Első alkalommal vesz részt hivatalos szponzorként a 2022-es katari FIFA futball-világbajnokságon a vállalat. A több mint 75 éves múltra tekintő márka a kézilabda után a labdarúgás mellett is letette a voksát.
A Hisense csoporthoz tartozó Gorenje több mint 30 éve az európai kézilabda aktív támogatója, szponzorációs múltja a vezető szlovén kézilabdaklub, az RK Gorenje Velenje támogatásával kezdődött. A vállalat az idei évvel a kézilabda mellett a futball világában is megveti a lábát, melynek eredményeképp hűtői és fagyasztói a FIFA World Cup Qatar 2022 hivatalos termékeiként jelennek meg a vébé ideje alatt.
Az esemény jó lehetőség az európai gyártó számára, hogy tovább növelje a márkaismertségét, és a jövőben új piacokra is belépjen. „Kevés olyan futballista van a világbajnokságok történetében, akinek a győzelem már a debütálásakor megadatott - a brazil labdarúgó Pelének azonban ez sikerült, így a mai napig ő a legfiatalabb – akkor mindössze 17 éves – játékos, aki világbajnokságot nyert” – mondta el Kovács Kinga. A Gorenje marketingvezetője hozzátette, a márka Pelé példáját követve, vele ellentétben azonban a pálya mellől szeretné biztosítani a szurkolók számára a kikapcsolódást és a minél jobb meccsélményt innovatív, modern és megbízható termékeivel.