- Hirdetés -

Fontos együttműködés a hazai ingatlanpiacon

|

- Hirdetés -

Együttműködési szerződést írt alá a Duna House és az OTP Ingatlanpont, amelynek köszönhetően a két országos közvetítői hálózat a kizárólagos megbízásaik esetében keresztértékesítési lehetőséget biztosít egymásnak. A megállapodást követően hatékonyabb és gyorsabb ügyfélkiszolgálást tudnak biztosítani eladói és vevői oldalon egyaránt. A hálózatok együttműködése az összesen közel 220 ingatlanirodában dolgozó több mint 2000 ingatlanértékesítő által kiszolgált több tízezer ügyfélnek jelent hatékonyabb segítséget az otthonának értékesítésében vagy megtalálásában.

 

Budapest, 2024. április 19. – Az együttműködési megállapodás értelmében a Duna House és az OTP Ingatlanpont hálózata a kiemelt, prémium megbízásaikat a másik hálózat honlapján is hirdethetik és kiajánlhatják ügyfeleik számára, így támogatva a gyorsabb, hatékonyabb értékesítést. Ezzel a megoldással a megbízók a lehető legjobb eladási árat alkudhatják ki, az ingatlankeresők pedig gyors, egykapus kiszolgálásban részesülnek. A transzparens jogi keretrendszerrel szabályozott keresztértékesítési megállapodást a két hálózat hasonló működési folyamatai, illetve minőségbiztosítási rendszerei teszik lehetővé. A Duna House az egyik legismertebb és az egyik legnagyobb országos ingatlanközvetítő hálózatként, az OTP Ingatlanpont pedig az egyik legnagyobb pénzügyi háttérpartner által működtetett szereplőként a hazai közvetítői piac két meghatározó szereplője, így a jövőbeli együttműködésük a teljes hazai piac hatékonyságát javíthatja, illetve a közvetítői munkát is átláthatóbbá teszi az ügyfelek számára.

"A Duna House értékesítői és partneri hálózatában hiszünk abban, hogy ezzel a megállapodással tovább javíthatjuk ügyfeleinknek nyújtott szolgáltatásunk magas színvonalát, amely cégcsoportunk sikeres munkájának alappillére már több mint 20 éve.” – nyilatkozta Máté Ferenc, a Duna House vezérigazgató-helyettese.

„Az OTP Ingatlanpontnál kiemelt figyelmet szentelünk ügyfeleink hatékony kiszolgálására, amelyhez innovatív technológiai megoldásaink mellett folyamatosan kerestük azon partnereket, akik hasonló értékrenddel, technológiai megoldásokkal és minőségi szolgáltatásokkal rendelkeznek. A Duna House-ban ilyen partnerre találtunk, így elégedett ügyfeleket és profi együttműködést várunk a közös munkától.” – nyilatkozott a megállapodásról Dr. Hartlieb Balázs, az OTP Ingatlanpont ügyvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A sportmarketingben az innováció visz előre – interjú Bánhegyi Zsófiával

Nem kevesebbet szeretnénk, mint Magyarországon a nagyvállalati hirdetők között a legjobbnak lenni, a közösségi médiától a kampányaktivitásig a sportmarketing területén – mondja Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával Szoboszlai Dominik elhappolásáról, a magyar...

Idén is meghirdette újságírói pályázatát az Európai Parlament

Az Európai Parlament május 3-án, a sajtószabadság világnapján hivatalosan kihirdette a Daphne Caruana Galizia újságírói díj idei pályázatát.   A díjjal a Parlament a kiemelkedő újságírói teljesítményt kívánja elismerni. Évente ítéli oda azoknak az újságíróknak, akik...

Megdöbbentő, mekkora kárt okoznak a zsarolóvírusok

Közzétette éves “State of Ransomware 2024” felmérési jelentését a Sophos kiberbiztonsági cég, amely szerint a medián váltságdíj-kifizetés 500%-kal nőtt az elmúlt évben az előzőhöz képest. A váltságdíjat kifizető szervezetek átlagosan 2 millió dolláros kifizetést...

