- Hirdetés -

Gyerekeknek készült a legújabb okosóra

|

Az Xplora, az 5 és 12 év közötti gyermekek számára készült okosórák világelső gyártója piacra dobta legújabb készülékét, az új XGO3-at. A még gyorsabb, pontosabb és strapabíróbb okosórák már a hazai piacon, a Media Markt üzleteiben is elérhetőek.

Az Xplora GO termékcsaládja új taggal bővült. A gyerekeknek szánt XGO3 okosórát a korábbi termékek sikereire alapozva fejlesztette ki a norvég okosóra gyártó. Nem titkolt célja, hogy készülékeivel a szülőknek megnyugvást kínáljon, a gyerekeket pedig aktívabb életmódra ösztönözze, miközben biztonságos bevezetést nyújt számukra a digitális világba.

Az elődjéhez képest (XGO2) az új XGO3-at nagyobb kamera (2MP), hosszabb akkumulátor idő (850 mAh), pontosabb helymeghatározás (GPS funkció) és nagyobb memória (4 GB) jellemzi. Az óra kialakítása elődjéhez képest vékonyabb és könnyebb is. Az XGO3 öt vibráló színben elérhető, vadonatúj designnal!

Az XGO3 újdonságai:

Új design

5 vibráló, új szín (narancs, zöld, pink, fekete és kék)

Vízálló IP68

Megnövelt akkumulátor üzemidő (850 mAh)

Nagyobb belső memória (4GB)

Nagyobb felbontású kamera (2MP)

Még pontosabb GPS helymeghatározás

Az XGO3 fő jellemzői:

Hívás

SMS és hangüzenetek

GPS helymeghatározás

SOS gomb

Biztonsági zónák

Iskola mód

Lépésszámláló, stopperóra és riasztás

Kamera, galéria, emojik

Okosórát gyerekeknek?

A gyerekek egyre fiatalabb korban igénylik, hogy használhassanak, vagy akár birtokolhassanak egy okostelefont. Ez nemcsak a biztonság, hanem a sok képernyőidő miatt is számos problémát vet fel. A digitális eszközök megállíthatatlan terjedésével ezért minden eddiginél fontosabb, hogy biztonságos alternatívát kínáljunk a gyerekeknek az okostelefonok helyett, miközben az ellenőrzés a szülők kezében marad.

A norvég Xplora 2016 óta gyártja okosóráit, kifejezetten a gyerekek részére tervezve, azzal a szándékkal, hogy erre a dilemmára ideális alternatívát nyújtson. A most bemutatott XGO3 órával bővül az Xplora készülék portfóliója. Az XGO3 - a többi okosórához hasonlóan - elsősorban az 5 és 12 év közötti gyermekek számára készült. Élénk színei, könnyű kezelhetősége, IP68 szabványa és hasznos funkciói lehetővé az okosórák legtöbb előnyét élvezheti viselője, miközben a szülői kontroll biztosított az alkalmazáson keresztül.

Mindig kapcsolatban az Xplora alkalmazáson keresztül

Az XGO3 konfigurálása és kezelése az Xplora alkalmazáson keresztül zajlik. A magyar nyelven is elérhető Xplora alkalmazást a szülőnek kell az okostelefonjára telepítenie (Android és iOS kompatibilis). Ők az appon keresztül adhatnak hozzá vagy távolíthatnak el kontaktokat, és csak ezek a névjegyek elérhetőek az órán. Ezen személyeken kívül lehetetlen bárkit is felhívni, vagy nem kívánt hívásokat fogadni. Az óra aktuális helyzetét a szülők az alkalmazáson keresztül bármikor lekérdezhetik a GPS helymeghatározás segítségével, így távolról is “foghatják a gyermek kezét”. Minden más funkció, mint az ébresztés beállítása, az iskola mód, a biztonsági zónák szintén a szülői alkalmazással vezérelhető.

Biztonság, minden szempontból

Az XGO3, - ahogy az Xplora által kínált összes modell, - a legmagasabb szintű adatbiztonságot kínálja, így kategóriájában a legbiztonságosabb termék (TÜV tanúsítvánnyal). Az óra, a felhőszerver és a szülői alkalmazás közötti minden kommunikáció titkosított. Emellett az XGO3 nem kapcsolódik az internethez, így lehetetlen ellenőrzés nélkül a világhálón szörfölni. Az adattárolás szigorúan, a DSGVO előírásainak megfelelően zajlik. Az XGO3 a gyermekek igényeihez igazított funkciókkal van ellátva; nincs rajta közösségi média, internet, és csak a szülőként megadott kontaktokkal kommunikálhat a gyerek, amelyek megvédhetik az esetleges feltöréstől vagy internetes zaklatástól. Ezen szigorú kritériumok betartása lehetővé teszik a biztonságos és gyermekbarát használatot.

Egyedülálló Goplay

Az Xplora ösztönzi a gyerekeket az aktív életmódra és arra motiválja őket, hogy fedezzék fel a körülöttük lévő világot. Egyedülálló aktivitás programjukban a gyerekek 1000 megtett lépésenként 1 Xplora érmét kapnak. Az Xplora érmék az Xplora Goplay platformon jelennek meg, amelyek szórakoztató játékokra, izgalmas kampányokra, jótékonysági programokra válthatók be. Az Xplora olyan nagy film-, és televíziós cégekkel működik együtt, mint a Paramount, a Warner Bros., a Universal Pictures és a Netflix.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...