- Hirdetés -

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

|

- Hirdetés -

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet

 

– Milyen évet zártok idén?

– Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra. Ez nagyságrendileg 20 millió palackot jelent, aminek 60-65 százalékát belföldön értékesítjük. Szóval mi nagyon optimisták vagyunk, fel is készültünk erre az év végére, a boltok tele vannak.

– Mennyire népszerű a pezsgő a magyarok körében?

– A teljes magyar piac úgy 20 millió palack pezsgő. Ez azt jelenti, hogy nagyságrendileg két palackot fogyasztunk el évente fejenként. Ez az elmúlt időszakban javarészt a járvány következtében egy picit csökkent, tehát van hova visszafejlődnünk, mi azonban nagyon bizakodók vagyunk. A pezsgő alapjában véve pozitív élményekhez, ünnepi alkalmakhoz kötött ital Magyarországon, ezért is van az, hogy az év végére koncentrálódik a pezsgőfogyasztás nagy része, de már látunk nagyon pozitív fejlődéseket az év többi részére is, főleg nyáron. Egy meleg, fülledt nyári estét egy finom, nagyon jól behűtött pezsgővel stílusosan le lehet zárni.

– Milyen trendek figyelhetők meg a pezsgő-fogyasztásban?

– A pezsgő szerencsére jön fel, egyre népszerűbb. Ennek van természetesen nemzetközi hatása is, amit látunk külföldön, akár Olaszországban, ahol a Prosecco egy teljesen hétköznapi italnak számít, vagy Franciaországban a pezsgő őshazájában, a Champagne, vagy a Cremont is az emberek mindennapi életének a része. Nálunk ez az ünnephez való erős kötődés évtizedek alatt alakult ki. Ezt nem tudjuk egyik pillanatról a másikra megváltoztatni, de évek óta azon is dolgozunk, hogy a különböző márkáinkon keresztül megmutassuk a pezsgő másik oldalát. Fontos, hogy az ünnepi oldala azért megmaradjon, de ahogy az előbb is említettem, a pezsgőnek van egy másik oldala is. Alapjában véve egy nagyon stílusos ital némi hedonista, jó értelemben vett urizáló ’hatással’, mely így még számtalan egyéb fogyasztási módot, lehetőséget, alkalmat rejt.

– Milyen fejlesztéseket valósítottatok meg?

– Kísérletezgetni viszonylag nehéz a pezsgő esetében, maga a pezsgőkészítési folyamatok viszonylag meghatározottak, törvény által szabályozva vannak, így azért nem túl nagy a mozgástér. De például a Hungaria márkánk esetében minden évben egy új fajtával lepjük meg fogyasztóinkat a limitált szériánkon belül. Az elmúlt két évben két irányban is fejlesztettünk. Az egyik, hogy létrehoztuk a Törley pezsgőwebshopját. Azt láttuk, hogy a bezárások, korlátozások miatt nagyon sokan elkezdtek online rendelni, mi erre próbáltunk minél gyorsabban és minél hatékonyabban válaszolni. Így tavaly nyár végén megnyomtuk a zöld gombot, és élesítettük a webshopunkat. Azt kell, hogy mondjam, hogy minden elvárásunkat felülmúlt. A webshopnál is nagyon jól látszik, hogy az emberek ezen a csatornán keresztül (is) inkább a magasabb értékű termékeket keresik, amelyek nem olyan széles körben elérhetők, illetve hogyha egy újdonsággal jövünk ki, amit most már a webshopon szoktunk mindig bemutatni, akkor ott óriási az érdeklődés és nagyon szívesen kipróbálják. A másik ilyen fejlesztésünk egy új pezsgő bevezetése volt, azt idén októberben mutattuk be, ez a Törley Tokaji Brut.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...

Erősíteni kell a vásárlói tudatosságot

Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon. Az e-kereskedelmet és az azt támogató pénzforgalmat érintő számos technológiai fejlesztés történt, ugyanakkor a szabályozások nem követték minden tekintetben a fejlődés dinamikáját. Ezért az Állami...

A járvány előtti harmada volt a forgalom a Liszt Ferenc Reptéren

Tavaly a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 4,6 millió utas és 183 ezer tonna légiáru fordult meg.2021-ben a Budapest Airport a második olyan évét zárta, amelyre a koronavírus-járvány jelentős hatással volt. A pandémiás környezetben az...

Így készül a választási kampányra a Central

A Central Médiacsoport fő célja a különböző politikai álláspontok hiteles bemutatása az idei parlamenti választások előtt, a médiacég közlése szerint a kampányidőszakban felértékelődik a független, tényeken alapuló újságírás. A Central Médiacsoport a 2022-es parlamenti választások...

Jóval több időt töltünk a képernyő előtt

A magyarok többsége jóval több időt tölt a számítógép képernyője előtt, mint a járványt megelőzően – ez derült ki az Ipsos négy országban végzett kutatásából. A Huawei megbízásából készített felmérés szerint a magyar válaszadók...

Kiderült, mikor rajtol a Sztárban Sztár

Február 6-án indul a Sztárban Sztár 8. évada a TV2-n, nemrég azt is elárulták, hogy két új zsűritag érkezik a műsorban, Lékai-Kiss Ramóna és Makranczi Zalán. A TV2 közlése szerint vasárnap esténként lesz majd látható...

Megújul a közmédia tévécsatornája

Megújult napi tartalmakkal, showműsorokkal és új műsorvezetőkkel várja a nézőket a Duna, a közmédia csatornája szombattól.Teljes megújulás küszöbén áll a Duna, amely 21. századi vizuális megjelenéssel és tartalommal készül szombattól a nézőknek – írja...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentősen nőhetne a bankok bevétele

A hagyományos bankok közel 4 százalékkal növelhetnék éves bevételüket üzleti modelljeik újragondolásával, és a kizárólag digitális szolgáltatásokat nyújtó (digital-only) új banki és pénzügyi szolgáltatók innovatív stratégiáinak átvételével – derül ki az Accenture kutatásából. Ez...

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

DATA