A Republic Grouppal kampányol a Számlázz.hu

A meghatározó fintech vállalat legújabb kampányát a koncepciótól a produkcióig a Republic Group csapata koordinálta. A kreatívok outdoor és digitális felületeken, vagyis épülethálón, óriásplakátokon, citylightokon és online platformokon is feltűnnek majd május 1. és...

Így állnak a bankok a mesterséges intelligencia hasznosításával

A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt. A lakossági bankok mindössze 4%-a áll készen arra,...

Újabb lépés az online platformok visszaélései ellen

Az Európai Bizottság elindította a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály és a digitális piacokról szóló jogszabály visszaélést bejelentő személyekre vonatkozó eszközeit. Az eszközök lehetővé teszik az egyének számára, hogy a megtorlástól való félelem nélkül olyan információkat...

Jön a randizós sorozat folytatása a TLC-re

Visszatér a TLC-re a popkulturális szenzációvá vált MILF Manor című (korábban Szingli Anyák Paradicsoma néven volt elérhető) provokatív randizós sorozat. A szexi, sikeres MILF-ek új csapata keresi a szerelmet az új évadban, amely egy...

Ezekre a régiségekre kattantak rá a vaterázók

Jelentős átalakulást tapasztalt a Vatera az online piacterének régiségek licitjeire, eladásaira kialakított részlegében. Bár a régi bútorok, vázák, festmények vagy épp étkészletek továbbra is népszerűek, az élre tört a vintage elektronika (például magnókazetták), de...

Így alakul a behozott használt autók forgalma

Áprilisban a DataHouse adatai szerint 8 917 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami az egy évvel ezelőtti értékhez (8 173) képest több mint 9 százalékos növekedést jelent. Az év eddigi részének számaiból ugyanakkor...

Új szekciót indított az eMAG

Az eMAG Magyarország üzlet az üzletben koncepció jegyében útjára indított Hajápolás és sminkszekciójában több mint 70 ezer-féle hajápolási- és sminkterméket, hajformázó eszközöket kínál, a férfiakat célzó szekciójában pedig több mint hétezer férfikozmetikum és kiegészítő...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rúzsa Magdi volt a menő a hazai rádióknál

Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei...

A sportmarketingben az innováció visz előre – interjú Bánhegyi Zsófiával

Nem kevesebbet szeretnénk, mint Magyarországon a nagyvállalati hirdetők között a legjobbnak lenni, a közösségi médiától a kampányaktivitásig a sportmarketing területén – mondja Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával Szoboszlai Dominik elhappolásáról, a magyar...

Idén is meghirdette újságírói pályázatát az Európai Parlament

Az Európai Parlament május 3-án, a sajtószabadság világnapján hivatalosan kihirdette a Daphne Caruana Galizia újságírói díj idei pályázatát.   A díjjal a Parlament a kiemelkedő újságírói teljesítményt kívánja elismerni. Évente ítéli oda azoknak az újságíróknak, akik...

Megdöbbentő, mekkora kárt okoznak a zsarolóvírusok

Közzétette éves “State of Ransomware 2024” felmérési jelentését a Sophos kiberbiztonsági cég, amely szerint a medián váltságdíj-kifizetés 500%-kal nőtt az elmúlt évben az előzőhöz képest. A váltságdíjat kifizető szervezetek átlagosan 2 millió dolláros kifizetést...

A Republic Grouppal kampányol a Számlázz.hu

A meghatározó fintech vállalat legújabb kampányát a koncepciótól a produkcióig a Republic Group csapata koordinálta. A kreatívok outdoor és digitális felületeken, vagyis épülethálón, óriásplakátokon, citylightokon és online platformokon is feltűnnek majd május 1. és...

Don't Miss

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...