- Hirdetés -

Hamarosan kezdődik a Budapest Climate Summit

|

- Hirdetés -

Október 9-én első alkalommal rendezik meg a Budapest Climate Summitot. Az egyedülálló és exkluzív konferencia keretében Magyarország és a régió meghatározó vállalatainak vezetői – köztük Andreas Klugescheid, a BMW Group EMEA régiójáért felelős Kormányzati és Külkapcsolatok igazgatója –, magasrangú kormányzati és európai uniós tisztviselők, pénzügyi- és tanácsadóvállalatok topmenedzserei, innovatív technológiai megoldások fejlesztői, valamit a terület elismert kutatói vitatják meg a fenntartható fejlődés hazai és nemzetközi vonatkozásait a 2050-es klímacélok tükrében.

A Budapest Climate Summit témájának aktualitása megkérdőjelezhetetlen. A klímaváltozás elleni küzdelem egyre sürgetőbb, hosszútávú feladat, amely a jelenlegi helyzetben sem torpanhat meg. Ezt szerencsére a legnagyobb cégek, intézmények és politikai döntéshozók is így látják.

A klímaváltozás a gazdaság összes szektorában, a társadalom minden szintjén érezteti hatását. A Budapest Climate Summit célja ennek megfelelően az érintettek – a politikai döntéshozók, a vállalatok vezetői, a szakmai szervezetek és kutatóintézetek – összekapcsolása a klímaváltozás kihívásaival való közös szembenézés érdekében.

Az Európai Bizottság a zöld fordulat elkötelezett támogatója, ezt jelzi, hogy nagyszabású helyreállítási tervében a költségvetés 30%-át klímavédelemre fordítaná. A Bizottság terveiről Frans Timmermans, európai zöld megállapodásért felelős ügyvezető alelnök tart előadást a Budapest Climate Summiton.

Az uniós konszenzus tükrében a magyar kormány törvénybe iktatta, hogy az ország 2050-re klímasemlegessé válik. A konferencia során szó lesz arról is, hogy milyen rövid- és hosszútávú intézkedésekkel biztosítja a kormány a gazdaság fenntartható pályára állítását. A konferencia nyitóbeszédét Palkovics László, innovációs és technológiai miniszter mondja, aki egyben a rendezvény fővédnöke is.

A Budapest Climate Summit előadói között szerepelnek többek között olyan nagyvállalatok vezetői, mint a BMW Group, az E.ON, az MVM, a Shell és a TESCO, akik bemutatják, hogy hogyan alkalmazkodnak a gyorsan változó körülményekhez, a koronavírus okozta gazdasági nehézségek és az egyre sürgetőbb fenntarthatósági követelmények kettős súlya alatt.

A konferencia létrejöttét támogatóként is segítő BMW Groupot Andreas Klugescheid, a BMW Group EMEA régiójáért felelős Kormányzati és Külkapcsolatok igazgatója képviseli. A bajor prémiumgyártó Clean Energy programjának kommunikációját korábban vezető és többek között a vállalat ENSZ konferenciákon (Johannesburg World Summit on Sustainable Development; ENSZ Climate COP 14-16) való részvételén is dolgozó szakember a Budapest Climate Summitra önálló előadással készül és egy panelbeszélgetésen is részt vesz.

A Budapest Climate Summit programján szó lesz még a fenntartható városi közösségek kialakításáról, illetve a pénzügyi rendszer zöldítésének lehetőségeiről is. A teljes előadói lista a rendezvény honlapján tekinthető meg.

A BMW Group Magyarország a konferenciának otthon adó Hotel Marriott Budapest szállóban az eseményhez kapcsolódó megjelenéssel készül. A rendezvény szervezői kiemelt figyelmet fordítanak a vendégek biztonságára és az ehhez szükséges körülmények megteremtésére, így a konferencia közönségének létszámát száz főre limitálták, illetve az online részvétel lehetőségét is biztosították. A Budapest Climate Summitra jegyek már kaphatók.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Ezt keresik a vásárlók a webshopokban

Az Árukereső.hu adatai egyértelműen rávilágítanak arra, hogy mind Magyarországon, mind a régióban – az időjárás ingadozása ellenére – már dübörög a fogyasztók tudatában a nyár. A top termékek: vitaminok, fehérjeporok, sporteszközök és a fagylalt!Az...

Ezekkel a különlegességekkel készülnek a MOZ.GO szervezői

Több különlegességet is tartogat az idén MOZ.GO néven érkező Magyar Mozgókép Fesztivál. Látható lesz többek között a sokáig betiltott Rabmadár, vetítik az idén 20 éves Kontrollt, jön az Oscar-jelölt Macskajáték felújított képpel és hanggal,...

Országos terjeszkedésbe kezd a Mercar

Budapesten nyitott használtautó szalont a Mercar. Az új értékesítési ponton a partnerektől visszavett autók egy részének értékesítését végzik impozáns körülmények között. De úgy tűnik itt sincs megállás, ahogy az Aszfalt királyaiban sem volt. Országos...

Újabb fordulat a Marsra magyar! sztorijában

Megvette a Netflix a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! című sorozat első évadát, ami május 15-én került fel a streaming platformra, ahol már másnap bekerült a Top10 legnézettebb TV...

Rengeteg program várja a gyerekeket a Városligetben

A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat 2024. május 25-én és 26-án szervezi meg a Városligeti Gyermeknapot. Az idei rendezvény középpontjában az egészség, a sport, a kultúra, az internetbiztonság és a nemzetek bemutatása áll. Célunk továbbra is...

Tovább nőtt a Nádudvari bevétele

Közel az egynegyedével növelte nettó árbevételét 2023-ban a Nádudvari Élelmiszer Kft., miközben az eredmény a megelőző évi közel háromszorosára nőtt. A sikerhez nagyban hozzájárult, hogy az általános piaci visszaesés ellenére mindhárom üzletágban sikerült volumennövekedést...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb titkok derültek ki a divatgururól

Karl Lagerfeld kétségkívül a divattörténelem egyik legmeghatározóbb alakja, nem véletlen, hogy életéről könyvek jelentek meg, a Disney+-on pedig június 7-én indul az életéről szóló „Becoming Karl Lagerfeld” saját gyártású sorozat. Ennek apropóján összegyűjtöttünk néhány...

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Don't Miss

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...