- Hirdetés -

Három estével hetet nyert az M4 Sport

|

- Hirdetés -

Az utolsó három mérkőzés is kiemelkedő nézettséget hozott az M4 Sportnak, így az Európa-bajnokságnak köszönhetően újabb hetet nyert a sportcsatorna. Csoportszinten az RTL Magyarország végzett az élen, a TV2-re pedig jó nézőszámmal tért vissza a Doktor Balaton.

A labdarúgó Európa-bajnokság meccsei közül már csak három maradt a múlt hétre. Viszont ez a három közvetítés is elég volt ahhoz, hogy heti szinten, a 18-49 évesek körében megnyerje a főműsoridőt az M4 Sport. Igaz, nem sokon múlt hiszen, amíg az M4 Sport heti közönségaránya 11,7 százalékot tett ki, addig az RTL Klub 10,3 százalékot produkált. A meccsnapokat viszont hatalmas fölénnyel nyerte a sportcsatorna. Kedden 19,2 százalék, szerdán 21,4 százalék, vasárnap 26,9 százalék volt az esti share-jük.

Ugyanakkor csoportszinten az RTL Magyarország érte el a 18-49 éveseknél a legjobb főműsoridős eredményt a maga 21,3 százalékával. A TV2 Csoport 19 százalékot, az MTVA 15,1 százalékot produkált.

A nemzetközi csatornaportfóliók körül a ViacomCBS zárta a legjobb, 5,5 százalékos közönségaránnyal a hetet, az AMC és a Sony egyaránt 4,9-4,9 százalékos eredményt hozott össze.

27. hét / 26. hét / 25. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 10,3% / 9,7% / 8,3%
TV2 – 6,7% / 7,3% / 5,4%
M4 Sport – 11,7% / 15,6% / 17,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (27. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 6,8% (6,2%)
Híradó – 16,8% (14,3%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 13% (10,8%)
Mestercukrász – 13,4% (13%)
Doktor Murphy – 5,5% (5,5%)

TV2
A bosszú csapdájában – 13,1% (12,7%)
Tények – 15,5% (13,2%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 10,7% (9,8%) – hétfőtől szombatig
Doktor Balaton – 9,4%
Rejtélyek az Alpokban – 6%
Bezár a bazár – 5,7% (5,2%)

Múlt héten tért vissza a TV2 képernyőjére a Doktor Balaton című sorozat. Összességében nem sikerült rosszul a sorozat első hete. Bár a 18-49 éveseknél az adott műsorsávban a Mestercukrász jobb közönségarányt ért el, de a Doktor Balaton 9,4 százalékos átlaga sem rossz eredmény, bőven – 40 százalékkal – felülmúlta a TV2 csatornaátlagát. A teljes lakosság körében pedig kifejezetten erős volt a sorozat, nyerték is az adott sávot.

A labdarúgó Európa-bajnokság meccsei közül a legjobb nézettséget a vasárnapi döntő hozta. Az Olaszország – Anglia mérkőzés a 18-49 éveseknél 443 ezres, a teljes lakosságnál 1,08 milliós nézőszámmal futott.

Második legjobbnak a szerdai elődöntő bizonyult. Az Anglia – Dánia meccs a 18-49 éveseknél 406 ezres, a teljes lakosságnál 940 ezres nézőszámot produkált. A keddi Olaszország – Spanyolország a kereskedelmi célcsoportnál 357 ezres, a teljes lakosságnál pedig 851 ezres nézettséget ért el.

Az RTL Klub számára a 18-49 éveseknél a legjobb nézőszámot a Mestercukrász, annak is a csütörtöki adása hozta (165 ezer néző). A teljes lakosságnál a vasárnapi RTL Híradó ültette a képernyők elé a legtöbb nézőt (660 ezret).

A TV2 esetében a Tények bizonyult a legnézettebbnek mindkét nagy célcsoportnál. A 18-49 éveseknél a vasárnap esti adás vonzotta a legtöbb nézőt (134 ezret), a teljes lakosságnál pedig a szerda esti Tények teljesített a legjobban (615 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_27het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_27hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA