A Travel Channelen Hajóvásárlók címmel július végén új műsor indul. Elsősorban emiatt döntött úgy a tévécsatorna, hogy az idén a Kékszalag modellvitorlás-verseny névadó szponzora lesz.
A Travel Channelen július 24-én új sorozat indul, a Hajóvásárlók, amelyben amerikai párok és családok első hajójukat szeretnék megvenni eltérő célból, eltérő szempontok alapján és eltérő költségkeretből. Néhányuk a státuszszimbólumot keresi a különleges vízi járművekben, legtöbbjük azonban új, vízparti lakhelyük felfedezése, lehetőségeik teljesebb kiaknázása végett szeretné megtalálni az álomhajót.
Az utazási műsorokról ismert Travel Channel az új műsor beharangozása jegyében az idén első ízben támogatja a Kékszalag versenyt, ahol a július 6-i Kékszalag modellvitorlás-verseny Travel Channel Nagydíj névadó szponzora lesz. A másik ok, ami miatt a csatorna e nagyszabású nyári rendezvényen való részvétel mellett döntött, hogy nemrég új vizekre evezett a magyar piacon: közel húszéves hazai jelenlétet követően ugyanis június 1-jétől elindította reklámértékesítési tevékenységét.