- Hirdetés -

Háromnapos fesztivállal indítja a vakációt a Generali Gyerek Sziget

|

- Hirdetés -

Az ország egyik legnagyobb, családi rendezvénye népszerű előadók koncertjével, bábszínházzal, tánccal, vetélkedővel, sportprogrammal, zsonglőrökkel és artistákkal, ugrálóvárral, kézműves foglalkozásokkal és még rengeteg élménnyel várja a családokat június 16-18. között. Mivel az esemény a kezdetektől fogva ingyenes, megvalósulása az elkötelezett támogatóknak köszönhető.

„Az indulás óta célunk, hogy a műfaji sokszínűség megtartása mellett, a programszervezés során, az adott műfaj - zene, színház, bábszínház vagy akár képzőművészet - legnívósabb képviselőit léptessük fel” - mondja Vidó Andrea projektvezető. „A helyszínen megjelenő szakmai szervezetek, egyesületek esetében is olyanok mutatják meg magukat, akik minden szempontból kiemelkedőek a maguk szakterületén. Ennek a hosszú távú, kitartó szakmai munkának az eredménye, hogy eddig minden hétvégén benépesült a Hajógyári-sziget nagyrétje. Az idén egy, hosszú hétvégébe sűrítettük a programjainkat a több hétvégés programsorozat helyett, így a technikai költségek csökkentésével többet tudunk programokra és szolgáltatásokra költeni”- teszi hozzá.

„A belépés a Gyerek Szigetre a kezdetektől fogva ingyenes. A szponzori együttműködéseknek köszönhető, hogy az elmúlt 19 alkalommal minden területen - programok, infrastruktúra, szolgáltatások - tartani tudtuk az eredetileg képviselt magas színvonalat” - mondja Pintér Nóra a Sziget Zrt. szponzori vezetője „A Gyerek Sziget jól ismert márka lett az elmúlt években, a célcsoportunk számára kihagyhatatlan program. A felmérésünk alapján a rendezvényre átlagban 3-5 fő érkezik együtt, akik 92%-ban egy családot alkotnak és a látogatók 95 %-a tervezi a visszatérését minden évben, így remek lehetőség a cégeknek a márka iránti elkötelezettség növelésére” - magyarázza Pintér, hogy miért ragaszkodik jó néhány szponzor már évek óta a helyszíni jelenléthez, a hosszú távú együttműködéshez.

A Generali a Biztonságért Alapítvány évek óta a rendezvénysorozat névadó szponzora, a fő támogató pedig aktív jelenléttel és nem csupán „névadással” szerepel a programban, de a többi partner is változatos programokkal válik részesévé a Gyerek Szigetnek. A Generali Gyerek Sziget egyik legnépszerűbb helyszíne a Generali Akadálypálya, ahol a látogatók ifjú Ninjaként próbálhatják ki magukat a 15 elemes akadálypályán. A kis Ninják bemutathatják erejüket és bátorságukat, majd a végén oklevelet is szerezhetnek. A feladatok fejlesztik a gyerekek állóképességét, leleményességét, ügyességét, hatalmas móka és kaland, izgalmas program az egész családnak.

A Generali Nagy Családi Kalandjáték egy izgalmas ötállomásos játék, amelyben a család minden tagja tudása legjavát nyújthatja, már a legkisebbek is megismerkedhetnek a jótékonykodás fontosságával játékos módon, és együtt tehetnek azért, hogy célba érjenek és a feladatok elvégzése után minden állomáson kapnak egy-egy hozzávalót a nyereményhez és az utolsó állomáson megkapják a nyeremény utolsó részét. Az ajándékkal aztán egész évben játszhatnak, így visszaidézhetik majd a Gyerek Szigetes élményeiket. A játék végén pedig a The Human Safety Net Adománybüfében falatozhatnak és egyúttal támogathatnak egy jó ügyet is: a The Human Safety Net program által megálmodott különleges szülő-gyermek tábor megvalósítását. A két Generali egészségügyi szűrőbusz fedélzetén ingyenes prevenciós szűrővizsgálatokat tartanak. A 15 perces vizsgálatok között szerepel teljes testösszetétel elemzés; alsó- és felső végtagi vérnyomásmérés; verőérszűkület-vizsgálat; érmerevség-vizsgálat; véroxigén-szintmérés; koleszterinszint mérés; légzésfunkciós vizsgálat; csontsűrűség mérés új elemként pedig a gluténérzékenység tesztelése, valamint a férfiak prosztata-problémáit kiszűrni hivatott, ujjbegy-szúrással elvégzett PSA-teszt.

A Renault Hungária is – az esemény kizárólagos autóipari szponzoraként – évek óta jelen van a Gyerek Szigeten. Azt a célt tűzte ki maga elé, hogy mind a kicsiknek, mind a nagyoknak megmutassa a modern családi közlekedési lehetőségeket, kiemelt hangsúlyt fektetve a biztonságra.

A Jana szintén állandó szereplője a programoknak. Idén is olyan kényelmi szolgáltatásokkal van jelen, mint például, a Jana Babajátszóház és pihenőpark, ahol a legkisebbeket várják játszószőnyeggel, fejlesztő játékokkal. A babák etetésére és pelenkázására külön sátrakban lesz lehetőség, és a babakocsikra is vigyáznak a Babakocsi parkolóban.

A Fővárosi Állat- és Növénykert színes programokkal és ismeretterjesztő előadásokkal várja a családokat, de emellett kihasználja a helyszíni megjelenésben rejlő értékesítési potenciált, a helyszínen kedvezményes áron lehet megvenni majd a belépőket.

