Májusi indulása óta a HGTV három hónapos tartalomblokkja a TLC-n 75 százalékos átlagnézettség-növekedést hozott, erősítve ezzel a TLC pozícióját az életmód- és szórakoztató csatornák között. A figyelemreméltó eredmények miatt a Discovery úgy döntött, hogy év végéig folytatja a HGTV-blokkot, így a TLC nézői tovább élvezhetik a legjobb lakásfelújító és álomotthon-kereső sorozatokat.
A HGTV az otthonhoz kapcsolódó tartalmak világszerte vezető csatornája. Műsorán elsősorban lakásfelújításokkal, otthoni praktikákkal és ingatlanokkal foglalkozó, valóságon alapuló show-k szerepelnek.
Idén májusban a csatorna három kedvenc sorozata, a Feljavítók, a Lottó-lakás és a Házvadászok nagy sikerrel szerepelt a TLC műsorán. A TLC-n május – júliusban futó szombati HGTV műsorblokk átlagnézettsége 75 százalékkal haladta meg az azonos műsorsáv előző három hónapban mért átlagnézettségét a 18-49 éves női nézők körében, a legnézettebb műsor a Lottó-lakás és a Házvadászok volt.
Az eredmények megerősítik a HGTV egyedülálló pozícióját a lakásfelújítással és ingatlanokkal kapcsolatos, valóságon alapuló tartalmak terén, és lendületet adnak a csatorna gyorsított bevezetési tervének Európában.
A HGTV blokk hétköznap 13.00 órakor, szombatonként pedig 14.00 és 18.00 között látható a TLC műsorán, A szomszéd háza zöldebb, a Házvadászok – apró otthonok és az Adok-veszek ingatlant! című sorozatokkal.