- Hirdetés -

Gasztrokalandok a Startup Safaryn

|

- Hirdetés -

Mit eszünk, mit viselünk, hol és hogyan dolgozunk 2025-ben? Hogyan mennek a vegán éttermek? Miként dolgozik a digitális szabadúszó? Ki az a food stylist? Rohamosan alakul át a városi életmód: új szakmák születnek, piaci rések nyílnak. Ebbe a világba adunk betekintést közel 20 programmal és 100 előadóval, jó példákkal a Loffice közösségi irodában április 19–20-án a Startup Safary rendezvény keretében.

Ausztria fővárosa már kilencedik alkalommal érdemelte ki a világ legélhetőbb városa címet. A pezsgő kulturális élet, mérsékelt lakhatási költségek, elbűvölő városkép és a kiemelt vállalkozói támogatások mind-mind ezt indokolják. Mi, a Bécsben és Budapesten is aktív Loffice csapata ezzel régóta tisztában vagyunk, ezért a magyar tech-startupoknak is meg akarjuk adni a lehetőséget, hogy berobbanhassanak az osztrák piacra. Hiszen Bécsben nemcsak élni jó, hanem üzletelni is! A “Vienna WOW 2.0“ speed datingen a mentor csapatot külföldi cégalapításról, fundraisingről, inkubációról, befektetésekről, adózásról és technológiai trendekről is kérdezheti a programra kiválasztott 20 innovatív jelentkező. 15 perc hírnév elegendő, hogy a három legígéretesebb startup bekerüljön a 2500 fő részvételével zajló fesztiválóriás, a Pioneers ‘18 legjobb 500 felfedezettje közé és ingyenes nemzetközi jogi tanácsadásban részesüljön az Oppenheim sztárcsapatától.

Jelentkezni ITT TUDTOK!

Gasztro trendek: társadalmi felelősségvállalás, veganizmus, food styling

Mit jelent a fenntartható vendéglátás és miért fontos? Ma már miért elkerülhetetlen környezetbarátnak lenni? Mi van a “zöldségen” túl – milyen további társadalmi értéket tud teremteni a vállalkozás? A hazai gasztronómiai piacról a “Muti mit (t)eszel – Társadalmi felelősségvállalás & gasztronómia“ kerekasztalban bemutatkozik a Felelős Gasztrohős, a Kiosk Budapest, a HellóAnyu, a Doremi Today és a Budapest Bike Maffia.

A vendéglátás területén ma elismert és hiteles szereplők árulják el, hogy mi kell egy sikeres gasztro vállalkozáshoz, illetve milyen új kapcsolódó szakmák vannak születőben. A gasztro blokkban bemutatkozik többek között a Dobrumba társtulajdonosa, a Larus Étterem vezető séfje és a Padron tulajdonosa. És hogy ne csak a vállalkozásokról, hanem az új táplálkozási irányokról is szó essen, a veganizmus témakörét járják körbe az “Emberevő vegánok, vegánevő emberek” kerekasztalban a VeganLove, a Naspolya Nassolda, a Culinary Institute of Europe és a Great Bistro alapítói.

Milyen a vonzó munkahely – nőknek!

Hazánkban a gazdaságilag aktívak közel fele nő, a vezetők és a vállalkozók között mégis messze túlsúlyban vannak a férfiak. Miért jó ma nőként dolgozni? Női főnöknek lenni? Mit szeretnek a férfiak a női munkatársakban? Mit szeretnek a férfiak a női munkaerőben, vezetőben? Egyre nehezebb jó munkaerőt találni, ne hagyjuk ki a társadalom felét a merítésből! Jelszó: employer branding. A kérdéskört olyan elismert, női és férfi vezetők vitatják meg “A dolgozó nő 50 árnyalata – női employer branding“ panelben, mint Zolnay Judit, a MetLife vezérigazgatója, Liptay Gabriella, a KPMG Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója, Dr. Nagy Beáta, a Budapesti Corvinus Egyetem Szociológia és Társadalompolitika Intézet egyetemi tanára, a BCE-n működő Társadalmi Nem- és Kultúrakutató Központ vezetője, Remete Tibor, a Highlights of Hungary alapítója és az Acivity Group vezetője, valamint Szalay Péter, az IBM Hungary ügyvezetője.

A big datára is épít a ruhaipar

Az életmód vállalkozások között mutatkozik be a “wearable“, azaz hordható technológiák piacáról a SneakerTracker alkalmazás, a cipőfetisiszták közösségi média felülete, illetve a Peak For You, egy új pszichológiai módszertan a belső egyensúly megteremtéséért és fenntartásáért. Megismerhetjük, hogyan született a szabadúszók fesztiválja, a Freedom X Fest, illetve azt, hogy kik ma itthon a helyfüggetlen életmód képviselői. Bogár Bence designer meséli el nekünk, hogy a kérdései és félelmei összepakolásával hogyan jutott el a nagymamája világatlaszától a Himalájáig.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA