- Hirdetés -

Hamarosan indul a Cartoon Network új sorozata

|

- Hirdetés -

A produkció hazánkban sajtóvetítéssel és városi kertészkedéssel debütált.

Alma és a Hagyma két jó barát, a Cartoon Network Alma & Hagyma című rajzfilmsorozatának két névadó figurája. A limitált számú epizódból álló sorozatot Magyarországon 2018. szeptember 10-től látható, hétköznaponként 17.40-től. A vadonatúj szórakoztató sorozat, amely a Cartoon Network Művészeti Programjának keretében készült, a vidéki otthonukból a nagyvárosba költözött barátok kalandjait mutatja be. Alma ellenállhatatlan lelkesedése, Hagyma különös képzelőereje vidám kalamajkákba keveri a barátokat, szemüvegükön keresztül sajátos megvilágításban láthatjuk a nagyvárosi modern életet. Alma és Hagyma számára a városi élet egy új világ, a városlakók számára pedig ők jelentik az újdonságot. Ismeretlennek, zavarba ejtőnek találják a várost, de töretlen lelkesedésükkel, és antropomorf ételfigura barátaikkal, mint Hotdog, Citromcsepp, Palacsinta és sokan mások, az örökké nyüzsgő és örök optimista Alma és Hagyma számtalan kalandot él át.

Az Alma & Hagyma alkotója az egyiptomi születésű, Angliában nevelkedett George Gendi, a Cartoon Network Studios vezető művésze. Csakúgy, mint az Emmy-díjas, a kritikusok által elismert “Túl a kerítésen” vagy az “Királyok hétköznapjai” mini sorozatok, az Alma & Hagyma is hamar bekerült a Cartoon Network Művészeti Programjába. A limitált számú epizódból álló sorozat színes ételuniverzumában kalandozva ismerhetjük meg a két figurát, a komikus helyzeteket, a fülbemászó dalokat.

Az “Új élet” című sorozatindító epizódból megtudhatjuk miként találkozik össze a két főszereplő. Az ezt követő, “Tökéletes csapat” című epizódban pedig egy kóbor macska veszélyezteti kettőjük kapcsolatát, s ez Hagymát aggodalommal tölti el.

A magyarországi sajtóvetítésre augusztus 31-én került sor a közösségi magántanulók egyesülete, a Budapest School egyik intézményében, a XIII. kerületi Pozsonyi út 10-ben. Halácsy Péter, ügyvezető igazgató, az alapítók egyike elmondta: „Olyan oktatást szeretnénk biztosítani, amelyben a gyermekeink természetes módon sajátítják el a boldog élethez szükséges gondolkodásmódot és képességeket. Hiszünk abban, hogy az iskolában is ezeknek a tulajdonságoknak a fejlesztésére kell törekednünk. Ezért határoztuk el, hogy olyan iskolarendszert hozunk létre, melyben ezek a tulajdonságok a csapatmunkával és a kihívásokat kereső gondolkodással kiegészítve központi szerepet játszanak az oktatásban és a nevelésben. A közösségi kert gondozása, ápolása és karbantartása csak egy oldala, módszere ezen elvek gyakorlatba helyezésének.”

A bemutató vetítés végén az iskola előtt elhelyezkedő kertben a sorozat témájára és mondanivalójára – a vidéki élet és a nagyváros megteremthető összhangjára – hangolódva gyerekek kis zöldségeskertet alakítottak ki, amelyben paprikát, petrezselymet, hagymát, paradicsomot és fűszernövényeket ültettek el, valamint zöldségmagokat vetettek. A kertben kézműves foglalkozás keretében elkészített kis táblák jelzik a vetemények helyét és jelenítik meg egyúttal a sorozat főszereplőit.

Kiss Ágnes, a Cartoon Network csatorna képviselője elmondta: „A sorozat egy ételfigurákból álló világon keresztül mutatja be, hogy milyen fontos a barátság, az összetartozás élménye, a másik feltétel nélküli elfogadása. A fiatalok sokat tanulhatnak abból is, hogy miként lehet az életünk új körülményeihez alkalmazkodni, befogadni azokat, miközben őszinték maradunk magunkhoz. A bemutatót megelőző kis ’városi kertészkedéssel’ a vidéki élet, az élhető, ’zöld város’ fontosságát szerettük volna hangsúlyozni, hogy a városban lakó gyerekek minél több természetközeli élményhez jussanak, hovatovább életük szerves része legyen a kertészkedés, városszépítés.”

Fotó: Cartoon Network

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nemzetközi tulajdonoshoz kerülhet a Foxpost

Nemzetközi tulajdonossal folytathatja a további dinamikus növekedést a Foxpost, miután a csomagautomata vállalatot értékesítette a Wallis Csoport és a Trueway. A vevő a cseh Packetát is tulajdonló befektetői konzorcium, amely minden zárási feltétel teljesülése...

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kádár Tamás: „Az Est FM igazi punk sztori volt”

Kádár Tamás 13 éve vezeti a Sziget Kulturális Menedzser Irodát. Az ország legnagyobb és nemzetközi szinten is jegyzett fesztiváljaiért felelős cégvezető az ezt megelőző években is számos, a kommunikációs iparágat meghatározó projektben vett részt...

Nemzetközi tulajdonoshoz kerülhet a Foxpost

Nemzetközi tulajdonossal folytathatja a további dinamikus növekedést a Foxpost, miután a csomagautomata vállalatot értékesítette a Wallis Csoport és a Trueway. A vevő a cseh Packetát is tulajdonló befektetői konzorcium, amely minden zárási feltétel teljesülése...

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...