- Hirdetés -

Globális startup-versenyt hirdet az LG

|

- Hirdetés -

Az LG Electronics (LG) elindítja a Mission for the Future (Küldetés a jövőért) elnevezésű, startup cégek számára kiírt globális versenyt, amelynek célja, hogy megtalálják a jövő felé vezető utat megnyitó innovatív technológiákat és üzleti ötleteket. A debütáló megmérettetésnek a vállalat új, Szilícium-völgyi székhelyű innovációs központja, az LG NOVA ad otthont. Az LG NOVA egy olyan, az LG-n belül felállított, startupokkal és vállalkozói közösségekkel foglalkozó stratégiai központ, amelynek célja, hogy új vállalkozásokat hozzon létre és még több innovációt juttasson el a külső szereplőktől az LG-ig.

A kilenc hónapon át tartó, évente megrendezendő “Mission for the Future” célja a legjobb ötletek, koncepciók és vállalkozások felkutatása, amelyek javítják az életminőséget egy zöldebb, intelligensebb, egészségesebb és még inkább összekapcsolt jövőben. A verseny kiválasztott résztvevői az üzleti javaslataikon az LG NOVA csapatával három-hat hónapon belül kezdenek el dolgozni, ennek nyomán pedig 2022 márciusában indul el a döntősöket kiválasztó folyamat.

A verseny döntősei lehetőséget kapnak arra, hogy együtt dolgozzanak az LG NOVA kaliforniai csapatával, amely felgyorsíthatja növekedésüket, magasabb szintre juttathatja őket, és lehetőséget adhat akár arra is, hogy az LG-vel közös vállalkozást indítsanak. A vállalat akár 20 millió dollárt is elkülöníthet, hogy a döntősöket befektetésekkel, erőforrásokkal, a koncepciófejlesztés finanszírozásával, valamint az LG globális infrastruktúrájához és ellátási láncához való hozzáféréssel támogassa, illetve hogy hozzásegítse a finalistákat az LG-vel közös vállalkozások létrehozásához.

A folyamat során a verseny kiemelkedő teljesítményt nyújtó, egyedi üzleti ötlettel rendelkező résztvevőinek lehetősége lesz arra, hogy az LG-vel és partnereivel kapcsolatba kerülve hozzáférjenek a vállalati erőforrásokhoz, mentorálási és kísérleti programokhoz, ezzel fejlesztve tovább vállalkozásukat.

A 2021-2022-es verseny az emberek, közösségek és a bolygó javát szolgáló, technológiailag fejlett életstílust támogató innovációkra koncentrál, öt fókuszterületen:

Connected Health (Összekapcsolt egészség): újszerű megközelítések, hozzáférési lehetőségek és eszközök, amelyek segítségével az emberek bármikor és bárhol nagyobb kontrollt gyakorolhatnak egészségügyi ellátásuk felett, ezáltal javítva a népesség egészségi állapotát és a jóllétét;

Energizing Mobility (Energiát a mobilitásnak): új szolgáltatások, megoldások és üzleti ötletek, amelyek segítenek az elektromos mobilitási infrastruktúra kiépítésében és a villamosenergia még kiterjedtebb felhasználásában a járművek és a közlekedés terén;

Smart Lifestyles (Okos életmódok): az LG ThinQ™ platformjában rejlő lehetőségeket kihasználva a hálózatba kapcsolt otthoni terekhez köthető tartalmak, szolgáltatások, alkalmazások fejlesztése a mindennapi élet egyszerűbbé és jobbá tételéért;

The Metaverse (A Metaverzum): a játékok, a VR-, az AR- és az XR-technológiák, a blokklánc, a digitális avatárok és más technológiák által elérhetővé tett innovációk, amelyek segítenek a digitális világ és az internet új generációjának felépítésében, valamint

Innovation for Impact (Innováció a hatásért): az áttörést jelentő vagy kiegészítő innovációk számára szolgáló tér, amely az LG “innováció egy jobb életért” filozófiájával összhangban hat pozitívan az emberekre, közösségekre és a bolygónkra.

„A Mission for the Future verseny az LG NOVA első lépése annak érdekében, hogy az LG számára külső innovációkat csatornázzon be. A csapat világszerte innovátorokkal és a startupokkal működik majd együtt, hogy együtt fejlesszék ötleteiket és építsék vállalkozásaikat” — mondta Dr. Sokwoo Rhee, az LG Electronics innovációért felelős szenior alelnöke, az LG NOVA vezetője. „Egyszerűen fogalmazva, az LG szeretne pozitív társadalmi hatást elérni, és hiszünk abban, hogy több nézőpont jobb innovációkat eredményezhet a szélesebb globális közösség számára. Mindez a fenntartható életmódot, a környezetbarát termékeket és összességében a befogadó társadalmat szolgáló technológiákat jelenti. Azért fejlesztünk, hogy életeket mentsünk, megmentsük a Földet és jobb életet teremtsünk mindenki számára.”

