- Hirdetés -

Globális startup-versenyt hirdet az LG

|

- Hirdetés -

Az LG Electronics (LG) elindítja a Mission for the Future (Küldetés a jövőért) elnevezésű, startup cégek számára kiírt globális versenyt, amelynek célja, hogy megtalálják a jövő felé vezető utat megnyitó innovatív technológiákat és üzleti ötleteket. A debütáló megmérettetésnek a vállalat új, Szilícium-völgyi székhelyű innovációs központja, az LG NOVA ad otthont. Az LG NOVA egy olyan, az LG-n belül felállított, startupokkal és vállalkozói közösségekkel foglalkozó stratégiai központ, amelynek célja, hogy új vállalkozásokat hozzon létre és még több innovációt juttasson el a külső szereplőktől az LG-ig.

A kilenc hónapon át tartó, évente megrendezendő “Mission for the Future” célja a legjobb ötletek, koncepciók és vállalkozások felkutatása, amelyek javítják az életminőséget egy zöldebb, intelligensebb, egészségesebb és még inkább összekapcsolt jövőben. A verseny kiválasztott résztvevői az üzleti javaslataikon az LG NOVA csapatával három-hat hónapon belül kezdenek el dolgozni, ennek nyomán pedig 2022 márciusában indul el a döntősöket kiválasztó folyamat.

A verseny döntősei lehetőséget kapnak arra, hogy együtt dolgozzanak az LG NOVA kaliforniai csapatával, amely felgyorsíthatja növekedésüket, magasabb szintre juttathatja őket, és lehetőséget adhat akár arra is, hogy az LG-vel közös vállalkozást indítsanak. A vállalat akár 20 millió dollárt is elkülöníthet, hogy a döntősöket befektetésekkel, erőforrásokkal, a koncepciófejlesztés finanszírozásával, valamint az LG globális infrastruktúrájához és ellátási láncához való hozzáféréssel támogassa, illetve hogy hozzásegítse a finalistákat az LG-vel közös vállalkozások létrehozásához.

A folyamat során a verseny kiemelkedő teljesítményt nyújtó, egyedi üzleti ötlettel rendelkező résztvevőinek lehetősége lesz arra, hogy az LG-vel és partnereivel kapcsolatba kerülve hozzáférjenek a vállalati erőforrásokhoz, mentorálási és kísérleti programokhoz, ezzel fejlesztve tovább vállalkozásukat.

A 2021-2022-es verseny az emberek, közösségek és a bolygó javát szolgáló, technológiailag fejlett életstílust támogató innovációkra koncentrál, öt fókuszterületen:

Connected Health (Összekapcsolt egészség): újszerű megközelítések, hozzáférési lehetőségek és eszközök, amelyek segítségével az emberek bármikor és bárhol nagyobb kontrollt gyakorolhatnak egészségügyi ellátásuk felett, ezáltal javítva a népesség egészségi állapotát és a jóllétét;

Energizing Mobility (Energiát a mobilitásnak): új szolgáltatások, megoldások és üzleti ötletek, amelyek segítenek az elektromos mobilitási infrastruktúra kiépítésében és a villamosenergia még kiterjedtebb felhasználásában a járművek és a közlekedés terén;

Smart Lifestyles (Okos életmódok): az LG ThinQ™ platformjában rejlő lehetőségeket kihasználva a hálózatba kapcsolt otthoni terekhez köthető tartalmak, szolgáltatások, alkalmazások fejlesztése a mindennapi élet egyszerűbbé és jobbá tételéért;

The Metaverse (A Metaverzum): a játékok, a VR-, az AR- és az XR-technológiák, a blokklánc, a digitális avatárok és más technológiák által elérhetővé tett innovációk, amelyek segítenek a digitális világ és az internet új generációjának felépítésében, valamint

Innovation for Impact (Innováció a hatásért): az áttörést jelentő vagy kiegészítő innovációk számára szolgáló tér, amely az LG “innováció egy jobb életért” filozófiájával összhangban hat pozitívan az emberekre, közösségekre és a bolygónkra.

„A Mission for the Future verseny az LG NOVA első lépése annak érdekében, hogy az LG számára külső innovációkat csatornázzon be. A csapat világszerte innovátorokkal és a startupokkal működik majd együtt, hogy együtt fejlesszék ötleteiket és építsék vállalkozásaikat” — mondta Dr. Sokwoo Rhee, az LG Electronics innovációért felelős szenior alelnöke, az LG NOVA vezetője. „Egyszerűen fogalmazva, az LG szeretne pozitív társadalmi hatást elérni, és hiszünk abban, hogy több nézőpont jobb innovációkat eredményezhet a szélesebb globális közösség számára. Mindez a fenntartható életmódot, a környezetbarát termékeket és összességében a befogadó társadalmat szolgáló technológiákat jelenti. Azért fejlesztünk, hogy életeket mentsünk, megmentsük a Földet és jobb életet teremtsünk mindenki számára.”

Így működik a Mission for the Future értékelési és kiválasztási folyamata

A Mission for the Future versenyre 2021. szeptember 1. és október 25. között lehet pályázni a missionforthefuture.lgnova.com weboldalon (angol nyelven érhető el). A nyertesek névsorát 2022 júniusában hozzák majd nyilvánosságra: összesen akár 10 vállalkozás is döntős lehet, azaz lehetőséget kap arra, hogy az LG-vel együttműködve fejlessze üzletét.

A megmérettetésben részt vevő startupok első, legfeljebb 50 vállalkozásból álló körének (“First 50”) kiválogatására 2021. október 25. és december 31. között kerül sor. Az ide bejutó vállalatok számára hozzáférést biztosítanak a közös üzlet növekedését segítő erőforrásokhoz, beleértve az alapvető üzleti infrastruktúrát, a globális technológiai vezetőkkel való kapcsolatépítést, a mentorálási és az együttműködési lehetőségeket. Ez a csoport szintén kapcsolatba kerül az LG vállalati partnerekből, kockázati tőkebefektetőkből, kísérleti programokból és más befolyásos szervezetekből álló hálózatával is, hogy további üzleti lehetőségeket tárhasson fel.

Az LG NOVA csapata 2022 januárja és márciusa között folytatja az első 50-es körbe bekerült startupokkal való együttműködést, 2022 márciusának végén pedig publikálja az innen kiválasztott 20 vállalkozás listáját (“Selected 20”). Ez a csoport a közös üzleti növekedési stratégia és az igények alapján hozzáférhet tőkebefektetésekhez, az LG globális infrastruktúrájához és egyéb üzleti erőforrásokhoz is.

Ezt követően 2022. júniusának végén az LG NOVA csapata kiválasztja a győzteseket, vagyis a legjobb 10 vállalkozást (“Top 10”), amelynek lehetősége nyílik az LG-vel együttműködve, a vállalat globális hálózatának támogatásával fejlesztenie üzletét.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA