- Hirdetés -

Hasít a neten a téli olimpia

|

A 2022-es téli olimpiai játékok nyitó versenyhetén az Eurosport és a discovery+ digitális elérése, valamint a lineáris nézettség is jelentősen növekedett Európa-szerte. A nézettség már négy versenynap után meghaladta a 2018-as eredményeket, és az új streaming-előfizetők száma is felülmúlta a legutóbbi téli olimpiai játékok alatt szerzett előfizetők számát. 2018-hoz képest ugyanebben az időszakban most nyolcszor annyi néző streamelt tartalmakat.

Erősen kezdett a 2022-es pekingi téli olimpia a Discovery platformjain: az európai lineáris csatornákon, az Eurosport digitális szolgáltatásain és a discovery+ streaming-szolgáltatásánál is. Az olimpiai tartalmakat nyolcszor több néző streameli, mint a 2018-as pjongcsangi téli olimpia ugyanezen időszakában, és az összes új előfizető száma a Discovery streaming-szolgáltatásain már most meghaladja a 2018-as eredményeket, miközben még egy hét hátra van a versenyből.

A Discovery előfizetéses streamingszolgáltatásain keresztül eddig közel háromnegyedmilliárd percnyi tartalmat néztek meg, ami a 2018-as pjongcsangi téli olimpia azonos időszakának több mint 18-szorosa. Az Eurosport és a discovery+ streaming-szolgáltatásain az egy nézőre jutó átlagos megnézett tartalom több mint kétszeresére nőtt, és az emberek átlagosan 29%-kal tovább követték a televíziós közvetítéseket, mint 2018-ban. Az Eurosport.com-on található ingyenes olimpiai hírek és rövid videók elérése szintén több mint kétszeresére nőtt.

Hasonlóan a legutóbbi téli olimpiához, az Eurosport átlagos lineáris nézettsége továbbra is erős – annak ellenére, hogy a teljes tévénézés mennyisége 2018 óta több mint 10 százalékkal csökkent. A lineáris televíziós közönségarányok az északi országokban – beleértve Svédországot és Norvégiát, ahol a Discovery a fizetős és az ingyenes televíziós közvetítő is – 2018-hoz képest továbbra is erősek, és kiemelkedő eredményeket mutatnak Norvégiában (87%), Svédországban (83%) és Finnországban (71%).

„Az olimpia minden platformunkon masszívan indul. Az Eurosport és a discovery+ élen jár ebben a korai sikerben: streamingszolgáltatásunk növekedése továbbra is jelentősen felülteljesít – mondta Jean-Briac Perrette, a Discovery Streaming & International elnök-vezérigazgatója. – Ez is megerősíti, milyen erőt és értéket jelent, hogy a sportot integráltuk a discovery+ szolgáltatásunkba. Ez jelentős számú új discovery+ előfizetőt vonz, a sport vonzerejét az egész háztartásra kiterjeszti, és még jobban hozzájárul az ügyfelek megtartásához. Csak ezen az első héten az új discovery+ olimpiai előfizetők több mint egyharmada már más szórakoztató tartalmakat is fogyasztott a platformon.”

„Az olimpia nyitó szakaszában tapasztalt növekedés jól mutatja, hogy a Discovery milyen többletet nyújt a közönségének és partnereinek. Ingyenesen fogható csatornákból, az Eurosportból, a discovery+-ból és ingyenes digitális és közösségi platformokból álló hálózatunk egyre több embert, egyre hosszabb időre vonz az olimpiai tartalmakhoz – mondta Andrew Georgiou, a Discovery sportért felelős elnöke. – Mindez a kiemelkedő közvetítéseknek, a helyi hősökre összpontosító, erőteljes történeteknek, az innovatív technológiának, valamint a sport leghitelesebb szakértői csapatának is köszönhető. Alig várjuk, hogy a nézők elé tárhassuk a további eseményeket és a játékok legnagyobb sztorijait.”

Az olimpia kezdete óta közel kétszer annyian látogatták meg az Eurosport.com oldalt és annak több helyi változatát, mint a 2018-as pjongcsangi téli olimpia azonos időszakában. A platform tovább bővítette kínálatát, és élő frissítéseket, híreket és on-demand videókat kínál a rajongóknak az olimpia idején.

A Discovery 50 európai piacon mutatja be a 2022-es pekingi téli olimpiai játékokat, 11 nemzeti gyártásban, 19 nyelven. Európában egyedüliként kínálja az „All of the Olympics”-t, amely a discovery+-on és az Eurosport digitális szolgáltatásain érhető el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...