- Hirdetés -

Fontos elismerést kapott a L’Oréal

|

- Hirdetés -

A CDP globális nonprofit szervezet immáron 7. alkalommal ismerte el a L'Oréal vezető szerepét a vállalati átláthatóság és a környezetvédelmi teljesítménye terén, beleértve a klímaváltozás elleni küzdelem, valamint az erdők és a vízbiztonság megőrzése érdekében tett lépéseket. A CDP 2022-es felmérésében a 15 000 értékelt vállalat közül csupán 12 szervezet kapott tripla „A” minősítést. A L’Oréal az egyetlen olyan cégcsoport, amely 7 egymást követő évben is megkapta ezt a kiemelkedő környezetvédelmi besorolást.

A CDP éves adatszolgáltatási és értékelési eljárását aranyszabályként ismerik el a vállalati környezeti átláthatóság terén világszerte. 2022-ben több mint 130 billió dollár vagyonnal rendelkező több mint 680 befektető és 6,4 billió dollár értékű beszerzést kezelő 280 beszerző közreműködésével kérték fel a vállalatokat, hogy tegyék közzé a környezetre gyakorolt hatásukról saját adataikat és kockázatelemzésüket a CDP platformján keresztül. Ebben az évben rekordszámú, több mint 18 700 vállalat osztotta meg beszámolóit.

A CDP részletes és független módszertan alapján értékeli a vállalatokat, egy A-tól D-ig terjedő skálán. A pontszámokat és besorolást olyan szempontok is befolyásolják, mint például a közzététel teljeskörűsége, a környezeti kockázatok tudatossága és kezelése, valamint a környezetvédelmi vezetéshez kapcsolódó legjobb gyakorlatok (pl.: ambiciózus és konkrét célok kitűzése) bemutatása. Azok a szervezetek, amelyek nem tették közzé adataikat vagy nem adtak elegendő információt, F besorolást kaptak.

„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy mi vagyunk az egyetlen vállalat, amely immáron 7. éve megkapta a CDP háromszoros „A” minősítését. Ez a L'Oréal hosszú távú elkötelezettségét és azt a törekvésünket is bizonyítja, hogy 2030-ra tevékenységeink tiszteletben tartják a bolygó határait. A világ vezető szépségipari vállalataként úgy gondolom, hogy kötelességünk példát mutatni. Ezt a helyzetünket pedig szeretnénk is kihasználni, hogy a változás katalizátorává váljunk, és ökoszisztémánk minden részét mozgósítsuk a mindannyiunkat érintő, egyre inkább sürgető éghajlati és környezeti kihívások kezelésére. Közös munkával képesek vagyunk olyan szépséget létrehozni, amely előremozdítja a világot" – hangsúlyozta Nicolas Hieronimus, a L'Oréal vezérigazgatója.

A vállalat a L'Oréal a jövőért keretében ambiciózus célokat tűzött ki 2030-ig. Ez a program három alappillérre támaszkodik: a vállalatcsoport átalakítása, az üzleti ökoszisztémánk megerősítése és hozzájárulás a világ kihívásainak megoldásához.

„A CDP felületén keresztül idén közel 20 000 vállalat tett közzé környezeti adatait, beleértve az európai vállalatok 70%-át a piaci érték alapján. A COP27 megmutatta, hogy minden eddiginél fontosabb az átalakulás szükségessége, ha a felmelegedést 1,5 °C-ra akarjuk korlátozni. Ezért is szolgál nagy örömömre, hogy az európai cégek a világ „A” listás vállalatainak közel felét teszik ki, köztük 15 két „A” és 8 tripla „A” pontszámmal az éghajlatváltozás, az erdők és a vízbiztonság terén betöltött vezető szerep tekintetében. 2030-ig a felére kell csökkentenünk a kibocsátást, meg kell szüntetnünk az erdőirtást, és ugyanilyen időn belül meg kell valósítanunk a vízbiztonságot is - a természet nélkül ugyanis nincs út a 1,5°C-hoz.

Az EU úttörő jelentőségű új rendeletének, a CSRD-nek az elfogadásával összhangban a CDP „A” listáján szereplő vállalatok megmutatják, hogy az élen járnak a jövőért folytatott küzdelemben - egyértelmű lépéseket tesznek a kibocsátás csökkentése és a környezeti hatások kezelése érdekében az egész értékláncukban. Ez az a fajta környezeti átláthatóság és cselekvés, amelyre az egész gazdaságban szükségünk van az ökológiai összeomlás megelőzése érdekében” – mondta el Maxfield Weiss, a CDP Europe ügyvezető igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itt érdemes tankolni a hétvégén

A 25. születésnapját ünneplő hazai Auchan hatalmas kedvezményekkel és meglepetésekkel várta vásárlóit egész májusban. Ezt meghosszabbítva júniusban pedig három hétvégén kedvezményes áron lehet majd tankolni az Auchan benzinkutakon. A jubileum alkalmából az első júniusi...

