- Hirdetés -

Gyerekeknek készült a legújabb okosóra

|

- Hirdetés -

Az Xplora, az 5 és 12 év közötti gyermekek számára készült okosórák világelső gyártója piacra dobta legújabb készülékét, az új XGO3-at. A még gyorsabb, pontosabb és strapabíróbb okosórák már a hazai piacon, a Media Markt üzleteiben is elérhetőek.

Az Xplora GO termékcsaládja új taggal bővült. A gyerekeknek szánt XGO3 okosórát a korábbi termékek sikereire alapozva fejlesztette ki a norvég okosóra gyártó. Nem titkolt célja, hogy készülékeivel a szülőknek megnyugvást kínáljon, a gyerekeket pedig aktívabb életmódra ösztönözze, miközben biztonságos bevezetést nyújt számukra a digitális világba.

Az elődjéhez képest (XGO2) az új XGO3-at nagyobb kamera (2MP), hosszabb akkumulátor idő (850 mAh), pontosabb helymeghatározás (GPS funkció) és nagyobb memória (4 GB) jellemzi. Az óra kialakítása elődjéhez képest vékonyabb és könnyebb is. Az XGO3 öt vibráló színben elérhető, vadonatúj designnal!

Az XGO3 újdonságai:

Új design

5 vibráló, új szín (narancs, zöld, pink, fekete és kék)

Vízálló IP68

Megnövelt akkumulátor üzemidő (850 mAh)

Nagyobb belső memória (4GB)

Nagyobb felbontású kamera (2MP)

Még pontosabb GPS helymeghatározás

Az XGO3 fő jellemzői:

Hívás

SMS és hangüzenetek

GPS helymeghatározás

SOS gomb

Biztonsági zónák

Iskola mód

Lépésszámláló, stopperóra és riasztás

Kamera, galéria, emojik

Okosórát gyerekeknek?

A gyerekek egyre fiatalabb korban igénylik, hogy használhassanak, vagy akár birtokolhassanak egy okostelefont. Ez nemcsak a biztonság, hanem a sok képernyőidő miatt is számos problémát vet fel. A digitális eszközök megállíthatatlan terjedésével ezért minden eddiginél fontosabb, hogy biztonságos alternatívát kínáljunk a gyerekeknek az okostelefonok helyett, miközben az ellenőrzés a szülők kezében marad.

A norvég Xplora 2016 óta gyártja okosóráit, kifejezetten a gyerekek részére tervezve, azzal a szándékkal, hogy erre a dilemmára ideális alternatívát nyújtson. A most bemutatott XGO3 órával bővül az Xplora készülék portfóliója. Az XGO3 - a többi okosórához hasonlóan - elsősorban az 5 és 12 év közötti gyermekek számára készült. Élénk színei, könnyű kezelhetősége, IP68 szabványa és hasznos funkciói lehetővé az okosórák legtöbb előnyét élvezheti viselője, miközben a szülői kontroll biztosított az alkalmazáson keresztül.

Mindig kapcsolatban az Xplora alkalmazáson keresztül

Az XGO3 konfigurálása és kezelése az Xplora alkalmazáson keresztül zajlik. A magyar nyelven is elérhető Xplora alkalmazást a szülőnek kell az okostelefonjára telepítenie (Android és iOS kompatibilis). Ők az appon keresztül adhatnak hozzá vagy távolíthatnak el kontaktokat, és csak ezek a névjegyek elérhetőek az órán. Ezen személyeken kívül lehetetlen bárkit is felhívni, vagy nem kívánt hívásokat fogadni. Az óra aktuális helyzetét a szülők az alkalmazáson keresztül bármikor lekérdezhetik a GPS helymeghatározás segítségével, így távolról is “foghatják a gyermek kezét”. Minden más funkció, mint az ébresztés beállítása, az iskola mód, a biztonsági zónák szintén a szülői alkalmazással vezérelhető.

Biztonság, minden szempontból

Az XGO3, - ahogy az Xplora által kínált összes modell, - a legmagasabb szintű adatbiztonságot kínálja, így kategóriájában a legbiztonságosabb termék (TÜV tanúsítvánnyal). Az óra, a felhőszerver és a szülői alkalmazás közötti minden kommunikáció titkosított. Emellett az XGO3 nem kapcsolódik az internethez, így lehetetlen ellenőrzés nélkül a világhálón szörfölni. Az adattárolás szigorúan, a DSGVO előírásainak megfelelően zajlik. Az XGO3 a gyermekek igényeihez igazított funkciókkal van ellátva; nincs rajta közösségi média, internet, és csak a szülőként megadott kontaktokkal kommunikálhat a gyerek, amelyek megvédhetik az esetleges feltöréstől vagy internetes zaklatástól. Ezen szigorú kritériumok betartása lehetővé teszik a biztonságos és gyermekbarát használatot.

