- Hirdetés -

Fontos témát egyszerű üzeneti struktúrával kell feldolgozni

|

A brandváltás ritkán adódó lehetőség az ember életében, készültem rá, hogy néha rögös lesz az út – mondta a Signature 40 harmadik helyezettje, Bölöni Olga, aki testközelből figyelhette meg a Telenor brandváltását, azóta pedig brand group managerként felel a Yettel márkamenedzsmentjéért. A kampányok sikerességén túl azok társadalomra gyakorolt hatása is kiemelten fontos számára.

- Mi volt az eddigi legnagyobb szakmai kihívásod?

- Mindig az aktuális projektről gondolom ezt. Jelenleg a Yettel Stage platformon dolgozunk gőzerővel, ami az első márkaaktiváció a brand életében. Azt üzeni, hogy a digitalizációnak mekkora az ereje: befutott zenészeket (Margaret Island, Punnany Massif és Majka) kapcsol össze feltörekvő tehetségekkel (The Pontiac, Kacaj és Perrin), a közönséget pedig összehozza a kedvenceivel. A nyár folyamán a bandák szülővárosába vittünk el exkluzív helyszínekre koncerteket, klipet készítettünk nekik, majd egy élőben és streamelve is követhető 5G Koncerttel tettük fel az i-re a pontot.

- Mire vagy a legbüszkébb a karriered alatt elért eredmények közül?

- Épp ennek az apropóján beszélgetünk! Az a jó ebben a munkában, hogy minden reggel azzal az érzéssel kelhetek fel: lehet, hogy épp ma alkotunk valami maradandót. Amikor a Telenorhoz érkeztem, szuper lehetőségnek tartottam kipróbálni magam a telekommunikáció dinamikus szektorában. Több esélyem volt izgalmas projekteken dolgozni, és amellett, hogy a kampányok a visszamérések alapján szerethetők voltak és kereskedelmileg is működtek, jó néhány szakmai elismerésben részesültek. Ez egy tökéletes kombináció, de nem működne a szuper csapatunk és a támogató közeg nélkül. Arra vagyok a legbüszkébb, hogy ennek a részese lehetek.

- Hogyan jött A kis gyufaárus lány kampányának az ötlete? Azt a fogadtatást kapta, mint vártál?
- Hosszú évek óta az Artificial Group a lead ügynökségünk, ezt az utolsó, Telenorhoz köthető márkaaktivációt is velük fejlesztettük, és ők javasolták a Gyermekhíd Alapítványt. Kifejezetten
olyasmit szerettünk volna kitalálni, ami egy valós problémát dolgoz fel, példamumató és hatással van a világra, a társadalomra. Fontos volt az is, hogy kapcsolódjon a karácsonyhoz és az aktuális
integrált kampány koncepciójához, ez volt a Mondd te is többet – itt vagyok. Ennek az üzenetnek az erejével a családjukból kiemelt gyerekek ügyét támogattuk adománnyal, illetve az őket segítő
mentorok toborzásával. Az igazi siker ebben volt: a kamány hatására megtriplázódott a jelentkezők száma az alapítvány mentorprogramjában. Abban hiszek, hogy fontos témát egyszerű üzeneti struktúrával kell feldolgozni és a lehető legváltozatosabb módon szükséges eljuttatni a közönséghez. Elképesztő volt a hatás: rengeteg embert megmozgatott, nagy médiafigyelmet kapott, és mindenkiből valódi érzelmeket váltott ki. Elismert művészek (Dragomán György, Balsai Móni) is örömmel vállalták a közreműködést. Külön jó érzés, hogy a saját munkatársaink közül sokakat megmozgatott, és mentornak is jelentkeztek kollégák az alapítványhoz. Ezen a mai napig meghatódom. Több szakmai elismerést is elnyertünk – az Arany Penge Grand Prix után az interjú készítésével egy időben épp egy bronzot hoztunk el a Golden Drumon.

- Mi volt a legnagyobb tanulság, amit a Yettel brand magyar piacra való bevezetéséből levontál?

- A márkaváltás ritkán adódó lehetőség az ember életében, készültem rá, hogy néha rögös lesz az út. Hatalmas előkészítő munka előzte meg, és igazán izgalmas volt közelről figyelni, ahogyan megszületett a Yettel. A legnagyobb tanulság számomra, hogy a brand megérkezése a piacra igazából egy kaput nyitott ki, és az igazi utazás csak most kezdődik, amikor megtöltjük tartalommal, illetve hatással lehetünk arra, hogy mit is jelent a fogyasztóknak a Yettel.

- Mit jelent neked, hogy a Signature 40 élmezőnyébe válogattak?

- Megtiszteltetés és meglepetés is, hogy felkerülhettem a Signature 40 listára, ennyi kiváló szakember közé, ráadásul ilyen előkelő helyre. Egy rangsorban szerepelni egyéni sikernek tűnik, de valójában azok a projektek, amiken dolgoztam az elmúlt években, sohasem egyemberesek – minden feladat mögött egy csapat áll. Amikor ránézek az elismerést jelképező díjra, azokra gondolok, akikkel nap mint nap együtt dolgozhatok már több mint három éve. Bízom abban, hogy még nagyon sok izgalmas feladat áll előttünk, és egyre több marketingkommunikációs szakember felkerülhet a Signature 40 közé. Jó társaság ez!

Tuza Dorottya

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...