- Hirdetés -

Gianni pizzáival csábít a MOL

|

A MOL és Gianni Annoni, az ország talán legismertebb olasz gasztronómiai szakembere közösen mutatta be a La Pizza di Gianni pizzákat, amelyeket a MOL Fresh Cornerekben árusítanak majd. A Margherita, Piccante és Prosciutto e Funghi pizzák Olaszországból érkező friss alapanyagokból készülnek. Gianni pizzáit 45 töltőállomáson lehet megkóstolni, és ez a szám folyamatosan bővül majd.

A Fresh Cornerek, a MOL-töltőállomások gasztronómiai élményt is kínáló üzletei eddig is híresek voltak a friss, ízletes, helyben készült falatokról. Ősszel a Fresh Corner étlapja tovább bővül, hiszen október 5-től Gianni 100%-ban olasz pizzái is elérhetőek lesznek a hálózatban.

A számos gasztronómiai tévéműsor séfjeként ismert Gianni Annoni mostanában főként saját éttermével foglalkozott, nem is kevés sikerrel: a Pomo D’oro pizzériát tavalyelőtt, két évnyi tesztelés után a világ legjobb 70 étterme közé választotta az olasz Ristorazione Italiana Magazine. A gasztromagazin listájára eleve csak az olasz kereskedelmi kamarák ajánlásával lehet felkerülni, ezután a magazin szakértői folyamatosan ellenőrzik, hogy az étterem jó minőségű olasz alapanyagokból, autentikus recept szerint készíti a fogásaikat. Ha tehát valaki, akkor Gianni biztosan tudja, hogyan készül az igazi olasz pizza.

„Meg sem lehet számlálni, hány étterem állítja, hogy eredeti olasz pizzát készítenek, de Magyarországon csak maroknyi hely van, ahol valóban autentikus receptből dolgoznak” – mondta Gianni. „A leggyakoribb hiba a feltét halmozása, de a valódi olasz pizza élménye egyszerűségében és a tészta minőségében rejlik. Az alaposan megkelesztett tésztát hagyományos fatüzelésű kemencében süthetjük tökéletesre, erre kerülnek a további feltétek, leggyakrabban a paradicsomszósz, a mozzarella és a sonka.”

A mesterszakács elárulta, mi a titka saját étterme sikerének: mindig jó minőségű, friss alapanyagokat használ. Ezt a sikerreceptet hozta át a töltőállomásokra is. A Fresh Cornerekben ezentúl háromféle, anyakovásszal készült pizzát kóstolhatnak meg az utazók, amelyekhez a gondosan összeválogatott alapanyagok Olaszországból érkeznek. A Pizza Margherita a tradicionális vonalat képviseli paradicsommal, mozzarellával, a Pizza Prosciutto e Funghira érlelt sonka és gomba, a Pizza Piccantera pedig csípős calabriai szalámi kerül. Érdekességük, hogy hagyományos római típusú pizzák, vagyis téglalap alakúak és a tésztájuk vastagabb, mégis ropogós és könnyű – ahogy Gianni fogalmaz: ez a pizza a mediterrán konyha legjavát adja.

Dr. Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője reméli, hogy sokan ezentúl majd egy falat Olaszországért térnek be valamelyik MOL Fresh Cornerbe. Gianni római pizzáit országszerte 45 Fresh Cornerben kínálja a vállalat, a lelőhelyek listája pedig a MOL Go applikációban érhető el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...