbb fiatalt a vendéglátás foglalkoztatja, így nagyon dinamikus és innovatív terület. Emberközpontúsága miatt minden egyes pillanatban újítani kell, hiszen minden ember más és más."

„Ez a turizmus varázsa – nagyon emberi, és az előnyeit azonnal érezni. Ez nem öt év vagy öt hónap múlva lesz esedékes, hanem azonnal megváltoztathatja az életedet. Nem hiszem, hogy van más ágazat, ami erre képes” – zárja Natalia.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...