Ezt kell tudni a kriptovaluták adózásáról

A kriptovaluták iránti fokozódó érdeklődés nyomán a Binance egy új, Binance Tax Watch elnevezésű blogsorozatban foglalja össze a digitális pénzügyi eszközök adózásával kapcsolatos tudnivalókat. Ennek első része az Európában és a Független Államok Szövetségében...

Így lehet feltörhetetlen jelszavad

Egy 2022-es jelentés szerint 24 milliárd felhasználónév és jelszó kombináció kering a kiberbűnözői piacon, ami 65 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest. A felhasználók sajnos gyakran ugyanazokat a belépési adatokat adják meg kényelmi szempontok miatt,...

Baj lehet az államosításokból

Az utóbbi évek kormányzati költekezése kezdetben a COVID-19 járvány káros gazdasági hatásainak mérséklését szolgálta, majd kimondva is a növekedés erőltetett gyorsítása lett a cél. Ha a Bokros-csomagot (1995) követő időszakot nézzük látható, hogy a...

Ilyen évük volt a tévépiac főszereplőinek

Csökkenő árbevétel mellett is sikerült profittal zárnia a múlt évet a hazai televíziós piac két legnagyobb szereplőjének, az RTL Magyarországnak és a TV2 Csoportnak. Az RTL Magyarország teljes konszolidált árbevétele a 2022-es pénzügyi évben...

Gyereknek lenni jó! (x)

A gyermeki fantázia világokat képes teremteni. De mi történik akkor, ha a valóság ugyanolyan csodálatos, mint a szárnyaló képzelet? Ha egyszer csak életnagyságú TRex hátára lehet pattanni, lehetőség nyílik ráját simogatni, cápát etetni, trambulinon...

Eljárást indítanak a Karc FM ellen

A Karc FM Paláver című betelefonálós műsorában kirekesztésre alkalmas tartalmak hangozhattak el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa szerint. A testület emellett egy helyi és egy holland joghatóság alá tartozó televízióval kapcsolatban...

Tarr Bélával készít sorozatot az AMC Networks International

Hazai saját gyártású sorozat fejlesztésébe kezd az AMC Networks International, a „Fata Morgana” című produkció kreatív producere Tarr Béla, együttműködő partnere az Oble Studios. A széria a klasszikus westernfilmeket alapul véve egészen különleges műfajt...

A hirdetési piacot is felforgatja a mesterséges intelligencia

A vállalkozások világa talán sosem volt még ennyire megosztott, mint napjainkban. 2023 teljes egészében felforgatta az állóvizet: a mai Magyarországról tulajdonképpen eltűnt a vállalkozói középréteg: a piacot a felső 10% uralja, a statisztikák alapján...

Visszatérhetnek a vevők a lakáspiacra

Új adalékokkal szolgált a tavaly kezdődött lakáspiaci fordulat mélységének és várható lefutásának megítéléséhez a Magyar Nemzeti Bank legfrissebb lakáspiaci jelentése. Az OTP Ingatlanpont szakértője szerint közülük a legfontosabb az, hogy már a múlt év...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Itt érdemes tankolni a hétvégén

A 25. születésnapját ünneplő hazai Auchan hatalmas kedvezményekkel és meglepetésekkel várta vásárlóit egész májusban. Ezt meghosszabbítva júniusban pedig három hétvégén kedvezményes áron lehet majd tankolni az Auchan benzinkutakon. A jubileum alkalmából az első júniusi...

Ezt kell tudni a kriptovaluták adózásáról

A kriptovaluták iránti fokozódó érdeklődés nyomán a Binance egy új, Binance Tax Watch elnevezésű blogsorozatban foglalja össze a digitális pénzügyi eszközök adózásával kapcsolatos tudnivalókat. Ennek első része az Európában és a Független Államok Szövetségében...

Így lehet feltörhetetlen jelszavad

Egy 2022-es jelentés szerint 24 milliárd felhasználónév és jelszó kombináció kering a kiberbűnözői piacon, ami 65 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest. A felhasználók sajnos gyakran ugyanazokat a belépési adatokat adják meg kényelmi szempontok miatt,...

Baj lehet az államosításokból

Az utóbbi évek kormányzati költekezése kezdetben a COVID-19 járvány káros gazdasági hatásainak mérséklését szolgálta, majd kimondva is a növekedés erőltetett gyorsítása lett a cél. Ha a Bokros-csomagot (1995) követő időszakot nézzük látható, hogy a...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....