Így működik a Mission for the Future értékelési és kiválasztási folyamata

A Mission for the Future versenyre 2021. szeptember 1. és október 25. között lehet pályázni a missionforthefuture.lgnova.com weboldalon (angol nyelven érhető el). A nyertesek névsorát 2022 júniusában hozzák majd nyilvánosságra: összesen akár 10 vállalkozás is döntős lehet, azaz lehetőséget kap arra, hogy az LG-vel együttműködve fejlessze üzletét.

A megmérettetésben részt vevő startupok első, legfeljebb 50 vállalkozásból álló körének (“First 50”) kiválogatására 2021. október 25. és december 31. között kerül sor. Az ide bejutó vállalatok számára hozzáférést biztosítanak a közös üzlet növekedését segítő erőforrásokhoz, beleértve az alapvető üzleti infrastruktúrát, a globális technológiai vezetőkkel való kapcsolatépítést, a mentorálási és az együttműködési lehetőségeket. Ez a csoport szintén kapcsolatba kerül az LG vállalati partnerekből, kockázati tőkebefektetőkből, kísérleti programokból és más befolyásos szervezetekből álló hálózatával is, hogy további üzleti lehetőségeket tárhasson fel.

Az LG NOVA csapata 2022 januárja és márciusa között folytatja az első 50-es körbe bekerült startupokkal való együttműködést, 2022 márciusának végén pedig publikálja az innen kiválasztott 20 vállalkozás listáját (“Selected 20”). Ez a csoport a közös üzleti növekedési stratégia és az igények alapján hozzáférhet tőkebefektetésekhez, az LG globális infrastruktúrájához és egyéb üzleti erőforrásokhoz is.

Ezt követően 2022. júniusának végén az LG NOVA csapata kiválasztja a győzteseket, vagyis a legjobb 10 vállalkozást (“Top 10”), amelynek lehetősége nyílik az LG-vel együttműködve, a vállalat globális hálózatának támogatásával fejlesztenie üzletét.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rákapcsolt az 5G-re a Yettel a Szigeten

A tömegrendezvények megfelelő mobilellátása rendszeresen izgalmas feladatot ad a mobilszolgáltatóknak. A felhasználói szokások évről évre változnak, ráadásul minden esemény más adottságokkal rendelkezik, így nem lehet egy, jól bevált megoldással készülni az ilyenkor szükséges időszakos...

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...

Idén a horvát tengerpart a sláger a magyar nyaralóknál

A júliusban megkötött utasbiztosítások több mint kétharmada tengerparti nyaralásra szólt. A legnépszerűbb úti cél Horvátország volt, a legdrágább biztosítás pedig meghaladta a 180 ezer forintot – derül ki a Bank360.hu utazási indexéből.  Június után...

Szeptember elején lesz a BuSho

Augusztus 30. és szeptember 4. között tartják a 18. Budapest Short Film Fesztivált, vagy közismert nevén a BuSho-t, amelyen a nevezett csaknem 1000 filmből 65-öt láthatnak az érdeklődők a fővárosban. A fesztivál fő helyszíne a...

Két hét és visszatérnek a párkereső gazdák

Augusztus 29-én indul a Házasodna a gazda, az RTL Klub társkereső realityjének 5. évada minden hétköznap este lesz látható a csatornán.  A műsorvezető Nádai Anikó lesz, az epizódok az RTL Most platformon is megtekinthetők...

Tovább nőtt a Lenovo nyeresége

Erős első éves eredményeket jelentett be a Lenovo Group, amely így a kilencedik egymást követő negyedévben növelte mind a bevételét, mind a nyereségét. Az első negyedéves nettó nyereség a tavalyihoz képest 11 százalékkal 516...

A Gránit Bankkal növekszik tovább az Equilor Befektetési Zrt.

Változatlan menedzsmenttel folytatja működését az Equilor Befektetési Zrt., miután a Gránit Bank Zrt. 50 százalék plusz egy szavazatnyi részesedést szerez a több mint 30 éves magyar befektetési szolgáltatóban. Az Equilor 49,9 százalékos tulajdonosa továbbra...
sms mobiltelefon

Alkalmazások, amik megkönnyítik az életünket

Attól, hogy aktív internethasználókká válunk, még nem kell egész nap a kijelző vagy a képernyő előtt gubbasztanunk. Sőt, az online megoldások közül sok nemhogy időrabló, de időt is spórolhatunk vele. A fiatalok világnapjára a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Saját kriptovalutát indított egy szendvicsező

A komoly üzleti befektetés mellett életeket hivatott menteni a LAMEA Sandwich Corner által indított kriptovaluta. A tokennel az innsbrucki székhelyű szendvicsező minden éttermében lehet már fizetni, a vállalat célja pedig az, hogy az emberek...

Rákapcsolt az 5G-re a Yettel a Szigeten

A tömegrendezvények megfelelő mobilellátása rendszeresen izgalmas feladatot ad a mobilszolgáltatóknak. A felhasználói szokások évről évre változnak, ráadásul minden esemény más adottságokkal rendelkezik, így nem lehet egy, jól bevált megoldással készülni az ilyenkor szükséges időszakos...

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....