- Hirdetés -

Gyorsítana a Vodafone

|

- Hirdetés -

Az AT&T és a Vodafone Business együtt dolgozik az IoT megoldások és innovációk autóipari alkalmazásának felgyorsításán. A két vállalat iparági viszonylatban kiemelkedő szakértelmét összehangolva minőségi és racionális megoldásokat szeretne fejleszteni a hálózatba kapcsolt autók számára, Észak-Amerikában, Európában és Afrikában élő ügyfeleiknek.

A hálózatba kapcsolt autók számára kifejlesztett, országokon átívelő megoldások bevezetésekor az autóipari vállalatoknak számos kihívással kell megküzdeniük. Minden piac egyedi követelményekkel és szabályozással rendelkezik, és az autógyártók számára nehézséget jelenthet, ha több hálózatüzemeltetővel és kereskedővel kell együttműködniük.

Az AT&T és a Vodafone Business tisztában van a nemzetközi termékbevezetések összetettségével, és céljuk a bevezetési folyamat és a hálózattanúsítvány megszerzési folyamatának egyszerűsítése, az üzemeltetés fejlesztése.

„Ez az együttműködés a Vodafone Business-szel a már meglévő kapcsolatunk kibővítése” – nyilatkozta Chris Penrose, az AT&T IoT Megoldások divíziójának vezetője. – „Mindkét cég sok tapasztalattal rendelkezik a hálózatba kapcsolt járművek technológiájának terén. A közös munkával fel tudjuk gyorsítani az innovációt, és globális ügyfeleinknek segítséget nyújthatunk abban, hogy még több járművet tudjanak hálózatba kapcsolni, illetve szórakoztatóelektronikai és telematikai megoldásokkal felszerelni.”

„Az ilyen együttműködések világszerte az autógyártók és ügyfeleik javát fogják szolgálni: egyszerűsítjük a folyamatokat, ezzel felgyorsítva az IoT megoldások alkalmazását ezen a gyorsan változó piacon” – mondta Király István, a Vodafone Magyarország Vállalati szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese. „Az autóipar az egyik szektor, ahol már ma is számos ilyen megoldással találkozhatunk, a jövőben nem csak a járműben, de a forgalomirányítás technikájában és az infrastruktúrában is egyre több egymással kommunikáló eszköz fog megjelenni. Azt gondolom, hogy a közlekedés olyan forradalmon kell, hogy átmenjen a fejlett világban, ami menedzselhetővé teszi a folyamatokat. Talán ebben tud az 5G kommunikáció behozni olyan újításokat, amelyektől a hálózatba kapcsolt autózás kezelhetővé válik. A technológia egyre összetettebbé válásával elérkezett az idő, hogy az autóipar számára megkönnyítsük az alkalmazását, hozzájárulva a kívánt üzleti eredmények eléréséhez.”

A vállalatok fontossági sorrendet fognak meghatározni a projektek között a biztonság, a védelem és a szórakoztató funkciók fejlesztése érdekében. Az alábbi fókuszterületeket határozták meg:

  • 5G és önvezető jármű technológia
  • V2X jellemzők (jármű és egyéb berendezések közötti kapcsolat – „vehicle-to-everything”)
  • Fedélzeti szórakoztatóelektronikai megoldások
  • Alkalmazások és szolgáltatások hálózatba kapcsolt gépkocsik számára
  • Globális szolgáltatásminőségi modellek
  • A hálózatba kapcsolt gépkocsik / okos városok találkozási pontja

Az AT&T és a Vodafone Business egyaránt kínál hálózatba kapcsolt autókat célzó szolgáltatásokat, valamint autóipari, flotta- és biztosítási termékeket. Az elektronikus és telematikus rendszereket járművekbe integrálják, az autógyárban és a későbbi fázisban is. A két vállalat együttesen több mint 50 évnyi tapasztalattal rendelkezik az autóiparban. Közel 50 globális autómárkával dolgoznak együtt, és több mint 43 millió, jelenleg az utakon futó személyautót és teherjárművet kapcsoltak a hálózatra.

Az AT&T és a Vodafone ezen felül úttörő szerepet tölt be a közlekedés jövője és az önvezető megoldások terén:

  • Szövetségek: Az AT&T és a Vodafone egyaránt az 5GAA tagja, amely egy globális, iparágakon átívelő szervezet. Autóipari, technológiai és távközlési szektorok dolgoznak együtt teljes folyamatot felölelő, jövőbeli járműipari és szállítási megoldások kidolgozásán.
  • V2X: A Vodafone már két éve teszteli Németországban a C-V2X (Cellular-vehicle-to-everything) technológiát, a C-V2X-et adaptív tempomattal integrálva, amely olyan járművezetést támogató rendszert eredményez, amely figyelmezteti a vezetőt, ha az úton történik valami, automatikus gyorsítással, illetve fékezéssel reagálva.
  • Tesztlétesítmények: Németországban a Vodafone 5G laboratóriumot és tesztpályát hozott létre, amelyek célja – autóipari vállalatokkal együttműködve – az 5G-alapú közlekedési újítások fejlesztése. Az AT&T a Michigan állambeli Detroit közelében található fejlett autóipar-fejlesztési tesztpálya, az American Center for Mobility alapító tagja és kizárólagos hálózati szolgáltatója.
  • Biztonság: Az AT&T a Together for Safer Roads (Együtt a biztonságosabb utakért) alapító tagja, amely olyan magáncégek koalíciója, amelyeknek célja az utak biztonságosabbá tétele, valamint az autóbalesetek következményeként előforduló halálesetek és sérülések csökkentése.
- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...

Eldőlt, viszi a 4iG a DIGI-t

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Digitális lízinggel újít a Péntech

A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfólióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan...

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA