Fontos mérföldkőhöz érkezett az OTP Mobil: a Simple-fiókregisztrációk száma ugyanis elérte a 3 milliót. Egy újítás is várja az egyre bővülő felhasználói bázist. Az app Felfedező szolgáltatásában már kedvezményes ajánlatokat is találhatnak az alkalmazást használók, legyen szó akár elektronikai cikkek, akár háztartási cikkek vásárlásáról.
Jövőre ünnepli tizedik évfordulóját a Simple, a fiókregisztrációk száma pedig idén elérte a 3 milliót, de ez a szám várhatóan a következő években tovább emelkedik majd, ugyanis még 2023-ban félmilliónál is több új felhasználóra számít az appot fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil.
A Simple-fiókban közel 3 millió aktív bankkártyát is tárolnak az appot használók. A Simple felhasználóinak több mint 60 százaléka a különböző webshopokban vásárolva is használja Simple-fiókját, a gördülékenyebb, a kártyaadatok újabb és újabb begépelése nélküli fizetéshez. A SimplePay fizetési rendszerében regisztrált felhasználók mintegy 50 százaléka pedig a Simple app szolgáltatásait is igénybe veszi.
Újdonság: kedvezményes ajánlatokért irány a Simple Felfedező
Az OTP Mobil termékei egy komplex ökoszisztémát alkotnak, ezt a személetmódot erősíti tovább a Simple újítása, hiszen az appból elérhető Felfedező funkcióban a SimplePay fizetési rendszerét használó webshopok jeleníthetnek meg kedvezményes ajánlatokat, így érhetnek el potenciálisan 3 millió Simple-fiók felhasználót, idén pilot jelleggel.
A Felfedező funkció használatösztönzéséhez kapcsolódóan a cég egy nagyszabású nyereményjátékot is indított. Az OTP Mobil korábbi vásárlásösztönző kampányainak tapasztalatai meggyőzőek. Az elmúlt években ezeknek az akcióknak köszönhetően 20 százalék fölé nőtt a mentett kártyás vásárlások száma. A legutóbbi, idén május és július között megrendezett nyereményjátékra alapuló kampányban 100 ezer regisztrációt és 15 millió tranzakciót jegyeztek fel. A Reacty Digital kutatása pedig rávilágított arra, hogy a megkérdezettek 39 százaléka hallott legalább az egyik kampányüzenetről.