Hatalmas bizniszt jelent Magyarországon is a gasztropiac, a BrandMania pedig utánajárt, mit főztek ki a legjobb séfek és hogyan hódít a gasztro tematika a médiában. A műsorból többek között kiderül, hogy mennyein dolgoznak ezen a területen, és mennyi embert érnek el a legnépszerűbb gasztro-site-ok.
A vendéglátás jelentős mértékben járul hozzá Magyarország GDP-jéhez, a foglalkoztatást tekintve pedig több mint 130 ezer embernek ad munkát. Az utóbbi években a gasztro tematikák a médiában is hódító útra indultak: a lap- és televíziós piacon sorra jelentek meg az ilyen jellegű műsorok és kiadványok.
A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogyan hat egymásra a gasztropiac és a média világa. A műsorban megszólal többek között Radnai Péter, az AMC Networks International Central Europe
kreatív igazgatója, Szalay Rita, a Pannontej Zrt. group brand managere, Wossala Rozina a Konhyafőnök zsűrigatja, illetve Lexa András, a Costes éttermek étteremigazgatója.
Miért olyan népszerűek a tévés gasztroműsorok, mennyire elég csak a tévére támaszkodnia egy gasztromárkának a brandépítésben, hogyan hatnak a digitális csatornák a gasztro-forradalomra – mindez kiderül a BrandMania legújabb adásából.
BrandMania ma éjjel 0:45-kor az RTL Klub műsorán, az adás előzetesét itt nézheti meg.