- Hirdetés -

Hamarosan nyit Budapest egyetlen dunai strandja

|

Szerdán indul a második szezon Budapest egyetlen dunai strandján, június elsején nyit a SHO Beach a BudaPart területén, a Kopaszi gáton. A BudaPart városnegyed beruházás fejlesztője, a Property Market Kft. ügyvezető igazgatója Schrancz Mihály elmondta, hogy jó vízminőséggel, és a jelentős fejlesztésnek köszönhetően magas szintű szolgáltatásokkal várják a fürdővendégeket, akik közül a budaparti és a XI. kerületi lakosok jelentős kedvezménnyel vásárolhatják meg a belépőjegyet. A tavalyi, első szezonban 3.000 látogatója volt a létesítménynek, idén még jelentősebb érdeklődésre számítanak.

A jegybevételek 2021-ben 6 millió forintot értek el, a jegyárak idén csak minimálisan emelkedtek. A strand forgalma, bár nagyban függ az időjárástól, de annak köszönhetően az idén a látogatószám növekedésre számítanak, hogy egyre többen laknak a BudaPart városnegyed fejlesztés elkészült lakásaiban – tette hozzá Schrancz Mihály, a Property Market Kft. ügyvezető igazgatója.

Schrancz Mihály kitért rá, hogy a SHO Beach Budapest egyetlen olyan homokos strandja, ahol a Dunában lehet fürödni, ahol a vízminőséget rendszeresen ellenőrzik, a fürdőzők biztonságát úszómester és vízimentő szolgálja, ahol kültéri zuhanyzó, napágyak, bérelhető vízi játékok és járgányok, frissen nyírt fű és változatos gasztro kínálat várja a látogatókat. Felhívta a figyelmet arra is, hogy a Lágymányosi Öbölben kialakított strand önálló helyrajzi számmal rendelkező telek, nem a Duna nagyvízi meder része, a körülötte lévő parkterület, köztük a Kopaszi gát területe a beruházó Property Market tulajdonában áll.

Arra is kitért, hogy a tulajdonos közel 300 millió Ft összeget áldozott a strand épített környezetének kialakítására (tereprendezés, füvesítés, az épületek kialakítása, mosdók, öltözők létesítése), az üzemeltető pedig további jelentős beruházást eszközölt a mobiliák és a vendéglátáshoz szükséges eszközök beszerzésébe, emellett a fenntartásra - kertápolás, takarítás, úszómester - évente több millió forintot költenek. A költségeket a belépődíjak és a gasztronómiából származó bevételekből finanszírozzák.

A Property Market Kft. ügyvezető igazgatója hangsúlyozta azt is, hogy a tulajdonos és az üzemeltető napszaktól és időszaktól függően a BudaPart lakosainak, illetve az ott dolgozóknak a belépődíjakból mintegy 50-70%-os, a XI. kerületi lakosok részére a belépődíjakból 25%-30% közötti kedvezményt biztosít. A belépőjegyek a helyszínen található gasztro egységekben levásárolható kupont is tartalmaznak.

Schrancz Mihály arra is felhívta a figyelmet, hogy természetes fürdőhelyen alapuló strand csak engedély alapján üzemeltethető Budapesten. A kijelölt fürdőhelyek kivételével a határvizekben és a városok belterületén lévő szabad vizekben tilos fürdeni. Azaz nemcsak, hogy nem lehetséges, de a magánterület mindenkori használójának (tulajdonosának) tilos is korlátozás nélkül bárkit a vízbe engedni – emelte ki.

Tehát a vízfelület közhasználata mindenhol korlátozott, fürdeni csak engedélyezett helyen és körülmények között lehetséges. A strand bekerítését, belépőjegyek értékesítését érintő kritikákra válaszul arra hívta fel a figyelmet, hogy a vízpart, illetve a víz fürdőzés céljából történő használata csak speciális követelmények betartásával lehetséges. Így például mindenkor megfelelő vízminőséget kell garantálni, ezt rendszeres hatósági mintavétellel ellenőrzik. Védőterületet kell kijelölni az egyéb vízi tevékenységektől való elkülönítés miatt (pl: révátkelőhely, hajóállomás) a kormányrendelet által meghatározott műszaki, technológiai, biztonságtechnikai, környezetvédelmi, egészségügyi előírásoknak meg kell felelnie; berendezési és felszerelési tárgyakat (pl: ivókút, lépcsők, bóják) folyamatosan karban kell tartani; gondoskodni kell a szennyvíz- elvezetésről, az élet és testi épség, egészség védelméről – sorolta. A strand megfelel az engedélyben foglaltaknak, ugyanakkor az előírásoknak megfelelő vendéget tud fogadni – emelte ki a BudaPart városnegyed beruházás fejlesztője, a Property Market Kft. ügyvezető igazgatója.

A főváros egyetlen dunai strandján forró homok és krisztálytiszta vizű öböl várja a strandolókat a SHO BEACH-en. Az öbölben a fürdőzés és a napozás mellett SUP deszkákon szelhetik a vizet, kipróbálhatják az országban még csak két helyen elérhető Schiller waterbike-ot a vízi sportok szerelmesei. Számos vízparti kikapcsolódás várja a családokat, óriás waterball-ban lépkedhetnek a vízen, de Teqball-ozhatnak, tollasozhatnak, számos bérelhető sporteszközből válogathatnak. A vízparton óriás jenga, óriás marokkó és KUBB is várja a játékos kedvűeket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...