Egyedülálló Goplay

Az Xplora ösztönzi a gyerekeket az aktív életmódra és arra motiválja őket, hogy fedezzék fel a körülöttük lévő világot. Egyedülálló aktivitás programjukban a gyerekek 1000 megtett lépésenként 1 Xplora érmét kapnak. Az Xplora érmék az Xplora Goplay platformon jelennek meg, amelyek szórakoztató játékokra, izgalmas kampányokra, jótékonysági programokra válthatók be. Az Xplora olyan nagy film-, és televíziós cégekkel működik együtt, mint a Paramount, a Warner Bros., a Universal Pictures és a Netflix.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezt hozta a nyár a lakáspiacon

Továbbra is a hazai lakáspiac egyik motorja az alku, tűnik ki az OTP Ingatlanpont legfrissebb lakásértékesítési adataiból. A nyári hónapokban ez átlagosan 6,5 százalékos árcsökkentésre adott lehetőséget, ami éppen megfelel az előző negyedévben elérhetőnek....

Új évaddal folytatódik a Marvel sorozat

Az első évad meglepő lezárása után október 6-án folytatódik a Marvel Studios egyik közönségkedvenc sorozata a Disney+-on.Loki, a csínytevés istene visszatér, és rögtön a Téridő Variancia Alapítvány – egy időn és téren kívül létező,...

Ezúttal az ATV-t büntette a Médiatanács

Az ATV március 16. és 22. közötti adáshetének hatósági ellenőrzése során több szabálytalanságot is megállapított a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület három jogsértés miatt összesen 775 ezer forint bírságot rótt...

Újabb részletek derültek ki a BrandFestivalról

Mesterséges intelligencia kutató és termelékenységi coach is lesz az idei BrandFestival nemzetközi előadói között. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját november 9-10-én rendezik meg az ETELE CINEMA-ban. Az eseményen a „Digitális transzformáció”...

A kisebb településeken is lesznek GLS automaták

Újabb jelentős mérföldkőhöz érkezett a GLS Hungary: 300 településen összesen már több mint 1250 csomagautomatát üzemeltet a vállalat. A csomaglogisztikai szolgáltató egyúttal bejelentette, elkötelezett az iránt, hogy az ország minden szegletében elérhetővé tegye a...

Kiállítással ünnepel a National Geographic

A National Geographic Magyarország idén lett 20 éves. A kerek évforduló alkalmából a World Press Photo kísérő-kiállításán, a Magyar Nemzeti Múzeumban vonultatja föl a magazin két évtizedének legizgalmasabb és legszebb magyar anyagait.Húsz év, kétszáznegyvennél...

A KNK-val kampányol a Haier

Szeptember elejétől október végéig tart a világ elsőszámú nagy háztartási gép gyártó márkájának őszi reklámkampánya, amelyet online felületeken, social médiában, közterületi eszközökön, plázákban és printben látható hirdetések, valamint PR-megjelenések támogatnak. A potenciális vásárlói útvonalak...

Egyre népszerűbb a munkaerő-kölcsönzés

A munkaerő-kölcsönzés egyre elterjedtebb fogalom munkavállalói körben is, de számos tévhit kering körülötte. Az Ipsos átfogó munkaerőpiaci kutatást végzett a Prohuman megbízásából. A vizsgált 12 hónapos időszakban a magyar közösségi térben kb. 14 ezer...

Természeti katasztrófák áldozatainak segít a L’Oréal

Becslések szerint az elmúlt 50 évben ötszörösére nőttek az éghajlatváltozás okozta katasztrófák, jelenleg közel hárommilliárd ember él katasztrófáknak kitett területeken, és az előrejelzések szerint 2050-re ez a szám egymilliárddal fog emelkedni. A L'Oréal Groupe...

Ma van a kávé világnapja

Már 40 éve ünnepeljük szeptember 29-én a kávét - a világ egyik legkedveltebb itala először Japánban, 1983-ban kapott saját napot. A tradicionális kávézás mellett a 21. században egyre több új fogyasztási mód, szokás alakult...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szeretik a dolgozók a kutyabarát munkahelyeket

Bár elvárásként még nem szerepel, de nagyban befolyásolja a gazdik döntését a „kutyabarátság", abban az esetben, ha két hasonló munkahely között választanak. A szakemberek szerint pár éven belül pedig oda is eljuthatunk, hogy kézzel...

Ezt hozta a nyár a lakáspiacon

Továbbra is a hazai lakáspiac egyik motorja az alku, tűnik ki az OTP Ingatlanpont legfrissebb lakásértékesítési adataiból. A nyári hónapokban ez átlagosan 6,5 százalékos árcsökkentésre adott lehetőséget, ami éppen megfelel az előző negyedévben elérhetőnek....

Új évaddal folytatódik a Marvel sorozat

Az első évad meglepő lezárása után október 6-án folytatódik a Marvel Studios egyik közönségkedvenc sorozata a Disney+-on.Loki, a csínytevés istene visszatér, és rögtön a Téridő Variancia Alapítvány – egy időn és téren kívül létező,...

Ezúttal az ATV-t büntette a Médiatanács

Az ATV március 16. és 22. közötti adáshetének hatósági ellenőrzése során több szabálytalanságot is megállapított a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület három jogsértés miatt összesen 775 ezer forint bírságot rótt...

Újabb részletek derültek ki a BrandFestivalról

Mesterséges intelligencia kutató és termelékenységi coach is lesz az idei BrandFestival nemzetközi előadói között. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját november 9-10-én rendezik meg az ETELE CINEMA-ban. Az eseményen a „Digitális transzformáció”...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Csermely Ákos. Az esemény főszervezője elárulta azt...

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

Sokkal zöldebbek lehetnének az irodaépületek

Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....