Elérte a BrandManiát is a gasztroforradalom, a stáb ezúttal a Dining Guide díjátadón járt, ahol a legjobb hazai éttermek képviselőitől igyekeztek megtudni, hogy mik a meghatározó trendeket a hazai gasztropiacon. Az adás második részéből pedig az is kiderül, hogy mi köze a Dolce&Gabbana márkának egy kenyérpirítóhoz.
Különleges ízkombinációk, szemkápráztató tálalás, egészség és fenntarthatóság – az elmúlt években hatalmas fejlődésen ment át a magyar gasztronómia is, és a BrandMania a hazai gasztropiac egyik legfontosabb eseményén járt, hogy kiderítse, melyek a legfontosabb trendek. A stáb forgatott többek között az őrségi Pajta Étterem képviselőjével, akik az idén első alkalommal meghirdetett fenntarthatósági díjat kapták meg a Dining Guide díjátadón.
De megszólal a műsorban Széll Tamás, az egyik legismertebb magyar séf, illetve a Dining Guide gála főszervezője is. Az adásban szó lesz arról is, hogy a gasztro-reality-k hogyan pörgetik ezt a piacot.
Az adás második részében is maradunk a gasztro világában, ugyanis a BrandMania stábja annak járt utána, hogy a technológiai forradalom hogyan forgatja fel a konyhákat. Jönnek az okos hűtők és még azt is megtudhatják a nézők, hogy a Dolce&Gabbana-nak mi köze egy kenyérpirítóhoz.
BrandMania ma éjjel 0:25-kor az RTL Klubon, a műsor előzetesét itt nézheti meg.