Újhullámos magyar méhészettel bővült a Twincom PR életmód-gasztro portfóliója; a nemrég startolt Virágbéke teljes körű kommunikációjáért felel az ügynökség.
A méhészeti kategória nem ismeretlen a Twincom előtt; a Virágbéke testvérmárkáját, a BeoBee méhészetet már 2 éve támogatják széles körű PR és marketing eszközökkel. A felkérést közvetlenül kapták, retainer alapú megbízás formájában, amelynek első etapja a magyar termelői mézeket kínáló új weboldal tartalmi előkészítése volt.
A nyár elején debütált, termékeivel azonnal Great Taste Awards csillagokat is elnyerő Virágbéke Méz Manufaktúra a fiatalabb, Z és Y generációkat szólítja meg azzal az üzenettel, hogy a méz nemcsak a nagymama konyhájába való. Az újhullámos méhészet egy egészen újszerű hangvétellel jelentkezik, melynek központi elemei az irónia, a humor és a finom nosztalgia. A címkéktől kezdve a termékneveken át a kommunikáció összes aspektusát áthatja ez az tónus. A Twincom feladatai a Virágbéke kapcsán a hazai sajtómegjelenések, social media aktivitások, SEO, hirdetés, és influencer management és a teljes copywriting.
“A hazai mézpiacon ritka, hogy egy méhészet kommunikációs ügynökséggel dolgozzon, de ez elmúlt kettő, Twincommal töltött év bebizonyította, hogy igenis megéri a fókuszált, következetes márkaépítés ezen a különleges területen is” - mondta az együttműködésről a BeoBee és a Virágbéke méhészet vezetője, Gál Attila.
“A megközelítés, a hangvétel, a stílus mind nagyon más a Virágbékénél, mint egy hagyományos méhészet esetében. Épp ezért kifejezetten izgalmas egy klasszikusnak vélt ételkategóriát, a mézet egészen új, modern köntösbe öltöztetni! Nem tudunk nem rajongani a méhekért és az ő ajándékukért.” - mesélt a megbízásról Ruskó Márta, partner, az ügynökség PR és social media tanácsadója.
Az ügynökség többek között PR-támogatást nyújt a bőrápoló készülékeiről ismert svéd beauty-tech márkának, a FOREO-nak, valamint a piacvezető gyerek okosóra gyártónak, a norvég Xplorának is.