- Hirdetés -

Főműsoridőben fordított az RTL

|

- Hirdetés -

Az esti sávban és a kereskedelmi célcsoportnál az RTL átvette a vezetést a TV2-től. Minden más felosztásban azonban továbbra is piacvezető a TV2 és csoportszinten is vezetnek. A műsoros toplista élén a Cápák között és a Szerencsekerék áll.

A TV2 hosszú hetek óta gyakorlatilag minden bontásban és célcsoportnál uralta a nézettségi versenyt. Múlt héten viszont az RTL-nek, ha szűk előnnyel is, de sikerült átvennie a vezetést a számukra fontos területen, azaz a kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben. Az esti sávban és a 18-49 éveseknél az RTL 12,2 százalékos, a TV2 11,6 százalékos share-t ért el, a 18-59 éveseknél az RTL 12,5 százalékot, a TV2 11,8 százalékot produkált. A többi összevetésben, tehát főműsoridőben és a teljes lakosságnál, valamint a teljes napot nézve viszont megőrizte vezető helyét a TV2.

Az RTL nagyjából ugyanazt hozta, mint az előző héten, a legnagyobb változás náluk a 18-49 éveseknél és főműsoridőben történt, ahol 0,5 százalékpontot erősödtek. A TV2 viszont teljes napon és a főműsoridőben is veszített a közönségarányából, legtöbbet – 1,6 százalékpontot – főműsoridőben és a 18-49 éveseknél. Tehát igazából a TV2-nek volt ez gyengébb hete és nem az RTL erősödött nagyot.

Ami a napi versenyt illeti, a 18-49 éveseknél 4 estét nyert a TV2, 3 estét – közte a hétvégét – az RTL. A 18-59 éveseknél 4 estét nyert a TV2, 2 estét az RTL, egy alkalommal pedig holtverseny volt a két csatorna között.

A teljes portfóliók terén a TV2 Csoport az RTL Magyarország előtt végzett minden fontosabb célcsoportnál. Ugyanakkor főműsoridőben és a 18-59, valamint 18-49 éveseknél nagyon közel járt hozzájuk az RTL Magyarország. A 18-49 éveseknél a TV2 Csoport 23,5 százalékos, az RTL 22,4 százalékos share-t, a 18-59 éveseknél a TV2 Csoport 23,7 százalékos, az RTL pedig 22,7 százalékos heti közönségarányt hozott össze.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 4. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,8 15 11,6
RTL 12,5 12 12,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 4. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,4 12 9,5
RTL 7,2 7 7,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,9 24,9 22,7
RTL Magyarország 17,8 15,9 17,4
AMC Networks 6,8 6,0 7,1
MTVA 5,7 9,5 4,6
Paramount Global 4,7 3,8 5,8
Network4 4,1 4,5 2,7
Antenna Entertainment Group 3,7 3,1 3,7
Warner Bros.Discovery 3,0 3,7 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,4% / 16% (17,1% / 17%)
Tények Plusz – 13% / 13,2% (15% / 15%)
Szerencsekerék – 16,4% / 16,9% (16,5% / 16,6%)
Hazatalálsz – 13,4% / 12,1% (korábbi héten a Vigyázat, gyerekkel vagyok: 12,3% / 12,5%)

RTL
Híradó – 17,9% / 15,7% (17,6% / 15,3%)
Fókusz – 13,9% / 13,6% (13,7% / 13,1%)
Drága örökösök – 14,1% / 14,1% (13,1% / 12,4%)
A mi kis falunk – 13,1% / 12,7% (11,5% / 10,6%)

A hétköznap esti műsorok közül igazából mindegyik jól teljesített. A TV2-n a Szerencsekerék továbbra is kiemelkedően jó közönségarányokat szállított. A Hazatalálsz című új sorozat a TV2 esti átlaga felett hozott és ennél a műsortípusnál azért benne van a pakliban, hogy épülhet még a nézettsége. A korábbi héthez képest javított és az RTL-es esti átlag felett hozott a Drága örökösök. A mi kis falunk pedig ismétlésként produkált olyan eredményt, amivel egy premier műsor is elégedett lehetne.

