A Google egy újabb változtatást hajtott végre az internetes keresőjében, ami segíti a felhasználókat a megfelelő találat kiválasztásában.
A cég a jövőben lehetővé teszi, hogy a felhasználók megnézzék, az adott keresésükre kapott találatok milyen viszonyban állnak egymással. Vagyis, hogy miért épp az adott találat jelenik meg a keresőben.
Mindez úgy működik, hogy a keresési találatoknál megjelenő menü segítségével további részleteket tudhatunk meg az adott találatról anélkül, hogy meg kellene nyitnunk azt. Ennek köszönhetően a felhasználó eldöntheti, hogy az adott találat mennyire releváns a számára.
A cég közlése szerint az újdonságot elsőként az amerikai és a brit felhasználók kapják meg, ám a következő hónapokban a világ más részein is elérhetővé teszik – írta a hvg.hu. Mindenesetre ez majd keresőoptimalizálási szempontból egy új lehetőséget, illetve kihívást fog jelenteni.