- Hirdetés -

Háromnapos fesztivállal indítja a vakációt a Generali Gyerek Sziget

|

Az ország egyik legnagyobb, családi rendezvénye népszerű előadók koncertjével, bábszínházzal, tánccal, vetélkedővel, sportprogrammal, zsonglőrökkel és artistákkal, ugrálóvárral, kézműves foglalkozásokkal és még rengeteg élménnyel várja a családokat június 16-18. között. Mivel az esemény a kezdetektől fogva ingyenes, megvalósulása az elkötelezett támogatóknak köszönhető.

„Az indulás óta célunk, hogy a műfaji sokszínűség megtartása mellett, a programszervezés során, az adott műfaj - zene, színház, bábszínház vagy akár képzőművészet - legnívósabb képviselőit léptessük fel” - mondja Vidó Andrea projektvezető. „A helyszínen megjelenő szakmai szervezetek, egyesületek esetében is olyanok mutatják meg magukat, akik minden szempontból kiemelkedőek a maguk szakterületén. Ennek a hosszú távú, kitartó szakmai munkának az eredménye, hogy eddig minden hétvégén benépesült a Hajógyári-sziget nagyrétje. Az idén egy, hosszú hétvégébe sűrítettük a programjainkat a több hétvégés programsorozat helyett, így a technikai költségek csökkentésével többet tudunk programokra és szolgáltatásokra költeni”- teszi hozzá.

„A belépés a Gyerek Szigetre a kezdetektől fogva ingyenes. A szponzori együttműködéseknek köszönhető, hogy az elmúlt 19 alkalommal minden területen - programok, infrastruktúra, szolgáltatások - tartani tudtuk az eredetileg képviselt magas színvonalat” - mondja Pintér Nóra a Sziget Zrt. szponzori vezetője „A Gyerek Sziget jól ismert márka lett az elmúlt években, a célcsoportunk számára kihagyhatatlan program. A felmérésünk alapján a rendezvényre átlagban 3-5 fő érkezik együtt, akik 92%-ban egy családot alkotnak és a látogatók 95 %-a tervezi a visszatérését minden évben, így remek lehetőség a cégeknek a márka iránti elkötelezettség növelésére” - magyarázza Pintér, hogy miért ragaszkodik jó néhány szponzor már évek óta a helyszíni jelenléthez, a hosszú távú együttműködéshez.

A Generali a Biztonságért Alapítvány évek óta a rendezvénysorozat névadó szponzora, a fő támogató pedig aktív jelenléttel és nem csupán „névadással” szerepel a programban, de a többi partner is változatos programokkal válik részesévé a Gyerek Szigetnek. A Generali Gyerek Sziget egyik legnépszerűbb helyszíne a Generali Akadálypálya, ahol a látogatók ifjú Ninjaként próbálhatják ki magukat a 15 elemes akadálypályán. A kis Ninják bemutathatják erejüket és bátorságukat, majd a végén oklevelet is szerezhetnek. A feladatok fejlesztik a gyerekek állóképességét, leleményességét, ügyességét, hatalmas móka és kaland, izgalmas program az egész családnak.

A Generali Nagy Családi Kalandjáték egy izgalmas ötállomásos játék, amelyben a család minden tagja tudása legjavát nyújthatja, már a legkisebbek is megismerkedhetnek a jótékonykodás fontosságával játékos módon, és együtt tehetnek azért, hogy célba érjenek és a feladatok elvégzése után minden állomáson kapnak egy-egy hozzávalót a nyereményhez és az utolsó állomáson megkapják a nyeremény utolsó részét. Az ajándékkal aztán egész évben játszhatnak, így visszaidézhetik majd a Gyerek Szigetes élményeiket. A játék végén pedig a The Human Safety Net Adománybüfében falatozhatnak és egyúttal támogathatnak egy jó ügyet is: a The Human Safety Net program által megálmodott különleges szülő-gyermek tábor megvalósítását. A két Generali egészségügyi szűrőbusz fedélzetén ingyenes prevenciós szűrővizsgálatokat tartanak. A 15 perces vizsgálatok között szerepel teljes testösszetétel elemzés; alsó- és felső végtagi vérnyomásmérés; verőérszűkület-vizsgálat; érmerevség-vizsgálat; véroxigén-szintmérés; koleszterinszint mérés; légzésfunkciós vizsgálat; csontsűrűség mérés új elemként pedig a gluténérzékenység tesztelése, valamint a férfiak prosztata-problémáit kiszűrni hivatott, ujjbegy-szúrással elvégzett PSA-teszt.

A Renault Hungária is – az esemény kizárólagos autóipari szponzoraként – évek óta jelen van a Gyerek Szigeten. Azt a célt tűzte ki maga elé, hogy mind a kicsiknek, mind a nagyoknak megmutassa a modern családi közlekedési lehetőségeket, kiemelt hangsúlyt fektetve a biztonságra.

A Jana szintén állandó szereplője a programoknak. Idén is olyan kényelmi szolgáltatásokkal van jelen, mint például, a Jana Babajátszóház és pihenőpark, ahol a legkisebbeket várják játszószőnyeggel, fejlesztő játékokkal. A babák etetésére és pelenkázására külön sátrakban lesz lehetőség, és a babakocsikra is vigyáznak a Babakocsi parkolóban.

A Fővárosi Állat- és Növénykert színes programokkal és ismeretterjesztő előadásokkal várja a családokat, de emellett kihasználja a helyszíni megjelenésben rejlő értékesítési potenciált, a helyszínen kedvezményes áron lehet megvenni majd a belépőket.

Az Aldi a Sziget Fesztivál mellett a Gyerek Szigeten is jelen van. Az ALDI KIDS helyszín óriástársassal, kifestőkkel és ügyességi játékokkal várja a kicsiket. Így az Aldi branddel gyakorlatilag minden korosztály találkozhat a Sziget szervezőiroda rendezvényein.

„Összességében elmondható, hogy a Gyerek Sziget jól körülhatárolható és állandó jellemzőkkel bíró célcsoportja és az igényes és magas színvonalú programjai miatt évek óta népszerű a hasonló célcsoporttal bíró szponzorok körében” - teszi hozzá a szponzorációs vezető.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...