A hétvégi fűműsoridő ismét az RTL-é volt. A Gólkirályság nyerte a sávját. Itt azért meg kell említeni, hogy a sorozat 14,6 százalékos share-je és 221 ezres nézőszáma (a 18-49 éveseknél) nem rossz, de egy héttel korábban ugyanez még 17,9 százalék és 261 ezer néző volt. Vasárnap a Cápák között viszont még kicsit erősíteni is tudott a korábbi hetéhez képest. A 18-49 éveseknél 281 ezer nézőt vonzott a műsor, a share-je pedig 17,4 százalékot tett ki.

Azaz folytatódott a Cápák között jó szériája, ami arra is elég volt, hogy a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a hét legnézettebb műsora legyen. Ennél a két célcsoportnál a csütörtöki Szerencsekerék futott be a második helyre. A teljes lakosságnál pedig a Szerencsekerék végzett az élen 935 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál egyébként nem a Cápák között, hanem a vasárnapi Híradó volt az RTL legnézettebb tartalma, a hírműsorra 773 ezren voltak kíváncsiak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 385 701 16,5
SZERENCSEKERÉK TV2 360 087 17,4
HÍRADÓ RTL 350 795 16,6
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 338 484 15,3
TÉNYEK TV2 333 229 15,9
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 302 403 14,7
A MI KIS FALUNK RTL 300 307 14,1
FÓKUSZ RTL 291 337 15,9
HAZATALÁLSZ TV2 283 630 14,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 280 613 15,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 935 487 22,0
TÉNYEK TV2 832 467 23,5
HÍRADÓ RTL 773 103 18,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 747 139 19,0
HAZATALÁLSZ TV2 679 121 18,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 641 542 14,0
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 584 732 13,4
VIGYÁZAT GYEREKKEL VAGYOK TV2 567 697 12,4
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 567 078 13,3
FÓKUSZ RTL 527 199 13,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 281 707 17,4
SZERENCSEKERÉK TV2 252 806 18,3
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 221 743 14,6
HÍRADÓ RTL 213 316 14,7
TÉNYEK TV2 207 694 14,4
A MI KIS FALUNK RTL 199 391 13,8
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 199 306 14,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 193 459 15,9
FÓKUSZ RTL 185 505 15,1
HAZATALÁLSZ TV2 180 779 13,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez lett a magyarok kedvenc fizetési eszköze

A Mastercard ismét elvégezte Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök nevű kutatását, amelyben a magyarok fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé 2009 óta. A mostani eredmények alapján a fizikai bankkártya minden más fizetési megoldást...

Erős évet zárt a COOP

Több mint 10 százalékos növekedés révén 748 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén múlt hét csütörtökön. A kihívásokkal teli piaci helyzetben elért...

Óriási bírság jár az illegális megfigyelésért

Nem is gondolnánk, naponta hány alkalommal figyelnek meg, sőt, akár hallgatnak is le bennünket, miközben mi mit sem sejtve vásárolunk, szórakozunk vagy éppen pihenünk. Pedig minden egyes ilyen felvételről részletes és teljeskörű tájékoztatást kellene...

Ez lehet az autóipar jövője

Az autóipar a magyar gazdaság egyik húzóágazata. Az iparág pedig jelenleg történetének legjelentősebb átalakulásán megy keresztül, mely hazánkat is érinti, hiszen a világ legnagyobb autóipari beszállítói közül több is jelentős kutatás-fejlesztési, és ezen belül...

Ezt veszik a magyarok a nyári hónapokban

Nyáron a vásárlói szokások is változnak, hiszen egészen más termékek kerülnek előtérbe a meleg idő beköszöntével. A nyári hónapokban a magyarok körében is az olyan termékek a legkeresettebbek, amelyek segítségével élvezetesebbé tehetik a szabadidős...

