Gulyás Jánost választották a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) új elnökének, Urbán Zsolt 6 év után távozik a pozícióból.
Gulyás János a Wavemaker Hungary ügyvezetője eddig alelnökként segítette a szervezet munkáját. Az MRSZ új elnöke több mint 25 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, megfordult többek között a Wellnél, a Publicis Magyarországnál, a Kirowskinál és a Y&R-nél is. 2008 és 2010 között a Szonda Ipsos vezérigazgatója volt, majd 2010 novemberében átvette a MEC irányítását, és a MEC és a Wavemaker egyesítési után is őt bízták meg az új társaság vezetésével. Aktív szerepet vállal szakmai szervezetekben, MRSZ tisztsége mellett korábban a MAKSZ-ban is dolgozott.
Az elnöki posztról távozó Urbán Zsoltot 2012-ben választották meg először az MRSZ elnökének, majd 2015-ben ismét neki szavazott bizalmat a tagság. Elnöki időszakára esett a magyar reklámpiac történetének egyik legnagyobb vihart kavart változása, a reklámadó bevezetése, ami ellen a szervezet hevesen tiltakozott. A reklámipar jelentőségének bemutatására az ő elnöksége idején készíttett el az MRSZ a PwC Magyarországgal azt a felmérést, ami rámutatott, hogy minden 10 forint, amit reklámra költenek 47 forinttal növeli a magyar gazdaság teljesítményét.