Három magyar vállalat, a Startup Campus innovációs ügynökség, valamint az általa megbízott Hungarian Good Option PR és a Kirké Kreatív közreműködésével megalakult a Green Brother üzletfejlesztő és oktatóközpont, a fenntartható jövőért dolgozó, innovatív vállalkozások segítésére. Az eredetileg a magyar piacra szánt Green Brother márka rögtön az indulásakor nemzetközivé vált, amikor az Európai Unió által a tiszta technológiák támogatására létrehozott InNow program a kezdeményezés mögé állt. A Green Brother így jelenleg öt ország: Lengyelország, Horvátország, Szlovénia, Szlovákia és Magyarország innovátorai számára nyújt szolgáltatásokat.
A Green Brother üzletfejlesztő és oktatóközpont legfőbb küldetése a nemzetközi piacokra és külföldi befektetések elnyerésére felkészíteni az innovatív vállalkozásokat. Hamarosan indul a Green Brother Accelerator program, amelyben a startupok szakértő mentorok irányításával erősíthetik üzleti modelljüket. A résztvevőket progresszív nagyvállalatok is segítik, akik a tudásuk átadása mellett vállalati infrastruktúrákat, értékesítési csatornákat és üzleti adatbázisokat is elérhetővé tesznek a számukra, felgyorsítva ezzel a fejlődésüket. A Green Brother Accelerator kiemelt célterületei az akkumulátoripar, a hidrogénipar, a városi közlekedés, valamint az energiahatékonyság, ahol nem csupán új termékeket keresnek, de érdeklődnek minden rész-technológia iránt is. Például nem várják el, hogy valaki egy újfajta akkumulátorral jelentkezzen, ha a huzalozás vezetékezés megújítására van ötlete. Az üzleti gyorsító programra május 31-ig jelentkezhetnek a tiszta technológiákat képviselő startupok, KKV-k és egyetemi / kutatóintézeti projektek.
Eközben a greenbrother.hu-n elindult egy digitális oktatási platform, ahol a startupok ingyenes, angol nyelvű e-learning kurzusokon vehetnek részt olyan témákban, mint a szervezetfejlesztés, nemzetközi piacismeret, prezentációs és pitching technikák, üzleti jog, és forrásteremtés.
A Green Brother emellett közvetítő szerepet vállal a startupok és potenciális üzleti partnereik, a vezető nagyvállalatok között; valamint segít eligazodni a nemzetközi pályázatok világában a sikeres forrásszerzés érdekében.
A Green Brother innovációs központ működtetését Dervalics Ákos az EIT Urban Mobility RIS HUB és az EIT InnoEnergy HUB menedzsere, dr. Lőrincz András innovációs menedzser és Tóth Veronika kommunikációs menedzser vezeti. A sajtókommunikációt a FleishmanHillard Café leányvállalata, a Hungarian Good Option PR látja el, a sajtófőnök Langó Károly. A koncepció megalkotása és a márkaszemélyiség felépítése a Kirké Kreatív feladata, Kónya Klára vezetésével. A Green Brother arculata a Kirké Kreatív kötelékében működő Svajer László grafikusművész munkája. A projekt társ-finanszírozását az InNow Interreg Central Europe program, az EIT Urban Mobility, és az EIT InnoEnergy nyújtja.