- Hirdetés -

Gal Gadottal kampányol a smartwater

|

- Hirdetés -

A vízmárka történetének legnagyobb marketingkampányával indítja az új évtizedet, ehhez új márkanagykövetet is választott.

Még az igazán áttörő márkák is kötnek újévi fogadalmakat. A prémium hidratáció élvonalát képviselő, továbbfejlesztett vízmárka, a smartwater például azt, hogy 2020-ban minden eddiginél jobban felpörgeti marketing és médiatevékenységét – és ennek részeként új márkanagykövettel, Gal Gadottal dolgozik együtt nemzetközi szinten.

A színésznő (Legismertebb szerepei a Halálos iramban-sorozatban Gisele Yashar és a DC Comics szuperhősnője, a Wonder Woman. A 2020 nyarán bemutatásra kerülő Wonder Woman 1984-ben is látható lesz ikonikus szerepében.) a smartwater új partnereként széles körű együttműködés keretében népszerűsíti a termékeket. Gal Gadot-ot a márka azért tartja ideális márkanagykövetnek, mivel megtestesíti a hírességek és véleményvezérek évek óta kedvelt vize által képviselt életstílust: inspiráló, ikonikus személyiség, aki közismerten sokat tesz azért, hogy a legtöbbet hozza ki magából. Gal a képernyőn és a való életben is erőt, szépséget és egyensúlyt sugároz, a smartwater partnereként így képviselve a márka modern és innovatív értékeit. A híresség a smartwaterrel együttműködve megmutatja, hogyan tehetünk a testi-lelki egyensúlyunkért.

A márka kommunikációja részeként Gal Gadot fog szerepelni a smartwater online videóiban, valamint kültéri és digitális, illetve social media felületein is.

“Gal a tökéletes partner, akivel megkezdjük a smartwater történetének legújabb fejezetét és elindítjuk a márka eddigi legnagyobb nemzetközi marketing és médiakampányát” – mondták a vállalat képviselői.

Gal Gadot és a smartwater kampányával pedig hamarosan a magyar fogyasztók is találkozhatnak, hiszen a sztár Ausztriában, Csehországban, Görögországban, Horvátországban, Magyarországon, Olaszországban, Oroszországban, Romániában és Szerbiában is megmutatja majd, hogyan tehetünk a jó közérzetünkért a mindennapokban.

Ennek első lépéseként alább négy tanács 2020-ra a színésznőtől:

Kezeld prioritásként az egészséged – mentális, fizikai, spirituális és érzelmi szempontból is! Anyaként, dolgozó nőként, emberként kulcsfontosságúnak tartom, hogy a nyüzsgős napokon is a lehető legjobban érezhessem magam. Találjuk meg az egyensúlyt az élet megannyi őrült pillanata közt – ez a legfontosabb, ha lelkünket és testünket is helyesen akarjuk táplálni!

Igyál vizet, hidratálj! Amint kis szünethez jutok, legyen az a munkám vagy az edzésem során, lefekvéskor és ébredéskor is, smartwatert iszom, a frissítő víztől már jól érzem magam.

Szakíts időt magadra, és olyankor ne hagyd, hogy eltereljék a figyelmed! Folyamatosan körül vagyok véve emberekkel, de bármikor, ha van egy kis csend, azt arra fordítom, hogy leeresszek és egy pillanatra kikapcsolódjak. Ez újra feltölt motivációval, hogy nekiálljak a következő feladatnak. Mostanában szeretek meditálni, vagy sétálni egyet a tengerparton.

Találj egy edzésprogramot, ami igazodik a tested igényeihez! Az életemnek ezen szakaszában olyan mozgásformára vágyom, ami segít összpontosítani és megtalálni a stabilitásomat. A pilates és az úszás olyan sportok, amiket imádok, és miközben a légzésemre fókuszálok, odafigyelek a testemre és arra, hogy minden szempontból jól érezzem magam.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...