Harminc döntős az MPRSZ versenyén

Bejelentette a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) az idei Employer Branding Award döntőbe jutott pályázatait. Összesen 30 pályamunka került shortlistre, a végeredmény november 12-én derül ki.

A shortlistre jutott pályázók a döntőben főzsűri előtt mutathatják be kampányaikat október 21-én a KH Bank székházában. A zsűritagok a prezentációk után döntenek a nyertesekről, az eredményeket az MPRSZ november 12-én hirdeti ki. A shortlist-re került pályamunkák listája és rövid leírása itt érhető el.

A Magyar PR Szövetség három év kihagyás után indította újra a munkáltatói márkaépítés legjobb gyakorlatait díjazó versenyét, a nagy múltú Employer Branding Awardot (EBA). A verseny célja, hogy a legjobb employer branding kampányokat széles körben mutassa be, illetve pozitív és inspiráló példákkal segítse a szakmát.

A verseny a PR Excellence Awards mintájára épül, így a pályamunkák elsődleges szűrése és elbírálása után a továbbjutó nevezők élőben, egy szakmai zsűri előtt prezentálhatják majd kampányaikat. A versenyre 16 iparágból lehet jelentkezni, az egészségügyi szolgáltatók és az építőipari cégek mellett a bankok és a startupok is képviseltethetik magukat. A kampányok épülhetnek innovatív eszközhasználatra, digitális kommunikációra, storytellingre, fókuszálhatnak a belső kommunikációra, vagy specifikus célcsoportokra, például a pályakezdőkre is.

A díj megújítását az MPRSZ kezdeményezte, de kulcsfontosságú szerepet kapott a szövetség 3 ügynökségi tagja, a Brandfizz Employer Branding, az Universum8, a Well PR csapata, valamint Rácz-Székely Éva egyéni tag is.