Az Aldi a Sziget Fesztivál mellett a Gyerek Szigeten is jelen van. Az ALDI KIDS helyszín óriástársassal, kifestőkkel és ügyességi játékokkal várja a kicsiket. Így az Aldi branddel gyakorlatilag minden korosztály találkozhat a Sziget szervezőiroda rendezvényein.

„Összességében elmondható, hogy a Gyerek Sziget jól körülhatárolható és állandó jellemzőkkel bíró célcsoportja és az igényes és magas színvonalú programjai miatt évek óta népszerű a hasonló célcsoporttal bíró szponzorok körében” - teszi hozzá a szponzorációs vezető.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az Árulók című műsor nézettsége

Meglepő nézettséget produkált Az árulók

A fiatalabb célcsoportoknak nagyon bejött Az árulók. A Sztárbox pedig még ennél is jobb nézettséget hozott az RTL-nek, ami viszont már nem is meglepő. Teljes lakosságnál a TV2-s Dancing with the Stars produkálta a...

Újabb településeken gyorsít a Vodafone

A közelmúltban 8 vármegye 71 településén végzett hálózatfejlesztési munkálatokat a Vodafone Magyarország, melynek köszönhetően november végétől újabb közel 180 ezer háztartásban lesz elérhető a szolgáltató 1 gigabit sebességű vezetékes internetszolgáltatása. A fejlesztéssel a szolgáltató...

Így reagálnak az energiakrízisre a hazai cégek

A gyorsan változó energiaárak és a fenntarthatóság előtérbe kerülése lépésre ösztönzik a hazai vállalkozásokat is. A Schneider Electric friss felméréséből többek között kiderül, hogy a válaszadók túlnyomó többsége már megvalósított ilyen irányú fejlesztést, vagy...

Nagyon felpörgött az ingatlanpiac

2023 novemberében, országosan 8800 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 55 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A várakozásoknak megfelelően erősödő tendenciát mutat az év végéhez közeledve a hazai...

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Már belenézhetünk az HBO népszerű sorozatának új évadába

Az HBO a brazíliai São Paulóban megrendezett CCXP23 Comic-Con rendezvényen közzétette az HBO saját gyártású drámasorozata, A SÁRKÁNYOK HÁZA második évadának hivatalos teaserét. A nyolc epizódból álló második évad 2024 nyarán debütál az HBO-n,...

Tovább erősít podcast fronton a Marquard

Új podcastokkal erősíti portfólióját a Marquard Group Hungary. Először az ÉVA magazin Testkép című produkciója mutatkozott be december 1-jén, majd december 7-én startol az InStyle Képesvagyok műsora, amely a brand nagy sikerű #képesvagyok kezdeményezésének...

Moziból a könyvespolcra – filmtörténet és önéletrajz a mester szemén keresztül (x)

Van, akinek a mozi csupán egy kellemes, szabadidős program, de némelyeknek a filmnézés szent hobbi, sőt egyet jelent az élettel. Többnyire belőlük lesznek a filmteoretikusok, kritikusok, és nem utolsó sorban a filmrendezők. A hivatás...

Díjazták a Torontói EU Filmfesztiválon a Semmelweist

A Koltai Lajos rendezésben készült Semmelweis-film lett a Torontói EU Filmfesztivál legjobbja és elnyerte a közönségdíjat. Az anyák megmentőjeként világhírűvé vált magyar orvosról, Semmelweis Ignácról készült - a hazai mozikban már látható - új magyar...

Kiderült, mikor lesz jövőre a SopronFest

Jövőre a pünkösdi hétvégén, május 17. és 19. között rendezik meg második alkalommal a SopronFestet, ahol a hazai fesztiválok kedvenc előadói és zenekarai lépnek színpadra. Az esemény során nem csak a koncertek helyszínéül szolgáló...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így spórolhatunk a klímás fűtéssel

A fűtés gazdaságosságát főként az épület szigetelése határozza meg, a klímák esetében viszont számos más olyan praktika is ismert, amivel spórolhatunk a költségeinken. Ha a teljes fűtési idényben használnánk a klímaberendezést, kizárólag fűtésre optimalizált...
Az Árulók című műsor nézettsége

Meglepő nézettséget produkált Az árulók

A fiatalabb célcsoportoknak nagyon bejött Az árulók. A Sztárbox pedig még ennél is jobb nézettséget hozott az RTL-nek, ami viszont már nem is meglepő. Teljes lakosságnál a TV2-s Dancing with the Stars produkálta a...

Újabb településeken gyorsít a Vodafone

A közelmúltban 8 vármegye 71 településén végzett hálózatfejlesztési munkálatokat a Vodafone Magyarország, melynek köszönhetően november végétől újabb közel 180 ezer háztartásban lesz elérhető a szolgáltató 1 gigabit sebességű vezetékes internetszolgáltatása. A fejlesztéssel a szolgáltató...

Így reagálnak az energiakrízisre a hazai cégek

A gyorsan változó energiaárak és a fenntarthatóság előtérbe kerülése lépésre ösztönzik a hazai vállalkozásokat is. A Schneider Electric friss felméréséből többek között kiderül, hogy a válaszadók túlnyomó többsége már megvalósított ilyen irányú fejlesztést, vagy...

Nagyon felpörgött az ingatlanpiac

2023 novemberében, országosan 8800 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 55 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A várakozásoknak megfelelően erősödő tendenciát mutat az év végéhez közeledve a hazai...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot

A vállalat biatorbágyi méhecskeháza után most hét városban nyitott rovarotthonokat, amelyek a virágok beporzásához nagymértékben hozzájáruló, emberekre ártalmatlan beporzó rovaroknak nyújtanak menedéket.Az ALDI biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjánál már 2016 óta működik egy öt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....