Újabb eszközön érhető el az RTL+ teljes kínálata

Az RTL+ a Vodafone TV médiaboxon keresztül is elérhető, így a telekommunikációs szolgáltatók közül elsőként a Vodafone Magyarország előfizetői már nagyképernyőn is megtekinthetik az RTL+ streaming platform mindhárom csomagjának kínálatát. A telekommunikációs szolgáltató ügyfelei...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Új iroda és új arculat a Mediatornál

Május végétől új irodába költözött a Mediator, a budapesti full-service reklámügynökség a XI. kerületi BudaPart DOWNTOWN-ba tette át székhelyét, ahol egy teljes szintet elfoglalnak. A költözéssel egyidejűleg az idén 18 éves ügynökség lecserélte korábbi...

Rekord a filmvásáron Cannes-ban

Rekordrészvétel volt a 76. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál idején tartott filmvásáron, amely szerda este ért véget. A fesztiválpalota alagsorában rendezett találkozón és vetítéseken több mint 14 ezer akkreditált filmes szakember, producerek, forgalmazók, moziüzemeltetők és alkotók...

Mentorprogrammal segítik a magyar e-kereskedőket

Több, mint százezer euró összértékű, cégekre szabott, egyedülálló szakmai programmal segíti az érett, nemzetközi terjeszkedést tervező magyar e-kereskedő cégeket a Digitális Kereskedelmi Szövetség. A program célja, hogy a bekerülő cégek sikeres hazai szakértők segítségével...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A nyelvtudást is kiváltja a mesterséges intelligencia

Egy éve még a magyar e-kereskedők harmada indokolta a munkatársak nyelvtudásának hiányával, miért nem terjeszkedik külföldre. Mára azonban ez a probléma szinte megszűnt létezni. A mesterséges intelligenciával percek alatt lefordíthatók teljes weboldalak, termékleírások, hirdetések,...

Ez lett a magyarok kedvenc fizetési eszköze

A Mastercard ismét elvégezte Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök nevű kutatását, amelyben a magyarok fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé 2009 óta. A mostani eredmények alapján a fizikai bankkártya minden más fizetési megoldást...

Erős évet zárt a COOP

Több mint 10 százalékos növekedés révén 748 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén múlt hét csütörtökön. A kihívásokkal teli piaci helyzetben elért...

Óriási bírság jár az illegális megfigyelésért

Nem is gondolnánk, naponta hány alkalommal figyelnek meg, sőt, akár hallgatnak is le bennünket, miközben mi mit sem sejtve vásárolunk, szórakozunk vagy éppen pihenünk. Pedig minden egyes ilyen felvételről részletes és teljeskörű tájékoztatást kellene...

Ez lehet az autóipar jövője

Az autóipar a magyar gazdaság egyik húzóágazata. Az iparág pedig jelenleg történetének legjelentősebb átalakulásán megy keresztül, mely hazánkat is érinti, hiszen a világ legnagyobb autóipari beszállítói közül több is jelentős kutatás-fejlesztési, és ezen belül...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Ismert emberekhez költöztetett vadon élő állatokat a WWF

Gundel Takács Gáborhoz hiúz, Eke Angélához barnamedve költözött be a hetekben, mások lakásában pedig vidra és vaddisznó is felbukkant. De mit keresnek ezek a vadon élő állatok a négy fal között ahelyett, hogy természetes...

Magasabb szintre emelnék a fenntarthatóságot a szépségiparban

A nálunk is népszerű etikus kozmetikai márka a THE BODY SHOP meghirdette Changemaking Beauty programját, amellyel a teljes szépségipar felé intéz kihívást. Mindezt az alapító, Anita Roddick, az első „Changemaker” öröksége alapján.Dame Anita Roddick...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....